Katso äänestykset tulokset: Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

Äänestäjät
1158. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

38 3,28%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

208 17,96%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

713 61,57%
  • Itse asiassa ei yhtään.

106 9,15%
  • Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

44 3,80%
  • Minä ja ikioma moponi.

49 4,23%
Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 251:sta
    Onko niitä muunkinlaisia?

Onhan noita muutamia tuttuja jotka eivät harrasta. Kaverit kyllä harrastaa.
    Try again. Fail again. Fail better.
    Aika hintsusti on, mutta yks henkeen ja vereen ja sitten näitä rennompia muutama.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Ei oo siunaantunu, piikkivuosina oli yks mut isoa pyörää hän ei oo saanu hankituksi. Tyttöystävällä oli pärrä kunnes eräänä päivänä läksi sitten toisen matkaan. Siis koko ihminen, ei vaan pärrä. Että sinne meni se viimeinen oljenkorsi *

Täytyy toivoa että tuleva kesä korjaa tilanteen *
    Benelli RZ 125cc -> Yamaha TZR -> Kawasaki ZX-9R -> Yamaha XT 600 (Varastettu) -> Kawasaki Er-6n
    Pari vakkaria joiden kanssa kurvailen...Enemmänkin vois olla!! Tamperelaiset saa laittaa viestiä ajojen merkeissä ja muutkin!!
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
    Aika hiljaista ns siviilipuolella, kavereista ei prätkäpoikia eikä -tyttöjä löydy. Puoliskokaan ei edes kyytiin uskaltaudu ja anoppiehdokas salaa hämmästelee hukkaan heitettyjä rahoja

Töissä onneksi olen Isossa Talossa ja täältä on oppinut tuntemaan mopoihmisiä. Kevään tullen yleensä aina löytyy kahviloista ja ruokaloista ihmisiä, joille voi mennä mopojuttuja huutelemaan. Ja jos ei muuten, niin selvittää sitten niille kenet saa kuuntelemaan.

Ajelut tulee ajeltua kuitenkin aika pitkälti omin nokin. Onneksi kaikki on mopoilijoiden kavereita, juttuseuraa löytyy kyllä niin taloyhtiön kuin huoltoasemienkin pihalta mitä yllättävimmistä tilanteista
    Suzuki DR 650
    Muutama löytyy, mutta harvemmin tulee niiden kanssa ajeltua..
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
    Löytyypi (tosin eihän mulla oikeesti oo kavereita..), ihan noista parraimmistakin kavereista. Itellä ei tämä harrastus tällä hetkellä toimisi ilman hyviä kavereita. Eikä varmaan kestäisi meitsiä, kun selitän jotain "todella tärkeetä" suu vaahdossa..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Muutamalla kaverilla on ja heidän kanssaan kyllä aina löytyy jutun aihetta...
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
    Onhan noita joitakin omia kavereita ja muijan ajokavereita joiden kans ajellaan.Useimmiten joko yksin tai emännän kans käydään ajelemassa.
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Nimiä en muista mut kyllä morjenstaa kun vastaan tulloo, tais niitä parikyt tyhatta olla
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
    Pari kaveria löytyypi!!!
    Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.
    Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!
    Muutama on, mutta enemmänkin sais olla!
    Ehkä otin ehkä en!
    En oo ihan varma onko mulla mitään kavereita...
    Hulluus on neroutta suurempaa. Neroudella on rajansa, hulluudella ei.

Vessapaperi loppuu aina väärään aikaan. Sen on elämä opettanut.
    Onhan niitä, tosin ovat olleet kavereita ennen kuin pyöriäkään on ollut kellään. Tosi ystäviä!
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    muutama muttei koskaan liikaa.
    Näillä mennää!
    Kyllähän niitä pyöräileviä tuttuja muutama löytyy.
    Retro
    Onneksi on joitakin muutamia
    Ja vielä siitä parhaasta aa ryhmästä. Motoristikavereita löytyy työkavereista, muista harrastuksista, sukulaisista ja naapurustosta (kymmenen asunnon yhtiössä neljä moottoripyörää kolmessa taloudessa).
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    Ihan muuten vaan kavereista muutama pyöräilee ja duunikavereista kans. Kerholta löytyy sit uusia kavereita, tuoreempia tuttavuuksia.
    No eipä juuri ole. Tai olis ehkä, jos niillä olis varaa ostaa se mopo. mutta eiköhän niitä jostain tule ajan kanssa. Omastani en näet luovu varmaankaan ikinä...
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    Yhdelläkään kaverilla ei ole pyörää, vain systerin miehellä, joka tämän harrastuksen pariin johdatti ! Kortti ollut vasta muutaman viikon...

Olisi kiva saada kavereita ajelemaan yhdessä, kun yksin ei oo aina kiva ajaa

Täytyy varmaan käydä meetingeissä, ehkä sieltä löytyis kavereitä ...
    Parasta A-luokkaa !
    kyllähän noita muutama on, niiden kanssa tulee cruisailtua lähes viikottain
    CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
    http://www.hondariders.fi
    Mulle toi ajaminen on vapauden ilmentymä. Vapauden symboli. Vain sinä mopo ja maantie. Kavereita nähdään sitten muualla. Maantie ja sinä. Siinä kaikki. KAIKKI.
    Sä ajat töihin, mä ajan työkseni.
    ... Jaa, saiskos täältä... ?
    - Vain hitailla on kiire -
    Aika heikosti, tai no yksi työkaveri on sellainen mutta noi "oikeat" kaverit ajaa vähän liian kovaa vauhtia mun makuuni. Kyllä siellä taajamissa riittäis musta se 150 km/h:kin. Ei kyllä, parhaat reissut on yleensä tehtykin yksin, päämäärättömästi haahuillen.
    Rentoja ne on joo.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Jonkun verran niitä löytyy. Ajelemassa tosin käyn useimmiten vaan isännän kanssa.
    Ton miehen kans pääsääntöisesti ajelen.
    Velun kavereilla on paljon pyöriä ja ovat tosi rentoa porukkaa, aina mieletön meno päällä ja rokki soi ! *
    Mopoilevia naisia en valitettavasti tunne ku yhden,
    oon yrittäny innostaa mutta ne pelkää *. *
    Indian Scout

Annen Lasipuoti
    parilta kaverilta löytyy mopotin. tulee ajeltua jonkin verran porukassa.
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    Muutama noit on joitte kans välil tulee käytyy ajelemas
  30.  
    Jokunen, mutta ajot melkein aina yksin tai poika kyydissä. Olisi hauskaa joskus ajella isolla porukalla, ehkä.
    Kopukka

Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen