Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Nyt tarvitsisin viisaampien apua... Eli ongelmana on että moottori ei lämpene 70 astetta ylemmäs vaikka ilmanlämpötila olisi ollut kuinka korkea. Sen lisäksi lämpeneminen tuntuu kestävän pienen ikuisuuden. Termostaatti on vaihdettu uuteen ja sen toimivuus on tarkastettu. Siis missä vika? *

Niin eli pyörä on Yamaha FZR 600 -94
    Olisko sama homma kuin Ace:ssa. Eli lämpötila-anturi on syylarin päässä ja kestää aikansa ennen kuin lämpenee sieltä asti. Ajossa lämmöt ovat myös "alhaalla" koska ajoviima jäähdyttää ylävesi putkea niin maan persuteellisesti
    Onkohan ne lämmöt nousseet ikinä tuon korkeammalle?? Eli kauanko olet kyseisellä pyörällä ajannu?
    - "No! It's not a Harley" -
    Lämmöt ei ole nousseet ajossa kertaakaan 70 yläpuolelle ja viileämmällä kelillä ei nouse 60 ylöspäin... Paikallaan tyhjäkäynnillä ja hieman kaasutellen oon saanut flektin pyörimään eli päässyt yli 100 asteen.
    Mikä siinä oikeen siis on vikana? Eikö se ole normaalia noilla lämpötiloilla?? Meinaatko paistaa siinä päällä jotain vai?

Eipä minunkaan pyörä ajossa paljon lämpöjä nosta, mutta tyhjäkäynnillä ruuhkassa kyllä flekti viheltää?

Lainaa (Anzai @ Elo. 07 2003,12:55) kirjoitti
    Lämmöt ei ole nousseet ajossa kertaakaan 70 yläpuolelle ja viileämmällä kelillä ei nouse 60 ylöspäin... Paikallaan tyhjäkäynnillä ja hieman kaasutellen oon saanut flektin pyörimään eli päässyt yli 100 asteen.
    Tolleen sen pitäskin olla, ainakin minun pyörän kuuluu toimia just noin
    Oishan se kiva pistää siihen kannen päälle parimakkaraa tirisemää... Kiitos vaan kaikille vinkeistä... Tainnut toi luulotauti iskeä...
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Eipä oo mulla vielä flekti koskaan herännyt. Olis voinut kyllä noiden helteiden aikaan mutta en ajanut just yhtään silloin.
    Mulla se flekti taas huutaa tosi herkästi... Melkeen heti ku valoihin pysähtyy niin alkaa toimiin...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10.  
    huomasin tuossa kaasarisäätöjä hakiessa että neulapykälän muutos tosiaankin vaikuttaa käyntilämpöön melkoisesti. aiemmin kone kävi melko laihalla (putsarivaihdon jälkeen) ja lämmöt käyttäytyivät juurikin nuin, eli alle 60 ajossa ja vain paikallaan ylös. nyt käyntiä on pikkuhiljaa rikasteltu puoli neulapykälää kerrallaan ja alkaa kohtapuoleen olla kunnossa. samalla on käyntilämpö noussut noin 10c. nykyään normaalipäivänä ajossa esmes 80-90kmh on lämmöt 70c.

tällähän kirjoituksella ei ollut mitään tarkoitusta mutta kunhan laitoin huomion
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland