Olen aikeissa vaihtaa mopoa ja minulla *on kaksi vaihtoehtoa joko Virago 535 tai XVS 650 calssic.
Olisiko kellään kokemuksia näistä ikäänkuin vertaillen,saattaisi helpottaa valintaa *![]()
Itse olen Viragolla aloittanut, ja sanon heti että tuo 650:nen! Ehdottomasti. Virago jää pieneksi ensimmäisen viikon jälkeen.
Mulla on kyllä koko kesän Virago pysynyt ihan sopivan kokoisena, vaikken ihan pieni olekaan...makuasia, molemmat on hianoja!
* Arctic Ranger *
Jep, ehdottomasti 650, Itse aloitin 535 jäi kyllä nopeasti pieneksi, vaikka hyvä ja luotettava mopo onkin!![]()
Siinähän sen ny huomaa, vaikka Viragossa on enämpi heppoja, niin käytännössä 650 on parempi ajoltaan, kun vääntöä on alempaa. Tänään oli just juttua.Taitaa olla myös hiukan pidempi ja vakaampi, en siis ole itse kokeillut kumpaakaan...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Mulla oli Drag Star 650 (ei classic) 4 kesää ja ei ole pahaa sanottavaa. Olisin tosin hankkinut isomman customin (1100 Drag Star tai Wild Star) seuraavaksi mopoksi ellen olisi päätynyt täysin erilaiseen ratkaisuunJoka tapauksessa ovat Viragon kanssa jo ajoasennoltaankin erilaisia eli kannattanee kokeilla ensin molempia.
Näitä "Osta se, mullakin on"- kommentteja varmaan tulee molempiin suuntiin joten luota omaan tuntumaan vaan![]()
- Fly on, little wing... -
hyvännäköinen Drag Star 650 valkoinen. Virago 535 on mopo ja rumanäköinen...
----------------------------------------
ZX??R PARAS
*Viini, ruoka ja hyvä elämä*
*ZX 10 R*
dragstaria en ole koskaan ajanut mutta viragon tyrmäsin aikanaan kun pikkusystalle katsottiin mopoa. se oli mun mielestä kovin "heppoinen".... vähän kuin er-5nen josta en myöskään pidä. etupää on jotenkin epäluottamusta herättävä. pitkät sarvet lisäävät vielä sellaista nutkumis-efektiä viragoon. kone on tosin äärimmäisen luotettava ja tehokas joten teleskooppijäykistäjillä ja hyvällä aftermarket tangolla voisi olla melko mukava kulkija
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Olen vähän eri mieltä tuosta Viragon "ominaisuuksista"... Ite ajelin sillä vuoden mutta pakosta tuli liian pieneks (huom. olen 185 cm)...ainut ongelma oli se koko, ei muuta. Ja onhan siihen saatavissa lyhyemmät "dragster"-tyyppiset tangot (suorat).(Cterror1 @ Elo. 30 2003,09:48) kirjoitti
Mutta pyörän valinnasta ... ilman muuta Drag Star!!
- "No! It's not a Harley" -
on tosiaan täysin mahdollista että minä kyykky-tyyppisiin pyöriin tottuneen arvotan asioita väärästä vinkkelistä custom touhuja varten(Strictly VN 1600 @ Elo. 30 2003,10:33) kirjoitti
![]()
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Vielä minäkin. Luota omaan tuntumaan. Ajele molemmat.(Petteri @ Elo. 29 2003,23:20) kirjoitti
"If a..holes could fly, this place would be an airport"