Katso äänestykset tulokset: Millä perusteella valitsit pyöräsi? - Mikäs siinä sytyttää...

Äänestäjät
1263. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Merkki

93 7,36%
  • Ulkonäkö

294 23,28%
  • Soundit

32 2,53%
  • Suorituskyky

151 11,96%
  • Muut moottorin ominaisuudet, esim. vääntö

57 4,51%
  • Ajo-ominaisuudet

136 10,77%
  • Ajoasento yms. ajomukavuus

207 16,39%
  • hinta & käyttökulut

145 11,48%
  • vaimo/mies valitsi pyörän

8 0,63%
  • joku muu syy

140 11,08%
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 259:sta
    Kokeillaas yhtä jonninjoutavaa äänestystä.

Syitähän voi olla monenlaisia, mutta nimeäppäs tärkein, miksi päädyit nykyiseen pyörääsi.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Kahdeksan ensimmäistä kohtaa.
    Mulla vaan 7 ekaa kohtaa. *
    Arlen who?
    Lainaa (900S.i.e @ Elo. 24 2003,18:14) kirjoitti
    Ihan samoin ja taidanpa vielä liikkua 900S.i.e:n kanssa saman vekottimen pienempimyllyisellä mallilla.
    Seittemän ekaa paitsi soundilla *ei ollu väliä.
    Lainaa (Korppi @ Elo. 24 2003,18:16) kirjoitti
    Ihan samoin ja taidanpa vielä liikkua 900S.i.e:n kanssa saman vekottimen pienempimyllyisellä mallilla.
    Jep, pisteet siitä!
    Arlen who?
    Lainaa (900S.i.e @ Elo. 24 2003,18:23) kirjoitti
    Lainaa (Korppi @ Elo. 24 2003,18:16) kirjoitti
    Jep, pisteet siitä!
    Tai mul on kyllä Monstro S i.e mut silti
    Arlen who?
    Ei oikeen voi yhtä valita..
    Jos vois niin mää ruksaisin 7 kohtaa...
    Honda CBR 1000RR Fireblade -04
    Aah, Millen soundi, kone ja ajo-ominaisuudet oli mun kohdalla se virallinen peruste...(todellisuudessa oli pakko saada väh. yhtä iso kone kuin se vaimon R1)
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
    Kyllä sitä alavääntöä kaipasi hivenen enemmän, mitä Catti tarjosi... Merkkiä en halunnut vaihtaa ja ulkonäön piti miellyttää. Tietty keveys ja väri oli tärkeitä tekijöitä. * Ja se kokonaisuus.. *
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    Ei tosta oikeasti voi valita vain yhtä... menee pää sekaisin jos yrittääkään...
    Kaikkea on kokeiltava ainakin kerran...
    Lainaa (vee2 @ Elo. 24 2003,18:04) kirjoitti
    No höh... "tärkein" on superlatiivi, ei voi vastata ku yhen!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (900S.i.e @ Elo. 24 2003,18:28) kirjoitti
    Tai mul on kyllä Monstro S i.e mut silti
    Jep. Olinkin kyykymmillä linjoilla, mutta mitäs sitten. Hyvä valinta.
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 24 2003,21:34) kirjoitti
    Lainaa (vee2 @ Elo. 24 2003,18:04) kirjoitti
    No höh... "tärkein" on superlatiivi, ei voi vastata ku yhen!
    Noinhan tuo toki on, mutta kun pyörän valinta ei vaan ole niin yksinkertaista kuten jokainen tietää. Vaikka kuinka miettisin en pysty vastaamaan tähän äänestykseen. En. Kaipa se pikemminkin on niin, että tämän kysymyksen vastauset eivät ole oikeita, vaan vain enemmän tai vähemmän vääriä.

*

Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Näyttää ihan moottoripyörältä eikä vääntö ole se joka ensiksi loppuu.
    Monissa muissa vehkeissä on PALJON parempi HP/KG ,
    mutta ne eivät näytä lainkaan MOOTTORIPYÖRÄLTÄ.

So, folks, that is the real beauty.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Kylla se oli tuo minun terve jarki (tunnetaan myos nimella pete) joka nykyisen mopon valitsi. Oli vakaasti sita mielta etta ajamaan on opittava ennenkun isommasta on puhettakaan.

Ja se on nyt sit myynnissa
    Kokonaisuus..

Hyväksi haukuttu yleispyörä joka pitää arvonsa, on kestävä, ei missään suhteessa liian äärimmäinen...jne..

Ja pyörä oli.....tietenkin pikkulohko-Seepra..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    kyllä se tais olla tuo raha pussi joku piti saada
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
    Sen vuoksihan tätä uteliaisuuttani kysynkin, kun ittellä on kans noi kaikki syyt jotka vaikuttaa. Uutta pitäis saada keväällä alle, mutta valinta on v***n vaikeeta... Yhtä puoltaa ulkonäkö, toista suorituskyky, kolmatta upeet äänet ja jotain mallia vielä ns. järkisyyt (joita ei tietenkään ole olemassakaan, koska järki ja mopoilu ei sovi samaan lauseeseen).

Ja uuden pyörän kuume on kamala ja vaimo valittaa ettei mistään muusta nykyään puhutakkaan... Mitä tahansa se kysyykin, kuten mitä syötäis, niin vastaus on jotain käsittämättömiä kaksi- ja kolmikirjaimisia konsonanttiyhdistelmiä...

Munonniinvaikia olla... *
    Hinta ja vuosimalli painoi vaakakupissa eniten. Myös ajoasento oli tärkeä. Kaiken kaikkiaan yhtä on vähän vaikea eritellä tuosta listasta
    Pakkanen kesyttää nudistin
    Täytyy ruksia kohtaan "muu", sillä niin monta asiaa vaikutti: soundit, koneen koko, malli, ajoasento ym. ym.
    Hehee, minähän sen siis valitsin, vaikka alunperin se ostettiin siipalle! Ratkaiseva valintakriteeri oli hinta, mutta oli muitakin. Nätti pieni pyörä, jota myös meidän isommat likat voi kokeilla. Ilmeisesti ei ollut ihan huono valinta siipankaan mielestä, kun luotti mun makuuni seuraavankin kohdalla.
    Vain vaimo ei vaikuttanut. Tai kai sekin mitä ostohintaan tulee...

Mutta ykkösrasti oli pantava ulkonäköön. Se karsi muut customit Intruderin eduksi.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (Kissaeläjä @ Elo. 24 2003,22:13) kirjoitti
    Kokonaisuus..

Hyväksi haukuttu yleispyörä joka pitää arvonsa, on kestävä, ei missään suhteessa liian äärimmäinen...jne..

Ja pyörä oli.....tietenkin pikkulohko-Seepra..
    Näinhän se meni!
    None saundit; ulkonäkö; hinta; se, että se oli nelari -ah- muuten niin öljynkatkuisessa luokassa. Seon yksinkertaisesti paras minulle. Ja minun lompakolleni ;)
    Good to the bone
    ...
    Pieni ja näppärä käsitellä, sopivan matala... sopivan hintanen... Ja vähän mun näkönen. Suora tanko oli Must
    Kun painoin äänestä nappia hetken luulin olevani narsisti, materialisti tms. ku kerta valittin tuon "ulkonäkö" kohdan. Ilokseni huomasin et on tääl muitakin
    Noh vakavasti ottaen pyörää hommattaessa on joku ensin mielessä ja sit tutustutaan lähemmin. jos vielä mielikuva pyörästä ja perstuntuma osuvat yksiin niin siitä lähtee sitten pyörä mukaan
    Ostin Kawan näkemättä, puhelimessa, matkalla Helsingistä Tukholmaan (pyörä Oulussa), hel**tillisessä tuubassa.
    No, ok, kaveri kävi ajamassa testingit.
    Pitäähän elämässä jännitystä olla.
    Nyt 29tkm jälkeen peliin on tarvinnut vaihtaa vain akku ja startin hiilet. Mopo on 20v uusi.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  30.  
    kyllä ne ajo-omituisuudet ratkaisi ja ääni tuli kaupan päälle..eikä ole vielä kaduttanut,mitä nyt pienen hetken kilogikserin koeajon jälkeen.
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen