Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Pari vuotta sitten BMW uudisti Boxer -moottorinsa. Nyt tämän uuden koneen ympärille alkaa ilmestyä uusia malleja. Niistä uusimpana R1200RS... Runko on sama kuin R1200R:ssä mutta tankki ja katteet ovat erilaisia. Satulat ovat ristiin yhteensopivia (R1200RS:ää myydään oletuksena hieman korkeampana kuin nakuversiota).
    Todella hyvin jo alakierroksilta vääntävä moottori antaa alkuvaikutelman todella sporttisesta pyörästä, mutta huipputehot 125hv saadaan ulos jo alle 8000 kierroksilla.
    Ajoasento sopi ainakin meikäläiselle todella hyvin! Ja lisävarusteluettelo on melkolailla kattava (ESA sähköinen jousitus, Shifter, sivulaukut, jne jne) Hieno pyörä kertakaikkiaan!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kävin kokeilemassa tuosta sen riisutumman version eli R1200R. Tykkäsin, vaikka vaihteiden kanssa piti totutella. Vetoa piisasi mukavasti. Alkoi kiinnostaa.
    let's be careful out there...
    Kävin myös testaamassa. Oli tosi köykänenkin käsitellä ja käännellä, mukava ajoasento, meni sen hienosti mitä pyysin. Oikein positiivinen kokemus, eka bokserikone millä olen ikinä ajanut.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Samaa mieltä keveydestä ja ajoasennosta. Kone on jopa paras kaksipyttyinen tällä hetkellä jota olen kokeillut. Ainoa mikä häiritsi koeajossa oli aerodynamiikka jota en saanut hyväksi. Etsin pleksinsäätökytkintä koko ajan ;-) Mitenkähän tuommoinen toimisi muuten matkakäytössä laukkujen kanssa...?
    R sekä RS molemmissa todella hyvä veto alhaalla ja keskialueella, hieno moottori! Vaihteisto kyllä kolahteli ja väljän tuntuinen ja kardaani kahisi ajossa, luulin ensin että jotain on lokasuojan välissä hankaamassa . Jousitus tosi hyvä niillä esiasetuksilla road / dynamic. RS ehkä hieman junamainen kaupunkiin ja moottoritiellä kotonaan, R enemmän kaupunkiin, tosin matala penkki ja korkea tanko tuntui oudolta. Korkeampi penkki parantanee asiaa. Yllättäen kyytiläinen ei kehunut R-mallin takapenkkiä, ja kahvatkaan ei kuulemma oikeassa paikassa. S1000R verrattuna R1200R on mun makuun 4ke liikaa hintaa tekniikkaan nähden, RS kyllä todella hieno pyörä noilla varusteilla.
    Ducati Multistrada 1200S
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
    Hieno peli, etenkin tekniikkapuoli on edennyt huikeasti eteenpäin. Suorityskykyä on riittävästi, ainakin meikäläiselle.

Toisaalta vanhana bemaristina "ei tykkää"-osastolle menevät USD-keula ja vasemman käden vilkku. Niitä tulisi 'näppylöitä', jos R1200 RS/R:ään vaihtaisi.
    Viimeksi muokannut: efraim; 18.05.2015 klo 16:17. Syy: -

Tässä RS:n "tarakka" mihin menee suoraan pemarin oma laukku.
    Onko kellään tietoa että kun noita ruuveja availee niin mitä tulee alta esiin? Pelkkä putkirunko tarakalle?
    Lähinnä mietin mahdollisuutta kiinnittää Kappa/ Givi -laukun kiinnityslevyä tuohon.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Nyt on viikon päivät ajeltu RS:llä ja ollaan totaalisen ihastuneita. Tai no ei ihan, perinteinen plexi-jumppa on taas edessä, mutta se olikin jo koeajojen perusteella tiedossa. Yläasento toimii paremmin, lisäksi screenin siirto ylempiin kiinnitysreikiin oli parannus. Onko kokemuksia tarvikeplexeistä, tätä pähkäilin itse https://www.motorcycleparts-hornig.c...indshield.html

Pikkuhetki meni totutellessa mittaristoon ja etenkin vilkkuvipuun (K1200S:n jälkeen), mutta nyt aletaan olla sinut. Tuhannen kilometriä on takana, siitä reilut puolet kyytiläisen kanssa. Huikea moottori, todella vaivaton ajettava.
    Koita laittaa siihen MRAn säädettävä spoileri, Stormista saa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Tuokin voi olla kokeilemisen arvoinen.
    Tosin Ässässä mulla oli MRA:an muutaman sentin alkuperäistä korkeampi Vario Touring Screen, jossa on tuo säädettävä lippa. Siinä itselleni parhaiten toimi ilman lippaa.
    ton olisin ostanut, mutkun köyhä oon niin pakko oli tyytyä käytettyyn zzr1400
    ZZR1400
    Rs/r vm15- omistajat olisko tarvetta 790 istuinkorkeudella olevalle satulalle,jos niin vaihtaisin 820 satulaan.Katsotaan tämä ensin ensi viikolla verhoilijalle.Yhteydenotot 0414645059
  14.  
    Ekaa kertaa radalla.
    Ja kun en paremmastakaan tiedä, RS tuntui niin hauskalta peliltä myös näissä ympyröissä, että lisäähän tätä on pakko saada

DSC_0153.jpg
    KTM 1290 Superduke GT