Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Olen ehkä ostamassa lähiaikoina kyseistä peliä, ja iästäni johtuen tarvitsen siihen 25kw paperit. Kysymys kuuluukin: kuinka tässä mopossa kuristus tehdään? Maahantuojalle aion soittaa kyllä, mutta jos jollain olisi omakohtaista kokemusta, niin jakakaa se ihmeessä!

    Ja saa kertoa muutakin oleellista pyörästä, hyviä ja huonoja puolia(jos niitä on)
  2. #2
    Tuli vaan mieleen villi ajatus siitä miten pitkään tuo olis kuristettuna? No melkosen luonteen muutoksen kokee jos 25kw meinaat kuristaa. Olisko suositeltavampaa ottaa joku pienempi esim 600cc mopotin tai 650 SV Suitsa jonka kuristaa.
  3. #3
    Aivan niin, unohdin.

    Siis ei olisi kuristettuna kuin sen päivän, korkeintaan pari. Kriminalisoituuneena ihmisenä otan toki ne kuristukset heti pois, ja eikun

    Ja 600cc:t ei myöskään ole pois suljettuja vaihtoehtoja, tokihan 750:nen kiinnostaa kylläkin enemmän.
  4. #4
    Ajattelin mielessäni vaan sellaista jotta vois olla "kivempi" ajaa tuollanen SV650 kuristettuna ja sitten, kun haluaa kuristamattomana. Tai siis Jammu on ilman kuristuksia kivempi, mutta toi suska kuristettuna parempi.
  5. #5
    siinä on 121/125hv vakiona joten järkevin ja mahdollisesti hermoja säästävin tapa on soittaa vaikka viaberille ja kysyä. hintaa tulee mutta täältä ei ehkä ihan yksiselitteistä vastausta kukaan löydä. en ole koskaan nähnyt myytävänä kuristusosia tuohon
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  6. #6
    Juu, no sen viaberille soiton vois kyllä tehdä ennen kuin kyseistä mopoo meen ostamaan. Toki muihinkin liikkeisiin soittelen. Eikai se kuristushomma voi KAUHEEN kallista olla? * Siis alle 3000 mummoo jos olis niin hyvä...

    Ja vielä tosiaan haluisin kysellä että onko millanen pyörä ajaa, ja mitä tyyppivikoja on?
  7. #7
    Keltaisessa pörssissä oli myytävänä jo valmiiksi kuristettu (25kw) yzf 750. Eh muista vm. enkä hintapyyntöäkään,mut voin katsoa jos kiinnostaa...........
    100% yli omien taitojen
  8. #8
    Lainaa (Plagis @ Elo. 15 2003,14:11) kirjoitti
    Ja vielä tosiaan haluisin kysellä että onko millanen pyörä ajaa, ja mitä tyyppivikoja on?
    No hyvähän se on ajaa. Pitemmällä matkalla voi kyllä ahteri puutua. Tyyppivikoja ei juuri oo, paitsi että jarrulevyjen suoruudesta kannattaa varmistua koeajolla. Ei saa täristää hitaassa eikä kovassa vauhdissa.
    Hyvä pyörä, hinta/laatusuhde kohdallaan, ainakin ostaessa.
  9. #9
    No juu, ei ole onneksi ahteri ihan pumpulia * Ajelen tällähetkellä "pikkuveljellä", siis piikkisellä TZR RR:llä, joka on aikalailla samannäköinen(ja oloinen istuskella) kuin 750:nen YZF.

    Kun katsotte:

    Piikkinen

    Seiskapuokki

    Meniköhän nyt tarpeeksi off-topic

    Mutta jos kerta tuo YZF:ä on hyvä peli, niin enköhän sellaisen tässä syksynmittaan osta ensi kevääksi valmiiksi *
  10. #10
    Onpi kyllä eri hieno piikki.Ja kyllä YZF750 on hinta/laatu- suhteeltaan kannattava ostos.
  11. #11
    Hyvä peli on ajella ja tehoakin ihan kivasti vaikka omakin on jo niin vanha kuin 1995.

    1995 on takana alkuperäisenä Öhlinsin pumppu.

    PIdemmässä matka-ajossa saattaa joo perse puutua, mutta kun pitää hetken tauon niin sillähän siitä pääsee...

    Takajarru on suhteettoman tunnoton (voiko se muuta olla) eli lukkoon menee ja siksi sitä ei juuri tule käytettyä muutakuin pysähdyksissä esim. mäessä.

    En mä keksi huonoja puolia.

    Tyyppivikoina voisi kenties sanoa EXUP venttiilin toimimattomuuden, mutta tämäkin on vain omistajasta kiinni. Muistaa rasvata niin toimii ok.

    -E
    Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
    http://www.ekinet.com/
  12. #12
    No täähän vaikuttaa hyvältä *

    En tosiaan mitään matkapyörä-ominaisuuksia haekaan, alle 50km per siivu tulee mun matkat olemaan pääsääntöisesti.

    Takajarru ei tosiaan oo missään pelissä tunnokas(ainakaan kovin). Eihän sitä tosiaan melkeen ikinä tarttekaan.

    Ja jos sitä tehoa on tosiaan sen noin 120hp niin kyllä riittää näin alkuun ainakin *

    Heti aluksi olen suunnitteilla ostamassa ohjausiskaria sekä siirrettäviä jalkatappeja. Toivottavasti sellasia kyseiseen peliin löytyy *
  13. #13
    sillä voi ajaa rautapersiön ihan hyvin ... ja tehoa saa lisää fzr/yzf1000 koneella. kiva laite. miinusta on että jos virittelee kulmaa paremmin radalle sopivaksi on syytä ostaa ohjausiskari.. tulee aika tank-slapper herkäksi.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  14. #14
    missäs hintaluokassa tämmöinen mopotin pyörii? Tässä kanssa pyörävaihtoehtoja punnitsen, ja tämä on yksi varteenotettava vaihtoehto
  15.  
  16. #15
    Lainaa (Plagis @ Elo. 16 2003,15:19) kirjoitti
    Heti aluksi olen suunnitteilla ostamassa ohjausiskaria sekä siirrettäviä jalkatappeja. Toivottavasti sellasia kyseiseen peliin löytyy *
    löytyy. www.kkracing.se, ruotsalainen pulju. ystävällinen palvelu ja kaikkea katteista viri-viriin. ohjausiskariksi net on suositelleet jotain 120 pitkää mallia. kiinnikkeet saattaa joutua tekemään... ja siis normaalisti yzf ei tarvitse sitä, ainoastaan kovassa rata-kortteli-stunt käytössä korotetulla perällä ja lasketulla keulalla. muuten menee hyvin.

    ja paha sanoa missä hinnoissa nuo menee, mun ei o myytävänä... 6-8 yksityinen-liike. jotain sellaista. vuosimalli tuntuu vaikuttavan pyyntöihin aika vähän. valmistettu 92-98
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland