Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Lähetin sähköpostin kautta vaihtotarjouspyynnön yhdeksälle ilmoittelua harrastavalle alan liikkeelle eri puolilta Eteläistä Suomea...tai minne Seinäjoki sitten lasketaan. Kahden viikon sisällä viisi vastasi ja niistä kolme otti lisäksi itse jatkoyhteyksiä minuunpäin. Siis melkein puolet ei ole kiinnostunut kaupanteosta näin talvisaikaan. No, joku noista kolmesta saa minun euroni ja tulen kyllä jatkossakin muistamaan ajoaikana asioidessani tämän aktiivisen joukon.

Hyvää Joulunalusaikaa mopoilijoille!

Harri
    Mulla oli viime kevät talvella vähän saman kaltainen kokemus. Tosin vain yhden liikkeen kanssa. Ajattelin varata pyörälleni huoltoajan hyvissä ajoin ennen kevättä. Olikohan se jotain helmikuuta, kun lähetin sähköpostilla tiedustelun erääseen MP-liikeeseen, jonka nettisivuilta löysin huollon e-mail osoitteen. Laitoin mukaan pyörän tiedot, tarvittavat huoltotyöt sekä toiveen mahdollisesta huoltopäivästä. Mitään vastausta ei ikinä tullut.

Ihme miten vaikeeta joillekin firmoille on tuo sähköpostin käyttö. Auton huollot olen tilannut sähköpostin avulla jo monta vuotta. Vastaus on tullut aina nopeasti.
    - Engine MC -
    Näinhän se on!! Kauppamiehet myy! Soitin tässä ORG:shopiin
    näin vuoden pimeimpänä lauvantaina että, onko auki?? No EI OO mutta mitä tässä lapset käy ensin vähä tanssimassa sit on liike auki. Näinhän niitä kauppoja tehtiin ja asiakas oli tyytyväinen, toivottavasti *myöskin ITALO itse! * Että näin ne kaippamiehet
    Mutta kaikille MEILLE ja TEILLE RUHAISAA JOULUA ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA
    Joo toi ORG tuntuu olevan ainoo jolta löytyy kiinnostusta asiakkaita kohtaan. Se vaan passaa... Helppoa kaupankäyntiä edullisella hinnalla.
    Jeppistä
    Vaihteleehan tämäkin. Itse laitoin - en sen suuremmasta kuin slipareista - kyselyä neljään firmaan ja kaikki vastasivat. Jopa jatkoivat kirjeenvaihtoa kun halusivat myydä. Erittäin hyvä kokemus.
    Kyllä minusta yhdeksästä viisi on aika hyvä vastausprosentti tähän aikaan vuodesta. (55,5%)
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Bemarin huollosta näin talviaikaan lähetin
    kyselyn, ei yhtään vastausta.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Itse myyntimiehenä tiedän kuin tärkeää on vastata aina tarjouspyyntöön edes jotain. Kerran kun jätät vastaamatta ei uutta kyselyä tule ja saattaa vielä sana lähteä kiertämään.
    Ala-arvoista hommaa Pitäis taas myyjiä vaihtaa.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    joo tollasta tuo touhu jossain paikois on * saman firman sisältäki löytyy eroja.voi,voi ku joku vaan hokais noukkia ne mätämunat sieltä joukosta pois. menettää firma vaan aikamoisia summia tollasella toiminnalla.ite en ainakaa sellaseen paikka uudestaa mene missä palvelu alaarvosta,jos ei ny aivan pakko o silä asioida.eniten vituttaa joissain paikoissa,ku lupaavat ottaa yhteyttä,ku tavara tulee,mut ei kuulu silti mitää.sitten mennään paikan päälle katto,et mikä o homman nimi,ku ei mitään kuulu.myyjä ilmottaa..joo ne oliki loppu maahantuojalta..ja muita söperryksiä päälle. ei o ollu meikäläisellä kauka,et en o hermojani menettäny ja alkanu mikki hiirtä korvista repimään.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Olen jo yli kuukauden odotellut s.posti vastausta eräältä forssalaiselta yritykseltä,ei näy eikä kuulu. no minun puolesta saavat unohtaa moponsa vaikka puoleen hintaan möisivät... taas kun esim eräs kuhmolainen mp-yritys teki minuun erittäin positiivisen vaikutuksen,jätin tänne org:in sivuille ostoilmotuksen pyörästä avovaimolle, kriteerinä oli edeullinen. tämän yrityksen edustaja vastasi suoraan org boxiin ja tarjosi ERITTÄIN hyviä alennuksia heidän vaihtopyöristä! valitettavasti ei päästy kaupantekoon kun ehdin juuri samana päivänä ostaa mammalle mopon.. mutta vastasivat vielä että jos jatkossa haluan päivittää omaa pyörääni,niin autaavat mielellään tämä siis vaikka kauppoja ei syntyny,enkä itse edes alunperin ollut laikaan yhteydessä yritykseen,mutta näin sen homman saa toimimaan jos vaan viitsii/haluaa

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Pistäkää nyt helvetti firmojen nimet näihin juttuihinne jos ootte tosissaan saaneet paskaa palvelua tai muuten mitä vittua ruikutatte
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Joulu. 18 2005,21:19) kirjoitti
    Pistäkää nyt helvetti firmojen nimet näihin juttuihinne jos ootte tosissaan saaneet paskaa palvelua tai muuten mitä vittua ruikutatte
    En ruikuttanut. Kerroin vain, etten sähköpostilla saanut palvelua. En halunnut laittaa liikkeen nimeä esille, koska en halua leimata mitään liikettä paskaksi vain yhden kokemuksen takia. Varsinkin, kun asia oli vielä noin pieni. Sain pyöräni huoltoon, kun asioin heidän kanssaan puhelimitse.
    - Engine MC -
  13.  
    No laitetaan vähän kiitoksia nyt Tokimotolle.
    Ahkerasti Janne jaksoi vastata joka päivä ehkä jopa vähän rasittaviinkin kysymyksiini asiallisesti.

Nyt vaan sitten odotellaan tavaraa postiin että pääsee talliin ruuvaamaan pakkasessa. Lisää tavaraa tilaan / haen kun taas budjetti sen sallii.

Olisi jopa saanut mennä lauantaina (liike suljettu) pällistelemään ja hieromaan kauppoja kun oli renkaita menossa itse vaihtamaan firmalle. Ei ollut tarvetta, mutta yllätyin jo pelkästä mahdollisuudesta.

Asiakaspalvelusta täysi 10.

Ostan mieluummin tavarani vaikka vähän kalliimmalla, jos palvelu pelaa.