Katso äänestykset tulokset: KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

Äänestäjät
1061. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

25 2,36%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

184 17,34%
  • 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

289 27,24%
  • 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

284 26,77%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

95 8,95%
  • 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

61 5,75%
  • 7: Kosket ja KUOLET!!!

80 7,54%
  • 8: Asiahan on nyt näin, että...

43 4,05%
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 214:sta
    Korjaamon setä.
    Lainaa (Arcane @ Huhti. 15 2007,17:57) kirjoitti
    Korjaamon setä.
    tai Täti.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Luvan kanssa. Ettei satu neppariin. Koeajolle en ole vielä ketään päästänyt. Voisi ajatella että ottaisi samalla kaverin pyörän alle... Nousisikohan kynnys?
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Kavereiden ei tarvi lupaa kysyä, saa istua. Tai no, ei kyllä ihan kaikkien kavereidenkaan tartte siihen könytä, mielellään sitä varma olis että saa pidettyä pystyssä kans... Mut jos kaataa niin myös maksaa Tuntemattoman henkilön jos siitä tapaan joskus istumasta, niin
    Ninja forever, man!
    No saa kai siihen mun läsnä ollessa istahtaa jos kysäsee.. Ajamassa ei oo käyny kuin isoveli, jonka tiedän osaavan.. Sais se paras kamuki käydä, mutta ei se oo vielä ees kysyny.. enkä mä oo kyllä kysyny päästä senkään zetal ajaan Noita EI katuvehkeitä ollaan toki vaiheltu
    köhköh, putput, pampam..
    Vastata en voinut galluppiin kun ei omaa pyörää ole.. mutta.. kerronpa kaverista..

Pyörä tuntuu olevan henkireikä.. kun olin alottelemassa kortin hankkimista niin piti sitten kokeilla jotta yllänkö jalkoineni maahan.. no kaverin pyörän selkään sain sitten varo-varovasti istuutua ja testata.. hetken siinä istuin ja testasin niin kaveri jo sanoi "no ni eiköhä riitä, naarmutat vielä tankkia" (takin vetoketju siis)

vähän kyllä pilke silmäkulmassa sanoi mutta.. noh.. tulipaha tajuttua oma asema.. heheh..

ja kyseiseltä henkilöltä samassa pyydän anteeks.. en yhtää v****ilemalla tarkota. samaan tapaan kai iteki jos oma pyörä olis.. huvitti vaan..
    <p>Tarakkaharakka</p>
    Ne saa koskea ja istua kellä on minun lupa. Yleensä he ovat hyviä kavereita tai muuten vain tuttuja. Minusta on fiksua että lupaa myös kysytään eikä tommata kiinni mopoon noin vain *. Jonkun kerran olen törmännyt outoon ihmiseen joka kysyi luvan myös valokuvaamiseen ja se on vielä fiksumpaa se *.
    Mieheni saa vain ilman lupaa.
    Luvan kanssa sitten vain harvat ja valitut:
    Istua saa jos on sen näköinen ettei kaada heti kyljelleen. Ja kaverit joilla on aina järki päässä ajellessa saa myös lainata.
    kyllähän nyt istua saa, kunhan vaan muistaa kysyä luvan ja mä saan olla vahtimassa vieressä.
    ajelemaanhan tuolla ei lähde muut ku minä.
    Ducati Monster 600
    Toisen pyörään ei kosketa, jumalauta -ellei omistaja kehota !!!
    ... jotain piti muistaa
    Saa siinä kaverit ja sukulaiset käydä istumassa.
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    harvat saa istua, pyörän ominaisuuksii ku kuuluu itsemurhajalka joka lähtee liia herkästi pois alta.. koeajolle ei oo ees faija eikä broidi päässy
    Luvan kun kysyy, niin lähes kuka vaan saa istuskella pyörän päällä mun ollessa vieressä... Ajeleen mun mopottimella ei sit kyllä ihan kuka tahansa pääse - aika harvassa on se poppoo...
    Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!

Honda CBR 600F -07
    Onpa noiden mopojen päällä luvan kanssa istuskelleet pikkulapset vaarin kautta naapurin kissaan. Hyvin ovat viihtyneet - kuten minäkin
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Lainaa (Marjatta @ Heinä. 19 2007,20:14) kirjoitti
    Mikäs se olikaan se kysymys
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Harva edes uskaltaa koskea -saati istua.

Usea kysynyt jopa luvan valokuvata.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Luvan kanssa, ystävät ja muut sukulaiset yms.
    Lainaa (seppo02 @ Heinä. 19 2007,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Marjatta @ Heinä. 19 2007,20:14) kirjoitti
    Mikäs se olikaan se kysymys
    Itteä kans hiukan hymyilytti tuo vastaus...
    Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!

Honda CBR 600F -07
    No en nyt ihan tappamaan rupea vaikka vastasinkin niin tuohon kysymykseen, mutta kyllä kädet katkon

What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
    Riippuu pyörästä. En katso kieroon, jos joku tekniikasta enemmän ymmärtävä kaveri ei anna koskea viisi vuotta kullasta ja timanteista rakentamaansa laitteeseen. En minäkään antaisi. Mutta kyllä noilla on muutkin ajaneet.. ..tosin vain hlöt, jotka tiedän itseäni etevimmiksi..
    Luvan kanssa ja valvovan silmän alla. Ilman lupaa istuville keksitään tarpeen vaatiessa sopivaa sanktiota.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    Lainaa (karlos @ Syys. 29 2003,23:20) kirjoitti
    se mikä jäi sanomatta on kun laittaa pyörän lämpenemään ja jotkut ääliö kaverit tulee kattomaan ja rupeaa kylmää moottoria kaasuttelemaan vaikken ole antanut lupaa koskea kaasukahvaan , kele
    Samaan ilmiöön oon törmänny, mikä vittu siinä on että pitää toisen pyörää rääkätä!!??
    Huuattais sitä omaa autoaan kylmänä!!
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
    Luvan kanssa saa istua ja välillä tuttuja kehotankin istumaan... saavat vähän kylmäkyydillä tuntumaa, varsinkin jos ei ole koskaan mopolla ajellu... mutta ajamaan ei niin vaan pääse, varsinkaan jos ei ole kokemusta...
    Tunturiässä
    Saahan sitä kokeilla jos kysäistä uskaltaa
    Yamaha FZR 1000 EXUP

...aina sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu...
    noo luvan kanssa maybe.. mut jos ilman lupaa niin sitten noin yleensä mä kysyn et: haluuks testaa
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Koskea saa luvalla, mutta ajamaan ei ole asiaa. Muutama kaveri on kenelle voisin lainata, mutta yleisesti kenelläkään ei ole asiaa puikkoihin. En myöskään itse aja muiden pyöriä (paitsi liikkeen) tai autoja. Eipähän vaikuta kaverisuhteisiin jos mälli tapahtuu. Kyytiinkään ei ole asiaa kuin tarkat ehdot täyttyvillä neitokaisilla...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Ihailla saa aivan vapaasti, ajamaan en päästä ihan äkkiä kun en itekkään aja toisen pyörällä. Jämpti on niin.
    kaverit , tutut, sukulaiset, saa istua jos löytyy pankkitililtä rahaa mahdollisiin katteen korjauskuluihin yms. muuten ei.
    Yamaha xv1100 -89
  30.  
    aika lailla moninainen kysymys?
    en kai minä sille mitää voi, jos joku istuu mun koneella?
    jos homma käy, ni mikäs siinä,..otanhan itekin tukee autoista,....jos sattuu tarvetta
    <p>gubbe</p>
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen