kirjoitti
Mun tarpeeni on suunnilleen näin:
* Luotettava prutku/pitkäikäinen
Omia kokemuksia vielä melko vähän nyt n.7000km, mut kaikki tarinat mitä on kuullut puhuvat sen puolesta et edessä on paljon ongelmattomia kilometrejä.
kirjoitti
* Matkapyörä, kaksi päällä + laukut tavaroineen.
Mamman kanssa yhteisiä kilometrejä takana noin 2000, eikä moitittavaa, eihän sitä edes huomaa siellä takana.
kirjoitti
* Kohtuullinen väsyttämätön ajoasento itselle.
Itse olen kaksi kertaa ajanut n.900-1000km päivämatkan eikä moitittavaa löydy siitäkään.
kirjoitti
* Hyvät olot tarakalle = mammelille
Ei ole valituksen sanaa yhteisten 2000km matkalla "tarakasta" kuulunut.
kirjoitti
* Voimaa huimasti (nyt on 130...135 hp)
Voimaa löytyy ihan mukavasti jo alunperin, oma lievästi "päähänlyöty" 164 mitattu takaselta, ainakin omiin tarpeisiin riittävästi.
kirjoitti
* Kyky myös hermostuttavaan mateluajoon ruuhkassa
On tuotakin joskus tullut harrastettua.
kirjoitti
* Ei hirmukyykky (väsyttävä ajo ?)
Kuten todettua niin ei 1000km päivässä ainakaan itseäni väsyttänyt.
Aika yksitoikkoista tekstiä tulee.., mut on se oikeasti omasta mielestäni ainakin kiva mopo.
Oikeastaan ainoa parannettava mikä mieleen tulee on kankea olemus (jostakin on tingittävä jos mamman kans tahtoo ajella), tosin jos siitä tuolla prikkavirityksellä selviää niin huonot puolet ovat aika vähissä. Itselläni ei ole jarrujen kanssa vielä sen suurempia vaikeuksia ollut, johtuneeko eri ajotyylistä (yleensä en jarruta jalalla) vai mistä.
Kaiken kaikkiaan olen itse niin tyytyväinen etten osaa muuta kuin kehua, tiedä sitten millainen tuo tuleva malli on, mut on nykyinen sen verran hyvin vakuuttanut ominaisuuksillaan, et ajatuksissa on *jos vaikka vaihtuis keväällä.. (jos "hallitus" näyttää vihreää valoa)