Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Eli pitäisi vaihtaa ilmanputsari ja ajattelin laittaa tavallisen tilalle sellaisen K&N-merkkisen. Sen pitäisi kestää se luvattu miljoona mailia kunhan sitä pesee sopivan useasti

    Mutta tämä toimenpide vaatinee kai uusia suuttimia ja vielä päälle säätö penkissä. Ensiksi, miten tuo K&N toimii zx-9r '94:ssa? Onko kokemuksia. Jostain muistan lukeneeni että johonkin pyörään tuo ei käynyt lainkaan.

    Toiseksi, onko vaihtaminen kuluvan rahan arvoista? Uusi perusputsari maksaa 23 euroa, mutta K&N:n saa 60 euroon plus suuttimet (eivät liene monia euroja) ja penkitys + säädöt.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
  2. #2
    Taitaa sen putsarin hyöty tulla esille vasta sitten kun samalla myös avarretaan uloshengityspuolta esim. sliparilla ja asennetaan Dynojet tai Factoryn suutinsarja. Penkitys tietty kuuluu asiaan, turhaa touhua perstuntumalla.

    Oma saman ikäinen zx9r tuntui käyvän hajun perusteella aika rikkaalla kun sain sen keväällä. Löin K&N:n kiinni ja selvästi lisääntynyt ilma ohensi seosta.

    Pelkällä putsarilla ei taida olla suurtakaan merkitystä, viisaammat oikaskoon olettamukseni...
  3. #3
    Niinpä se taitaa olla. Tulee aika kalliiksi laittaa noita muita viritysosia. Kyllä nytkin löytyy tarpeeksi tehoja. Kysymys kuitenkin: Onko pyörässä oleva putsari mallia pestävä (siis alkup.)? Uutta kysellessäni sanoivat että ei ole pestävää mallia. Olikohan sitten jokin tarvikeosa. Pitäisi kysellä alkuperäisiä.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
  4.  
  5. #4
    Eipä taida alkuperäinenkään olla pestävä. Harvemmassa pyörässä onkaan.

    Kyllä siihen joutuu uuden vaihtamaan aika ajoin jos haluaa pitää vakioputsarin kiinni.

    Sitä paitsi sehän on helppoa kuin heinänteko, purat vain puoli pyörää tankista lähtien siihen parkkiksen asvaltille. *

    Minä kun vaihdoin tulppia kävi naapurin äijät irvailemassa että pitikö se koko pyörä siihen purkaa, ja näinköhän osaan laittaa kaikki osat takaisin omille paikoilleen...? *