Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kannattaako z-1300 :n ostaa??? Mtä lastentauteja pyörästä löytyy? *Kokemuksia kyseisestä vempeleestä otetaan vastaan.
    EN ole ensimmäiseksi mopoksi ostamassa... vaan ajattelin vaihtaa hondan isompaan.
  2. #2
    Empä ole möhköä omistanut, mutta legendaarista mainetta ei mikään rimpula saavuta. Ja onhan niillä ajettukin 300-400 tkm konetta avaamatta, joten kestäviäkin vielä ovat.
    Ja kauniita .
    Keppiveto on kans plussaa. Mutkatien pohja-aikoja et niillä vedä, mutta valtatiellä omiaan.
    Vanhemmat kaasaripelejä/uudemmat ruiskuja.
    Osta pois pala historiaa, ei huono sijoituksenakaan.
    Toivottavasti joku omistajakin kommentoisi tarkemmin..
    T: Kawasaki Z 900
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  3. #3
    Latausongelmat ja puolat voivat tulla huoleksi liian aikaisin, mutta rahallakin niistä selviää..

    Plussana pyörässä tietenkin kuulalaakerialakerta, eikö näin?
  4. #4
    Möhkössä on kyllä liukulaakeroitu alakerta. Ainoa rullalaakeroitu kellari löytyy Z1 - pohjaisista ( 900-1000-1100 sarjan Kawoista)
    Möhkö syö kyllä osiakin, koneen sisällä paljon kuluvia ketjuja, jopa muovirattaita. Kallis rempata, tosin kestää sen jälkeen taas pitkään..
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  5. #5
    "Möhkössä on kyllä liukulaakeroitu alakerta. Ainoa rullalaakeroitu kellari löytyy Z1 - pohjaisista ( 900-1000-1100 sarjan Kawoista)"

    Juu, näin se taitaa olla. Kaveri kehuskeli z1000:staan kovasti tämän ominaisuuden vuoksi. Oletin vaan että olisi möhkökin rakennettu samalla periaatteella. Siinä pyörämallissa kuulemma myös latausongelmat yleisiä, säädintä jne..
  6. #6
    Möhkön aikaisimmat mallit -79 - -82 olivat huonoja lataamaan, jotenka Kawasaki laittoi moottoriin toisen laturin (sub-altenator). Kaasari-versiot pyörivät rikkaalla, kaasarit tulvivat. Puolat halkeavat vanhemmuuttaan, voi korvata muilla puolilla. ei tarvitse olla alkuperäisiä.

    Kyllä moottoriin sopii "Paljon osia", mutta mikä mukava olisi halpaa ?

  7.  
  8. #7
    möhkö is The Bike.

    tyrannosaurus sex.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )