1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.
2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.
3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.
4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.
5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.
6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!
7: Kosket ja KUOLET!!!
8: Asiahan on nyt näin, että...
Samoin...(vexu @ Heinä. 08 2003,10:43) kirjoitti
![]()
"Nähdäksesi sateenkaaren,
tulee sinun ensin kestää sade"
Luvan kanssa kuivatyypit, ja luvan kanssa saa nykästä koeajotkin jos tiedän että kys. henkilö osaa ajaa oikeesti.
Eihän se välttämättä se pyörän hajoominen, mutta mietis sitä jos annat tyypille pyörän ja tiedät että se ei osaa ajaa, ja tappaa itsensä sillä, voi jäädä morkkis.![]()
KTM 690SM
Voi kumpa koskaan ei koittais sitä päivää, että näen kauempaa jonkun tuntemattoman ottamassa kuivatyyppejä...
Luvalla saa toki hivellä ja ajolenkin saa heittää, jos oon vakuuttunut kuskin taidoista.
Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
*4* mutta vain kahvoihin ja satulaan, mitä ihmeen asiaa voi olla lääppiä muualle *.. eihän omaa naistakaan anneta kosketella jokapaikkaan ja ilman lupaa *
![]()
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
Kyllä se niin on että luvattomat saa kokea pippurisen neidon raivon. Jos on luvan saanut (aika tarkkaan kyllä joutuu harkitsemaan) niin se on tietysti okei.![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Kyllä kerran hämmästelin kun nuori nainen nosti marketin parkissa vaahtosammuttimen kokoista nuortamiestä customin selkään ottamaan tyyppejä. En meinannut saada sanaa suustani. Hyvähän se on lapselle opettaa mutta että näin... Mut nainen oli ihan nätti ja viehkeä vaikkei ehkä mikään älyn jättiläinen![]()
" Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
Pyörä on sellanen juttu jonka suhteen oon aika ehdoton....
Koskeakaan ei mielellään saa ellei syytä oo, kuivia ei saa ku 1 sadasta ja koeajaa.... voitte varmaan päätellä.....
Tää on mun keino kostaa niille, jotka ei antanu mun kokeilla niitten pyöriä ku mulla ei ollu omaa.....![]()
Tosimotoristi käy turvallaan ainakin kerran uransa aikana.... NIINHÄN?!?!?
Kyllä lupa pitää kysyä!!! Ja luvallakin vai kaverit...
Arvatkaapas muuten montako kertaa olen joutunut kieltämään kahvan kiertelyn!!! H-D:ssä kun on tuo kiihdytyspumppu, ja vanha rautis kastelee tulpat kohtuu helposti...![]()
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
Toki istua saa jos varmasti jaksaa pitää pyörää pystyssä (208kg) Mielellään kuitenkin minun seurassani. *![]()
Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
Kyllähän frendit saa istua ja tyypittääkin saa, kuhan tiedän, että jonkinmoista kokemusta löytyy. Kyllähän sitä välillä vähän huolestuneena perään katsoo.. mutta aika pitkälle luotan.
Pieni ja helppokäyttöinen pyörä.. harvempi sillä onnistuu itseään tai pyörää telomaan, siis edelleenkin jos vähänkin on kokemusta.. *![]()
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
Kysymällä kauniisti ehkä annan luvan istua tietenkin valvovan katseeni alla.![]()
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
Ducceni (-vm 89)on joutunut kokemaan jo kaikenlaista käsittelyä vuosien varrella, joten yleensä luvan kanssa saa (melkein)kaikki ottaa kuivatyyppejä. Tutut saavat tyypittää myös ihan oikeesti.
nimim. "naarmuthan tekevät lisää ratauskottavuutta"![]()
- Ducati - ainoa oikea jyrskytin
jooh no tuohon meni viitos kohtaan mulla kun se kai olis se kaikkein lähinnä totellisuutta oleva... Se että pitää olla oma mp kokeilijalla on edes suuntaa antava "vinkki" siitä uskaltaako hemmon antaa istua kullan päälle. Oma mp ei tietty oo aivan pakko jos tuntee ja tietää kaverin muuten... *![]()
...hyvät oli pirskeet. Toivottavasti jatkuvat muualla...
Semper fidelis
"Töistäni masentukaa, valtiaat! Ei muuta. Jättimäisen raunion saarsivat kaikkialta erämaat, levisi hiekka paljas, tasainen."
P.B.Shelley
Itse annan kyllä melkein kenen ottaa kylmätyypit jos vain uskaltaa kysyä, mutta ajaa en anna kuin parhaiden kavereiden ja joiden tiedänosaavan ajaa....
Pyörii kuin porakone.
8: Asiahan on nyt näin, että... Pyörän selkään saa istua jos kuski on yhtä kokenut tai kokeneempi kuin minä ja minua sattuu huvittamaan antaa siihen lupa. Pyörällä saa ajaa jos kuski voi kertoa minulle pyörästä jotain mitä en vielä tiedä ja se vaatii koeajoa.
Muuten vain huvikseen pyörällä ei aja muut kuin minä.
Kun myyn pyörän, saa sillä toki koeajaa.
Varkaus on sitten asia erikseen...![]()
- Fly on, little wing... -
Luvan kanssa saa istahtaa päälle. Tutut pääsee kokeileen omalla vastuulla.
Pain is just weakness leaving the body
Joo, kyllä kylmät tyypit saa useimmat ketkä vaan kysyy... ja tyypittämään pääsee tutut... ohan tota jo aika moni kokeillukkin![]()
Pegaso IE
Koeistumaan pääsee (melkein) kaikki tutut, joku tuntematonkin on juttu tuokion päätteeksi koeistunut. Ajanut on sitten paaaljon harvempi.
-=Lake=-
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
Jotkut saa, jotkut ei, kai tässäkin pärstäkertoimella pelataan
esim iso akressiivinen kehonrakenta voi minun puolestani istua jos haluaa.....
,
Se on hyvin ikävää, jos joku istuu mun mopon päällä ja mä satun näkemään. Saatan saada karjumiskohtauksenoma omaisuus on omaa, mitä ajattelisitte jos vaikka joku istuis teidän kotilossa kun tulette parkkikselle?
Kaveri voi kysyessään toki saada kylmät tyypit, silleen et mä olen varmistamassa ettei kaadu, mut ajaa en anna kuin sellaisen jolla on kokemustaOmpi kuitenkin suht. vaarallinen vehje esim. kotiloon verrattuna!
K1600GTL
Istua saa, kun kone ei käy, ajokauden aikana ei kukaan aja, menee vielä kaverisuhteet rikki, kun pyörä pajalla koko kesän
![]()
Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
se mikä jäi sanomatta on kun laittaa pyörän lämpenemään ja jotkut ääliö kaverit tulee kattomaan ja rupeaa kylmää moottoria kaasuttelemaan vaikken ole antanut lupaa koskea kaasukahvaan![]()
, kele
K1600GTL
.....niin ettehän te mun naistanikaan saa koeistua???![]()
Ex hippi!
Kyllä luvalla saa istua..muuten häädetään tavattaessa vaikka voimakeinoin![]()
Palkka juoksee....minä en
Luvalla saa koskea ja oikein hyvin kun vakuttaa niin voi jopa päästä ajamaankin, vaatii melkein että on oma![]()
Honda MBX125
Honda VTR 1000 F
Honda CBR 1100 XX '99
Yamaha Drag star 1100
tauko.....
BMW K 1200 R '06
Honda GL 1500 SE '00
kylmät tyypit annan jos joku kysyy ja olen itse vierellä,ajamaan pääsevät vain ns.luotetut henkilöt.ja auta armias jos yllätän haniani jonkun ropaamasta![]()
![]()
Kyllä se niin vaan on, että mopo on sen verran pyhä lehmä ettei siihen kaikkien mieluusti anna kajota. Tietysti kylmät tyypit saa ottaa jos kysyy.
Ehkä sopiva esimerkki tähän... Sovittiin kaverin kanssa jo aikaisin keväällä, että testataan minkälaisia toisten pyörät on ajaa. Kuitenkin senverran asia venyi vaikka sillointällöin asiasta puhuttiin, että vasta elokuun lopulla testattiin toisten pyöriä. ...pyhä lehmä...![]()
![]()
Komiaa tuloo oltua kun tietää miston kotoosin!
Eiköhän ne kylmätyypit luvan kanssa ole ihan OK.
Mutta kyllä se on niin moneen kertaan todistettu, ettei tavara lainatessa parane...setvi siinä sitten kaveris kanssa kun jotain käy, et kuka maksaa ja mitä maksaa..siinä tulee äkkiä entisiä kavereita, jos ei oo jo etukäteen selvät sävelet. Saahan noita koeajoon liikkeistä, eikä tarvii pelätä, että kaverit loppuu kesken...liikkeet ehkä jos paljon kaatuilee![]()
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Kaveri konttasi mun ekan pyörän toissakesänä....KYLMÄTYYPEILLÄ JA UNOHTI PAINAA KYTKINTÄ KUN PISTÄÄ VAIHTEEN SILMÄÄN!!!
Ex hippi!