Tuli aikoinaan autokortin mukana "ilmaiseksi"
Ajoin piikkikortin ja sitä kautta nyt ajellaan
Ajoin A-kortin myöhemmin aikuisiällä autokortin jo saatuani
Nyt olisi vähän karkeampi ikähaarukka äänestys, itse ajoin piikkikortin vuonna -90 ja sen ansiosta on nyt lupa ajella myös isommilla pyörillä.
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
Kotilokortin mukanahan tuo jo tuli "ilmaiseksi"Ja kun tänäkesänä vasta on eka ajokausi & eka mp => lienen aikas potentiaalinen riskikuljettaja - iäkäs (?) ensimotoristi
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Pyöräkortti tuli ajeltua melko tasan 4 vuotta sitten. Nyt eka kesä oman pärrän omistajana menossa.![]()
Mites olis vaihtoehto: tarkoituksella B- /BC-kortin ohella?
Ainakin itselle räpsähti ABC kertalinttuulla...![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
16 vuotiaana tuli aloitettua kortillinen moottoripyöräily, eli silloisella ajotutkinnolla on lupa ajaa vieläkin!
![]()
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
Juu ... kaikki tuli yhellä kertaa.
Se oli sitä aikaa, kun miehet oli rautaa ja laivat puuta .. hii o hoi ...
Nykyään iso maha, eturauhanen ja hidas järki alkavat haitata elämänmenoa.
.. huoh ...
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Kyllähän tuo A tuli aikanaan korttiin lahjana... *![]()
#######################
Pakko on nyt kaikkien eri foorumeissa käytyjen keskustelujen jälkeen lisätä ja painottaa, että en saanut sitä [B]ilmaiseksi.[B] Maksoi se saatanasti mummoja jo silloin.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
B-kortti v.92 "iso A" v. 99, ja haaveena on vielä vaan lisätä noita kortti-luokkia![]()
"hiekkana kengässä"
Ajoin kortin 80-luvun lopulla ja olin niin "onnekas" että sain sen A:n kylkiäisenä![]()
Ei noista vaihtoehdoista sovi mikään. On vain B-kortti eikä taida muuta tullakaan.
Reissuverkko
- Naura itelles ennenku muut kerkiää. -
- Emmie mittää tiiä, ku mie vain istun kyy'issä. -
"Ja nyt onkin jo aika kiiruhtaa
pahaa tekemään ja syntiä
sen lyhyen ajan mikä jäljellä on."
- Harriet Löwenhjelm, runoilija
"Harrasta seksiä talvella, älä kesällä. Syksyllä ja keväällä se tärvelee vähemmän kuin muulloin, mutta aina se rasittaa ja haittaa terveyttä." - Pythagoras, filosofi
Koulussa piti kayda, ensin muutama kuukaus harjotustunnuksilla, ja nyt ihan kunnollinen A![]()
B kortti 18 vuotiaana ja vuosihan oli -94.
A:n ajoin muutaman vuoden vanhempana, kun äiti ei enää rajoittanut harrastuksia...
Pyöräkortti tuli ajettua pari vuotta sitten pyöräkuumeen noustessa.., kun en aikanani jo ajanut kevarikorttia. No nyt on ainakin oppi paremmassa muistissa
![]()
Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
Myöhästyin kai parilla vuodella siitä että olisin saanut B:n kylkiäisenä A:n. Nyt keväällä korjasin puutteen. *![]()
Justiinsa tossa ajelin Been ja Ceen kaveriksi sen Aan. Mä olen sitä ikäluokkaa, että kaikki kortit pitää/piti ajaa erikseen... Mitään lahjakortteja ei enää ole mun aikana jaettu...(mopoa tosin sain ilman korttia ajella silloin joskus..)
-Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää tekemättä huomennakin-
Sen verran kakara olen että piti ajaa pärrää varten erikseen yks kirjain.
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
niin vanha, iso maha, letkeä mieli, kyyninen asenne, humoristinen kalakatus, että AAA tuli Been kanssa, tosin
kt oli pari vuotta aiemmin, ja pikku eee tuli kylkiäisenä joskus 90-luvulla.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
a1 tuli aikoinaan ajeltua, sen jälkeenhän ISO aa tullu tomaattisesti. Niin, ja B kortin yhdeydessä piti C tietty ajaa, kun rekalla on niin kiva pelotella aut*ilijoitaAjattelin vielä deeykkösen ajella. "Linja-aut*ssa on tunnelmaa, linja-aut*ssa matka katkeaa"
![]()
Good to the bone
...
Mulla on se ainoo ja oikee keskustelunavaaja eli lahja A![]()
ja oon vieläpä pirulainen iloinen siitä
![]()
Kt-llä aloitettiin muistaakseni -90.
Ruojat veivät pahvikorttini ajaessani sitten B:n lisäksi![]()
Ilmasex tuli *![]()
Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
Saakelin lahja-A:t....... *![]()
Eli autokoulun kautta se A siihen kortti tuli... Täytyy kyllä myöntää että inssi on varmaan asia johon ei ikinä totu.. Jännitti tällä toisella kerralla jopa vielä enemmän kuin ekalla... Mun mielestä kyllä kaikki lahja-A:t sais mennä takasin autokouluun... *
![]()
"Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
Ajoin ison A-kortin suoraan erikseen BC:n lisäksi, mutta en tunne itseäni aikuisikäiseksi kuten vaihtoehto 3 meinasi.![]()
Ensinnä tuli A1, sitten A ja BC
Eli ajaa kortit on pitäny. itseasiassa jo useempaan kertaankin![]()
KTM 690SM
Toissa keväänä ajoin ison A:n ja B-kortti ollut vuodesta 1997.![]()
![]()
Pakkanen kesyttää nudistin
Kevarilla aikanaan ja sitten lahja-A, mutta hyvin menee , kun on malttia.
Yksi kaikkien,kaikki yhden puolesta!
Ajoin A-kortin myöhemmin...
Tästä olisi mielenkiintoista tehdä hiukan laajempi kysely, tai sitten jotenkin yhdistellä. Eli kun tuolla Yleistä-alueella kinastellaan ilmaiseksi A-kortin saaneiden ja sen 'ajaneiden' tasoeroista niin pitäisikin tehdä kysely jossa selvitettäisiin kaatumiset/ilmaiseksi vai suoritettu![]()
Tuli kylkiäisenä ja aika hurjaa oli eka kesä kun työntelin GT550 Suzukilla ( mopokokemuksella ). Monta kertaa piti ravin puolella jarrutella kunnei oikein tienny miten se kääntyy ja missä vauhdissa. Yhtenä kappaleena ollaan edelleen eikä muitakaan tullut vahingoitettua.![]()
" Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/