haaveilin tossa, että sais vaihdettua sen "hökötyksen" missä on rekkari/vilkut jne kiinni vähän kevyemmän näköiseen!!!!! Onko niitä valmiita myynnissä vai joutuuko itse värkkäämään??
Pyörä on -02 R6![]()
Fun is not a straight line
Etsiskelin itselleni -03 R6:seen samanlaista. Löysin täältä http://www.carpimoto.com/BrandAn....cID=152 *aika siistin ja kevyen näköisen virityksen jonka saa pyörän originaalin hökötyksen kiinnityksiin laitettua. En lähtenyt tilailemaan vaan frendi lupasi mitata ja tehdä vastaavanlaisen. Niin siistit on mun mielestä ne alimmaiset...
liekkö sahalla valot.......
Mites toi laillisuus puoli..... ei ole rekkari valolle paikkaa eikä sille "pakolliselle" heijastimelle?Vai tarviiko niitä
muuten oli ihan siistit ja kevyen näköiset eikä hintakaan ollu paha
![]()
Fun is not a straight line
*Nykyisestä repäsin heijastimen heti pois, kai siinä pitäis rekkarivalokin olla mutta... Itse ajattelin ainakin laitaa tollasen schysteemin ja jos tulee sanomista niin sitten virittää jotain tilalle. Mun mielestä yhtä laitonta pilata hyvän pyörän ulkonäkö moisella muovi/valokötöstyksellä *
Ja jos oikein ymmärsin niihin muihin saa kiinni esim. rekkarivalon.
Sellasia rekkarikilvenpultteja saa joissa on rekkarivalot. En muista vaan mistä mutta ihan suomesta kuitenkin.
Siitä joskus oli täällä puhetta ja mesta on Loimaalla toimiva Benecars. Ja pultiit näyttivät erittäin asiallisilta ainakin kuvasta et sellaiset sit vaan kiinni.Ja kun on koko roska kasas ota kuvia ja pistä ihmeessä tänne mikäli mahdollisuus siihen on/avautuu
![]()
Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.
"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
Onko siellä muihin pyöriin noita rekkarintelineitä? Esim Àpriliaan?![]()
![]()
Stuntriding is NOT a crime
Kawasaki Z750
Kaikkiin löytyy. www.carpimoto.com Sivun vasemmassa ylälaidassa on valikko josta valitsee pyörän merkin ja mallin ja sitten vaan tilailemaan erinäisiä varusteitarekkaritelineet löytyy kohdasta fairing&frame => plate holders
Poraa takavalon alareunaan snadit aukot, niin siinä sulla on rekkarin valo!
" Se parhaiten nauraa jollon vahvimmat lääkkeet "
Äkkiseltään mietittyä Niksi-Pirkan arvoinen toteutus(utha @ Heinä. 26 2003,08:03) kirjoitti
![]()
![]()
Tota vois kokeilla jos virkavalta rupiaa ahdistelemaan, täytyy pitää puhallettava porakone taskussa niin voi jo polliisimiesten silmien alla "tehdä" rekkarikilven valon![]()
Tuo kyllä toimii, mutta kun se poliisi vie sulta kilvet sen takia kun puuttuu rekkarivalo niin se v*****aa, näin kävi kaverilla.Ja sitten kun viet katsastukseen valon alareunaan porattuna reiät, niin katsastusukko sanoo että tämä ei ole e-hyväksytty, ja varaa uuden ajan viikon päähän, niin se ärsyttää vielä enemmin...(maR6ko @ Heinä. 26 2003,09:28) kirjoitti