1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.
2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.
3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.
4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.
5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.
6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!
7: Kosket ja KUOLET!!!
8: Asiahan on nyt näin, että...
Luvan kanssa voi istuskella ... Vieressä päivystän ettei pyörä kaadu ja istuskelija jää puristuksiin....
Vaan meneppäs ilman lupaa ja jos tämä tulee tietooni...
Sanktiot ovat kovin fyysiset....
Kyllä lupa pitää kysyä. Oli sitten kuka vaan. Kukaan tutuista ei o pyytänyt edes että sais koittaaMuutama vuosi takaperin eräs sukulainen yritti ilman lupaa saada crossipyörääni käyntiin ja kappas vaan, teki kakspuolikas pienen kickbackin ja kuinka ollakkaan, tuli jalkaan pipi
Hihittelin siinä sitten itsekseni että oikeeseen osoitteeseen meni
Tulpan se tietenki oli kastellu ku sitä koitti hikihatussa rykiä
Pienen keskustelun jälkee se ei kyllä ole mun kulkupeleihin koskenut. Mitä opimme tästä? Emme mitään
![]()
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
7.
Näillä mennää!
Miksei sitä istua saa jos homman hallitsee!
Tasan 2. ihmistä on minun lisäkseni ajanut mun cebarilla.
Toinen oli oma faija (näkemisen arvoista) ja toinen oli kokenut motoristi.
"Häpy With Honda..."
Kylmätyypit, eli perstuntuma parkissa onnistuu kaikilta tutuilta luvan pyytämällä. Toki kattelen vieressä, että mopotti pysyy pystyssä.
Ajamaan pääsevät kaikki ne kaverit, joilla on kokemusta ja kortti. Toki sävelet ovat selvät - sen minkä ruhjot, maksat.
Samalla periaatteella minä kavereidenkin mopoja ajelen.
Kawasaki VN800 Classic -99
Aika suojelevainen olen kun viime istunto maksoi melkeen 4000e. Mutta eihän siinä jos haluaa istua ja tietää että ei pyörää kaada niin ei se siinä kulu.
Koeajo onkin sitten jo semmonen että aika ruuneperi pitää olla että tohdin antaa, ihan vaan kaikkien parhaaksi.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Saahan sitä luvan kera kokeilla kunhan ei pistä käyntiin![]()
-- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
Ei sitä kyllä mielellään anna lainaan. Viime kesänä annoin kaverille lainaan niin sai sydän kurkussa oottaa tuleeko se ehjänä takas
Enään ei kovin helpolla saa.
Eihän toisen tavaraan saa koskea...kysymättä. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Ei se mopo siittä kulu kun joku istahtaa, luvan kysyttyä se kyllä sopii mulle. Olempa kyllä lainannut pyörää kun on kysytty, jopa mutka pätkille. Ehjänä on aina tähän asti palautettu takaisin.![]()
Samaa mieltä!(Toyboy @ Joulu. 28 2006,20:48) kirjoitti
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
sukulaiset ja kaverit saa yleensä istua, mutta silti katson vähän et ketkä. Oikeastaan kaikki oikeat kaverit saa istua ja testata, mutta omista silmistä en koeajolla päästä, eli jos vähän pidemmälle haluaa niin sitte meen sen pyörällä perään.
Mutta kuitenkin aina jos joku istuu niin sanon, että nostaa jalkaa tarpeeks eikä vahingossakaan potkase pyörää tms, sillä sillon sattuu ku itteä potkittais. Sukulaisista kytkintä pääsee nostamaan tasan ja ainoastaan mp:n omistava serkku, muut saa vaan kylmätyypitellä ;)
Vain miekkonen ja poika saavat koskea, muut saavat pitää näpit irti. Onneksi moponi on saanut olla rauhassa. Kuka nyt haluaa mun 600 yammuun koskea kun miekkosella on 1100 kawa ja pojalla ZX-12R kawa. Muut jos koskevat hyvää ei seuraa.
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Kyllähän siinä ikävä yllätys voi olla edessä, jos kaveri jolla ei pyörää ole, hyppää satulaan ja tulee hieman huolimattomasti pyörän päältä pois.
Eihän se istumisesta pahene, mutta kaatamisesta kylläkin.
![]()
Touch my machine and Ill crush your face...Tulkaa syömään mun jääkaappi tyhjäks ja hässikää vaikka rouva, mutta pyörään ette koske...
Siis korjaus. Ostaja tietenkin saa koskea pyörään..
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
...ja kukaanhan ei ilman lupaa Helmeeni koske!!
Ei vaan --luvan kanssa voi istua ja jos minä kyttään vieressä ettei pyörä ole nurin.. *
Ihan jokaisella ei todellakaan ole asiaa edes istuimelle!
....apostolinkyydillä....
Saa siihen päälle istua lupaa pyytämällä, mutta tyypit saa ottaa vaan jannu jolla on itelläkin pyörä ja johon luotan.
kyllähän sitä koe istua voi kun luvan kysyy mut harvassa on ne jotka koe ajolle päästän
Istua saa vain parhaat ystävät valvonnan alaisena ja kauniit naiset tietty .
Koe-ajolle pääsyä on turha edes kysyä, ei toivoakaan. Paikallaan kaasuttelua olen muutaman hyvän motoristiystäväni antanut kokeilla mutta siihen sekin sitten jää. Sanokaa vaan paskapääks mutta omapa on pyöräni.
Suzuki GSX750
Luvan kanssa voi mahdollisesti istua, silloinkin vain kun vimpain keskijalalla.
Ihminen joka ei ole istunut 200-300 kiloisen fillarin
satulassa ei voi mitenkään tietää sen painopistettä.
1-vuotiaat ajajat asia erikseen. Aina ja kaikkialla lupa.
Aja millä ajat kunhan ajat...
Kyllä on todella vähissä ne, jotka mun mopottimen päälle saa istua, saati ajaaPitää olla jo spesiaalitapaus. Vastasin kohdan 6.
Pyörä on pyhä, ei siihen saa ilman lupaa koskea tai päällä istua. Ajaa saavat vain erittäin tarkkaan valitut henkilöt, joiden käsiin silmäterän uskaltaa luottaa.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ei ole ollut ongelma. Motoristille lainaisin mutta en kokemattomalle. Ja tästäkin periaatteesta joustin sujuvasti syksyllä kun mies halusi kokeilla, mitä se mopolla ajaminen on. Ja tosi hyvinhän se sujui ensikertalaiseltakin!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Luvan kysyttyä tutut voi kokeilla miun kytätessä vieressä. Mutta vain harvat ja valitut pääsevät koeajolle.
Suzuki GSF650S Bandit
Melkeenpä tarttis olla pyörällinen kaveri joka kokeilee..Tai joku johon muuten vaan luotan ihan kympillä.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Noh, vitunko väliä kuka siihe koskeen kunha ei mitään hajota.
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Luvan istuskella saa harvat(joilla oma pyörä) ja ite vahtaan vieressä, on eräs pikkumies joka saa istua mun kans aina ku haluaa *
Ajamaan mun mopolla ei oo päässy ku isäntä ja neki harvat kerrat pakollisia testejä..
Vain muutamalla kaverilla on siihen mahdollisuus ja niilläkin on pyörät itsellään.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Vain luvan kanssa! Voi käydäjos ei lupaa kysy.