Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Ciao,
    Tällainen ajatus on alkanut askarruttamaan että tekis mieli vaihtaa nyk. FJ tuoreempaan tekniikkaan (vesijäähd. ym.).
    Mutta tuo FJR näyttää "pappamopolta" (anteex vaan kyseisen omistajat). Laitteella pitäisi jaksaa ajaa 2-päällä matkaa keski-euroopan kierroksen verran, ja kuitenkin lähtöjä vähintään nykyisesti..... Eli mikä (kuitenkin toivottavasti Yammu) sopii seuraajaksi -85/88 malliselle "superBikelle"

    -HeMan
    HEMAN™
    Ducati ST4
  2. #2
    1000 fazer. se voisi olla puolikatettuna hyvä ja "tutun" oloinen vaihtoehto. itse ottaisin yamahaksi nyt r-6sen jos valita saisi.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  3. #3
    No miksi ei vaikkapa tämä

    HP 7750€

    -E
    Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
    http://www.ekinet.com/
  4. #4
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  5. #5
    Pysy vaan tuossa FJR:ssä, näyttää pappamopolta(?), mitä siitä, koska toi sopii sun kayttötarkoituksiisi
  6. #6
    Kiitos tarjouksista, mutta teen tässä vasta "markkinatutkimusta". Onko Fazer sama kuin FZR 1000?
    -Heman
    HEMAN™
    Ducati ST4
  7. #7
    1000 Fazer on oikealta tyypiltään FZS 1000.

    On todella hieno peli, olen tämän kesän ajellut eikä löydy valittamista. Fazeri ei ole kyykkypyörä vaan siinä on hyvä pysty ajoasento.

    Voimaa on varmasti riittävästi kun koneena on muutaman vuoden takaisen R1:n kone hieman modifioituna. Kaks päällä + kolmen laukun satsilla kulkee kuin unelma.

    Vakiopleksi on hieman matala pitempään matka-ajoa ajatellen. Vaihdoin sen Givin hieman korkeampaan/leveämpään malliin, ja nyt ajaminen yli 120 nopeuksissakin on helppoa.
  8. #8
    Jee!
    Täytyy sanoa, että alkoi tuo FZS kiinnostaa.

    FZS 1000 vm. 2002
    143 HP /260 km/h ja silleen... Ulkonäkökin alkaa olla jo FJ:n luokkaa.. ehe *

    Nyt tarttee saada oma pyörä pois alta...[img]C:&#92;valokuvat&#92;FJ1100_85_remontti_2003&#92;2 003_06_01&#92;FJ1x00.jpg[/img]

    Tästä lähtee jollekkin huippuyksilö! tarjouksia!

    Kiitos vinkeistä

    -HeMan



    HEMAN™
    Ducati ST4
  9. #9
    Jos taas hieman urheilullisempaa mallia kun Fazer halajaisit, yksi vaihtoehto voisi olla esim. Thunderace

    Yamaha YZF 1000 R Thunderace -97
    tai
    Yamaha YZF 1000 R Thunderace -97

    (tämä ei ole Korpiahon mainos, sattuivat vain löytymään ensimmäisinä kiinnostavina motopalstalta)

    Ei FJR:kään mikään huono valinta ole. Koeajoin yhtä viime syksynä ja tehokas pelihän se oli. Varmaan erinomainen matkajuhta, vähän ehkä liian...hmmm....matkapyörä...tai jotain. Aikaisemmin olin myös hinkunut itselleji FJR:ää, mutta totesin, että odotetaan nyt ainakin 10 vuotta
  10. #10
    Nooh, jos ny välttämäti XJR tuntuu liika retrolta ja vanhalta (lue: ongelmaton ja kestävä...), ja pitäs olla katteita ja vesijäähdytyksiä, nin FJR:n hyviä kilipailijjoota ovat Kawan ZZR-1200 ja Hondan Lakuberddi. Bemarin vastaava riviurali 1200RS tai GT alkaa olla jo vanhahko, mutta varmaan yks parhaita ajella. Näissä kaikissahan joutuu hiukan notkistelemaan isompi, mutta jos vaan notkeutta piisaa, niin sittehän on viälä Suzukin Hayabyysä ja Kawan ZX12RNinja (mites päin net x:t ja Z:tat ny olika). Niilläki ajavat matkailukäytöss...(ei net taira muuhun sopiakkaan, vaikka markkinointikikkana on tähdätty suureen huippunopeuteen, mutta saahan noita välityksiä muutettua, jos haittaa...) Itte asjassa tässä porukassa se ZZR1200 ja FJR ova aika lailla liki, taitas olla ZZR vähä reippaampi liikkeiltäsä.

    Nuitaha o vertailuja ollu paljon, Motorradissa yms. alan lehdissä.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  11. #11
    Fazerin sininen on paha sana. Ainoo, mikä siinä meikämöröllä mättää, on vetoketju, joten laiskana miehenä(?) päädyin keppivetoon. Vaan käy tyyppäämässä myös Fjr, saatat tykästyä ominaisuuksiin.
  12. #12
    Tuosta Thunderacesta sen verran, että omalla tuli just 3 viikkoo ja reilu 5000km pöristeltyä pitkin Pohjolaa, eikä muuta voi sanoa kuin että on se hyvä! Ainoa mikä ensi vuodeksi reissuille muuttuu, on hieman korkeampi Givin pleksi (100€) Hyvin vie kamat jne. matkassaan, joko hitaasti tai hieman reilummin....
    Mutta ainoa huono kommentti jota on tullut, on että matkustajan paikka ei ole paras mahdollinen, ts. jalkatappien ja penkin väli todella pieni, hiemankin pitempi kyytiläinen istuu koivet korvissa. Eli toi lienee rajoittaa kaksin reissaamista. Tosin jos muuten fillarista tykkää, niin jalkatapit siirtää alaspäin ja lisää hieman fyllinkiä takapenkin etuosaan (estää liukumista kuskin niskaan) niin eipä toikaan hirveä homma ole.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  13. #13
    FJR 1300 pidetään erittäin hyvänä ja erityisesti matkapyöränä luokassaan. Kyllä vetää mamman ja tavarat kevyesti pitkilläkin matkoilla. Ei ole kyykky eikä kustomi eikä kortteliohjus mutta erittäin hyvä matkapyörä. Kyllä nopeutta löytyy. Nestejäähdytys ja kardaaniveto; ei tarvitse läträtä ketjurasvojen kanssa niin kuin me useimmat.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  14. #14
    Ite Fazer 1000 vm-03 omistajana suosittelen lämpimästi!!! Poikkeaa myös kivasti näistä umpeen katetuista nykypyöristä Ja varmasti mukava ja helppo ajettava on tilanne mikä tahansa... Etu pleksi tosin menee itelläkin vaihtoon ja tilalle hiukan korkeampi malli. Ei liikaa ettei ulkönäkö kärsi SUOSITTELEN!!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #15
    Tulipa tuossa kokeiltua tätä FZS:sää, mutta ei se taira olla FJ:lle sopiva seuraaja, vaan pitää mennä FJR:n kokoon.

    Mopo on tasaisen tuntuinen ajeltava, mutta kieppiä pitää olla kellossa aika paljon ennen kuin alkaa pedon merkit näkymään, ja jos on tottunut 1200:sen vääntöön, ei se oikeen lämmitä.

    Mutta kyllä se 900:selle divarille on hyvä vaihtoehto, hjuu...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  16. #16
    Sen verran mukavuuden haluinen olin että minä päädyin pappamopoon eli FJR:ään. Vajaat 15k takana ja nauttinut joka metristä. Taittuu radalla, kulkee motarilla kuin juna, vääntöö ja tehoa löytyy minulle asti ainakin. Tavarat ja neito pysyy kyydissä pitkänkin matkaa. Sähkösäätöpleksi on tosi hieno vekotin kun sitä oppi käyttään, nykyään kuuntelen mielenkiinnolla kun matkatoverit miettii korkeamman/matalamman pleksin ostoa ja minä mietin että napillahan se säätyy *

    Suositten,

    Pete K
  17.  
  18. #17
    Se voi kyllä olla et jos ajaa matkaa paljon niin tuo FJR on aika kova sana silloin!!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...