Eli:
Tossa pari viikkoa sitten kesälomareissulla kellahti ninja makuuasentoon pyörää lastaillessa pienen rusahduksen säestämänä. Muita jälkiä ei mopottimeen tullut, kiitos pehmeän hiekan, mutta vasemman puolen katteeseen tuli n. 10 cm pitkä halkeama.
Muistan lukeneeni bikestä, että noita katteita jotkut liikkeet "hitsaa" kuntoon ja kysymys kuulukin siis että mikä liike, missä päin ja paljonko maksaa noin suunnilleen?
Tampereella ainakin sh-autofixiltä vois kysyä.
Seppo Haapanen, 0407317240
Ja jos se kate on nätisti halki, sen pystyis ehkä takapuolelta kuiduttamaan...
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Moshe Valenci Helsingin Malmilla on guru pyörien ja autojen kanssa, oli kyse sitten moottoreista, pyörän rungoista tai katteista. Katsohan tämä keskustelu!
Kokemuksia on myös Smartrepairista. Palvelu on hyvää ja toiminta nopeaa. Jälkikin kohtalaista.
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
Kävin myös näyttämässä katteitani Valencille, ja sen verran pätevältä tuntui että raahaan ne sinne talven aikana laitettavaksi.
Mies muuten puhuu sitten paremmin englantia kuin suomea, tiedoksi niille jotka aikovat ottaa yhteyttä.
Vähän kummissaan kyseli että mistä olin kuullut hänestä, ilmeisesti kyselijöitä on ollut viime aikoina enemmänkin. Kerroin että ilmaista mainosta on ollut viime aikoina netissä... *![]()
Hyvinkäällä on yks kohtailes uus mesta, Sbs innovation.
Oon kuullu juttuja että se tekee hyvin ja ripeästi prätkien katteiden korjailut ja maalaukset. Tekee ilmeisesti vakuutusyhtiöiden hommia ja kai ducatin kolarimaalaukset.
SBS Innovaton laittoi myös allekirjoittaneen VFR:n kyljen kuntoon. Kolmen parkkipaikkakönyämisen seuraukset saatiin piiloon nätisti ja nopeasti. Helmiäisvalkomaalauskin onnistui ihan näyttävästi...(Yr6 @ Syys. 06 2003,14:18) kirjoitti
Hinnaksi tuli minun tapauksessani suurinpiirtein sama kuin vakuutuksen omavastuu olisi ollut. Tapauksen jälkeen lopetinkin sitten täyskaskon maksamisen...
EDIT: Pakko mainita vielä, jottei tule epäilyksiä allekirjoittaneen ajotaidoista, että sen siitä saa kun lainailee siskoplikalle rakasta menopeliään
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Missäs päin Hyvinkäätä tämä kyseinen liike sijaitsee. Tarttis kans vähän apua katteiden korjailussa.![]()
Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
SBS Innovationin yhteystiedot kiinnostaisi minuakin.
Kaveri ei muistanu kun mailin eli antti@superblacksheep.com
Se on hankotien varrella jossain rajamäen ja hyvinkään maastossa
Kiitoksia tiedosta!![]()
Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
Smartrepair pakko kehua kun palvelu oli nopeaa ja jälki todella siistiä
![]()
![]()
![]()
tomtom
SBS-Innovation (http://www.superblacksheep.com/)
* * Puh: 040-5400027 (Antti Ranta)
* * Email: antti@superblacksheep.com
SmartRepair (http://www.smartrepair.fi/)
* * Useita toimipisteitä, kts. yhteystiedot webbisivulta
Testaa katteen sisäpuolelle,jos sulaa asetooniin niin juota sillä.Vuole vähemmän tärkeästä kohdasta muovia ja sekoita se asetoonin kanssa.Sen mäskin pläjäytät halkeamaan,tarttuu kuin tauti.
Jätä maalaus tosi ammattilaiselle."kaikki korjaukset eivät näy"