Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tässäpä oiva kiemurareitti vaikkapa Ahvenenmaalle tai saariston rengastielle siirryttäessä.

    Loimaalta reitti kulkee Oripäähän ja edelleen Yläneelle tietä nro 210. Yläneeltä n. 1 km tie nro 204 myöten Turkkusseen päin ja sen jälkeen käännös oikeaan tie 2020:lle monipuolisista mutkista naatiskellen Mynämäelle asti. Mynämäeltä onkin sitten enää kivenheitto Kustaviin ja saaristolautoille.

    Kartalta katsottuna reitti näyttää varsin suoralta, mutta on todellisuudessa aikamoinen kaarreajelun namupala. Päällyste on pääosin hyväkuntoinen eikä irtohiekkaakaan ilmene pahemmin. Liikennettä ko. väylillä on tuskin nimeksikään, maatalouskoneitten esiintymismahdollisuus tulee kuitenkin pitää kirkkaana mielessä.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  2. #2
    Tuttu reitti tuo Yläne-Mynämäki.. ja ihan klassikko. Nopeudet vaan "saattavat" nousta yli sallitun kun tie ei ihan syheröä kuitenkaan ole *

    Asfaltti on hyvässä kunnossa koko matkalla.



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #3
    tie 2020 Yläneeltä Mynämäelle on ihan ehdoton. Turha siitä on enään mihinkään jatkaa, ei muuta kuin takaisin...on se hyvä pätkä
  4. #4
    Jep. Hieno tie ja pituuttakin riittää. Vauhti tosin saattaa hiukan karata välillä. Mutkat on enimmäkseen sellaisia, että satasen vauhdissa ei tarvii paljon jarrutella. Eikös siellä ole enimmäkseen 80 rajoitus?
  5. #5
    Lainaa (Nahkaparturi @ Elo. 08 2003,09:58) kirjoitti
    Jep. Hieno tie ja pituuttakin riittää. Vauhti tosin saattaa hiukan karata välillä. Mutkat on enimmäkseen sellaisia, että satasen vauhdissa ei tarvii paljon jarrutella. Eikös siellä ole enimmäkseen 80 rajoitus?
    80 koko matkan, lukuunottamatta taajamia (mahtoikohan sillä välillä edes olla niitä, taisi olla)
  6. #6
    joo-o,helmi pätkä,on muutaman kerran ajettu meinaa vaan loppua vaihteet kesken välillä.isompi mopo alle
  7. #7
    Jep, kerrat on monet tuota helmi pätkää höyläilty....positiivisesti on tainnut mopot jäädä ainakin paikallisten junnujen mieliin kun on heti suu ammollaan ja vantus pystyssä kun lataa ohitse....
  8. #8
    Muistakaa varoa puimureita ja traktoreita tällä sikahyvällä pätkällä
  9. #9
    Ainakin Mynämäki-Yäne -pätkällä kannattaa varoa hirviä ja peuroja, niitä on nähty ilta-ajeluilla lähes joka kerta. Yläneeltä eteenpäin Oripään suuntaan muutama kilometri on jyrkät S-mutkat, joista ainakin jälkimmäisessä on aina mursketta tiellä!
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  10. #10
    No niin no, moista reittiä tuli ajettua Tenkasen kans heinäkuun alussa kun .ORG teki matkan Norjan vuonoille. Tampereelta päästeltiin ensin Huittisiin ihan vaan isoa tietä mutt lähes heti Mommolan jälkeen käännyttiin Säkylään johtavalle syherölle, joka sekään ei huonompi ajettava, joskin suoriakin osuuksia löytyy. Yläne-Mynämäki oli bueno valinta, myös Tampere-Kustavi välille lyhin reitti, ainakin Keltaisten Sivujen mukaan joten puolittain tuurilla löytyi tämä hieno reitti, suosittelen...

    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  11. #11
    Tää on vaan jatkoa jos lähtee Loimaalta Forssaan päin ja kääntyy Somerolle. Risteyksestä about 42 kilsaa Someron läpi ja käännös vasempaan (en muista kylän nimeä) vie Vihtiin. Vihdistä Nesteen kylmäaseman jälkeen taas vasuriin niin pääsee vanhalle Vihdintielle ja again :ajatus:taas Nesteen kohdille. Siitä voi puikata Hangon tielle Hyvinkäälle päin tai jatkaa Vihdin tietä Helsinkiin. Tääkin on ollut ihan jees reitti.
  12. #12
    Lainaa (JAVASB @ Syys. 27 2007,15:08) kirjoitti
    Tää on vaan jatkoa jos lähtee Loimaalta Forssaan päin ja kääntyy Somerolle. Risteyksestä about 42 kilsaa Someron läpi ja käännös vasempaan (en muista kylän nimeä) vie Vihtiin. Vihdistä Nesteen kylmäaseman jälkeen taas vasuriin niin pääsee vanhalle Vihdintielle ja again *:ajatus:taas Nesteen kohdille. Siitä voi puikata Hangon tielle Hyvinkäälle päin tai jatkaa Vihdin tietä Helsinkiin. Tääkin on ollut ihan jees reitti.
    Oletan, että tarkoitat nesteen viimeisellä asemalla Siippon Nestettä... Siitä mutkareittiä voi jatkaa lähtemällä Hyvinkään suuntaan Hankotietä muutaman satametriä ja kääntyy heti oikealle Selkiin päin. Siellä löytyy hienoa aukeeta mutkapätkää. Sieltä voi vääntää Perttulan kautta Lepsämään, josta pääsee takaisin vihdintielle Lahnuksen lähellä. Tähän voi vielä yhdistää pikkutietä Bodomin maastossa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  13.  
  14. #13
    Lainaa (AndersReisen @ Heinä. 16 2003,11:01) kirjoitti
    Tässäpä oiva kiemurareitti vaikkapa Ahvenenmaalle tai saariston rengastielle siirryttäessä.

    Loimaalta reitti kulkee Oripäähän ja edelleen Yläneelle tietä nro 210. Yläneeltä n. 1 km tie nro 204 myöten Turkkusseen päin ja sen jälkeen käännös oikeaan tie 2020:lle *monipuolisista mutkista naatiskellen Mynämäelle asti. Mynämäeltä onkin sitten enää kivenheitto Kustaviin ja saaristolautoille.

    Kartalta katsottuna reitti näyttää varsin suoralta, mutta on todellisuudessa aikamoinen kaarreajelun namupala. Päällyste on pääosin hyväkuntoinen eikä irtohiekkaakaan ilmene pahemmin. Liikennettä ko. väylillä on tuskin nimeksikään, maatalouskoneitten esiintymismahdollisuus tulee kuitenkin pitää kirkkaana mielessä.
    map
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.