Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    oisko ketää joka tietää paljonko maksaa kuristuksien poisto?
    onko joku poistattanu kyseisestä pyörästä?
    ajattelin itte ottaa kaikki katteet ja tankin pois..halventaa toiki varmaan jonkun verran..jeps,ja pyörä on 96.
    Riippuu tietty kuinka tehty, ostin putket vähän aikaa sitten ja niissä oli hitsattu prikat pakosarjaan. Niiden irroittaminen on helppo homma ,kunhan et kierrä kierteitä sylinteristä rikki. Pihdeillä ja viilalla sai prikat pois.
    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
    Onks toi totta että pyöriä kuristetaan tunkemalla pakoreitit täyteen ? Ei voi tehdä kovin hyvää koneelle.
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
    Näyttää olevan. Oli muuten melko karstaset.
    Missä gsx-f -(vuosi)malleissa on kuristukset ja mille tasolle tehot on näissä kuristettu? Saksassa näyttävät ilmoittavan gsx 600 f:lle (-89-95) pääsääntöisesti teholukemat 63kW/86 hv, mutta pienempiäkin arvoja (25kw, 37 kW) esiintyy. Eli mistä tunnistaa kuristetut versiot?
    En usko sitä mitenkään ulkoisesti voitavan katsoa. Ainoastaan myyntipuheesta, eli tuo 63kw/86hp on oikea teho vanhemmalle gsx600f:lle.

Ja ensimmäiselle kirjoittajalle: Jos ruuvari pysyy kädessä, niin ostamaan Alfameriltä Haynesin kirjaa.. mars! mars!

Minkähän vuotinen pyörä sulla on,jossa on pakoputkes prikat?en oo kuullutkaa et niinki on täs pyöräs..mistä sen tietää sit missä ne kuristukset on?!Kun mulla on "tsiikattu" kaasareissa pienemmät imukurkut,jotta ei saa "auki" kaasuu..ja onhan sellasiakin et kaasukäden liikettä rajoitetaan,et ei mee "tappiin asti..
    Moi!

Kesti vähän vastaaminen, mutta mulla tuli ilmi ostitilanteessa. Ostin siis toiset putket rakenteluun ja niissä oli prikat paikallaan. Pyörä on -92. Ne prikat on poistettu ja projektikin menossa eri suuntaan, joten putketkin on tällä hetkellä naulassa roikkumassa.

Tuo imukurkuthan ainakin vaikuttaa jo tehoihin, eli ne sun pitäs hommata. *

Edit: Käyppäs rekisteröitymässä, niin saadaan lisää näitä meidän "harvinaisia" GSX pyöriä tänne palstalle

Mulla ne olisi imukurkuista säätäneet sen 25kw tehoihin. Mutta kun kyselin niistä prikoista viimevuonna, niin se olisi maksanut n. 150-200€ jos olisin vaan vienyt pyörän liikkeeseen. Eli kaippa saat ne paljon halvemmalla, kun otat katteet itse pois ja muutenkin teet kaiken esityön.
    Suzuki GSX 600F -89 (myyty)
    eikös noissa käytetty sellasia palikoita että luisti ei nouse tarpeeks ylös? ja olen myös kuullu että kalvot kaasareissa on erilaiset (löysemmät tai jäykemmät) tietääkö ketään?
    Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
    Tosta vanhemmasta f:stä en ole varma. Mutta eikös uudemmassa f:ssä toi kuristus ole hoidettu ihan suuttimilla?
  12.  
    Itseasiassa vanhemmissakin se on hoidettu suuttimilla. Ainakin 89:ssä. Ilmeisesti kaikki motoliikkeet ei vaan sitä ole tajunnut, vaan kun soittelin viimevuonna lahdessa olevaan liikkeeseen, niin puhuivat prikoista.
    Suzuki GSX 600F -89 (myyty)