1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.
2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.
3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.
4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.
5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.
6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!
7: Kosket ja KUOLET!!!
8: Asiahan on nyt näin, että...
No niin, kuinkas on. Kun se moottoripyörä seisoo paikallaan, niin joidenkin on pakko nousta sen päälle istumaan ja kokeilemaan että miltä tuntuu...
Eli kerroppas kuka saa istua pyörän satulaan hytkyttelemään, kääntelemään kaasukahvaa ja päivittelemään pyörän hintaa?
Kyllä betsystä kuivatyypit saa jos kysyy luvan eikä ole niin humalassa että tasapaino on hakusessa. Liian oma-aloitteiset ja humalikot yrittäjät älkööt vaivautuko.
Siis toki saa istua. Ajaminen onkin sitten jo Ihan eri asia....
Istuminenkin suodaan vain, jos on ennenkin istunut kyydissä (ts. ei heiveröinen pikkusisko joka varmaan kaatais koko vehkeen vaikka kevyt onkin..) ja jos ei liikaa promilleja ole veressä. Niin ja jos paikaltaan sen kaataa niin sitten myös maksaa vahingot.![]()
Luvan jo kysyy niin kyllä siinä tutut saa käydä istumassa, mutta lapset, humalaiset tai muuten vaan varttiaivot älköön vaivautuko!![]()
"Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
Zeta on senverta painava/korkea malmikasa, että prätkättömät ja holkkipolvet saa roudata perseensä muualle.
Koskea saa, jos annan luvan.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Jos ei ole pahat mielessä, niin KOSKEA saa kuka vaan. Istuminen vaatii jo tuttavuus suhteen ja koeajoja ei taida olla ottanut kuin appiukkoehdokas. Nätti nainen saattaisi saada istua siinä, vaikka ei olisikaan tuttu, jos kysyisi luvan, mutta epäilisin paremman puoliskoni KOSKEVAN minuun sen jälkeen, joten sekin on kumottu tuntemattomilta.
![]()
Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
Veljeni puolitoistavuotiaat kaksospojat olivat lievästi sanoen innoissaan, kun pääsivät pyöräni sarviin kiinni... Ote kaasukahvasta oli ammattimainen ja äänitehosteetkin kohdallaan *. Ja niitä kaikkia nappuloita oli mukava painella ja väännellä... Tarvinneeko mainita, että säädöt piti tarkistaa ennen ajoon lähtöä *
.
No kyllähän se asia niin on,että siihen mopoon ei koske kukaan muu kuin minä ja vaimo....
Yhen kerran on joku muu ottanut kylmätyypit...Tulos:Keskimmäinen kate acesta paskana,vilkku paskaks ja vaihevipu oikomista vaille...![]()
Kaikki muut paitsi Thunderace on turhaa....
Vikaan meni:.:.: Istukoot ei se siitä kulu hyväntahtoinen harmiton kylmätyyppi ok!. Narmuuttaa ei saa eikä väännellä kuin vierasta sikaa, Suositeltavaa ei ole että tuntemattomat jalkojaan lepuuttavat mopedin selässä varsinkaan kun en ole asiasta tietoinen se lähinnä ottaa päähän ihailla saa ja koskettaa haukkumaan on turha tulla vähät sanoistansa, toisten omaisuutta on kunnioitettava kuten omaansa. Röyhkeät kus´piet saavat jäätävää kyytiä.
Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.
-Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-
JKS
Sukulaisilta en edellytä pyöräkorttia, mutta kokeilla saa vain jos uskon, että pyörä pysyy pystyssä. Onneksi ei oma äiti ole vielä kysynyt, että saiskos kokeillaKavereilta, jotka kyselee, löytyy useimmiten onneks myös kortti, muut ei oo (kai) uskaltaneet kysyä (en mä nyt niin ruma ja pelottava oo (KAI?))
![]()
It ain't the size of the dog in the fight
-it's the size of the fight in the dog.
Yleensä pakotan sukulaiset istumaan pyöräni päällä. En tiedä miksi *mulle vaan tulee sellainen olo *
Mut ajamaan ei pääse kuin korkeintaan pari tuttua
Selvä harkinta kuka ja mitä. Painava.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
istua saa mutta sillä ajaa vain yks henkilö ja se olen minÄ![]()
ZX-12R--SOLD--
R1
Eipä pääse kukaan lähelle,
kun parkissa, pystytän narun ympärille pitääkseni uteliaat loitolla... *
Tai sitten en? *![]()
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
koskea saavat kaikki jotka ovat täysissä järjissään. Ajaminen vaatiikin sitten jo paljon muuta.Viikonloppuna naapuritalon pikkunilkit kävivät mopoa heiluttelemassa ja hälytinhän ne sitten pakosalle ajoi!
![]()
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!
Istua saa tutut ja "varmat" kuskit mutta kokeilla sitä ei saakkaan sitten kukaan![]()
... tietenkin jos on koko ikänsä ajellu, ehkä sitten
![]()
- "No! It's not a Harley" -
Luvan kanssa kylmätyyppejä saa (melkein) kaikki. Pl. hullut ja humalaiset (hmmm, mitenkäs minä sitte siinä istun).
Ja jos jotkuu gerbiilit (mukulat) haluu istua, niin ehdottomasti kyllä! Siinä oikee vanhakii herkistyy ku nassikka puristaa kahvoista ja smaili menee korvasta korvaa ja vähä vielä yrittää päristä siinä samalla.
Enpä ole ketään kieltänyt kokeilemasta, ajamaankin pääsevät halukkaat, tosin kortti pitää olla ja varusteet.
Pyöräni tosin painaa paljon ja siinä on näkyvä hälytin, joten kysymättä ei ole kukaan edes koskenut.
Lapsia, niin omia kuin vieraita, muistutan aina siitä, että pyörä voi olla kuuma, tai tukijalka voi pettää, joten paras on olla koskematta.
Ilman lapsia ei ole huomista.
Kolmoskohtaan pamahti![]()
Vain ja ainoastaan luvan kanssa!![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
istua saa joskus, joskus ei...koeajaa ei saa, ja jos laittaa pyörän käyntiin ja nostaa kytkintä, niin tulee semmonen huuto ellei lupaa ole kysytty...
katsoa saa muttei koskea...no ei vaitiskaa, koskea saa mut kortti pitää olla ja hyvä kaveri jos meinaa päästä ajamaan.![]()
No eihän se mikään pyhälehmä sentään ole. *
Omistajan läsnäollessa en näe kuivatyypeille mitään estettä, mutta se mainittu koeajo onkin asia erikseen.
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
Onneen tarvitaan KOLME asiaa: jotain mitä tehdä, jota koskea ja jotain mitä lupaa.
---------------------------
*Viini, ruoka ja hyvä elämä*
*ZX 10 R*
kuivatyypit saa toki tutut ja ystävät ottaa, mutta koeajo on sitten eri asia...harkinnan mukaan. kun itse tiedän kuinka painava moponi on ja kuinka helposti sen saa kaatumaan, ei ihan kokemattomalle uskalla pyörää antaa... jo ihan hänen oman turvallisuuden takia...
CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
Just tänään lupasin pyöräni viikoksi pikku-broidille
lainaan, että siltä pohjalta...
Numero selkään ja baanalle, Jawa on luotu miehille.....