1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.
2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.
3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.
4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.
5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.
6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!
7: Kosket ja KUOLET!!!
8: Asiahan on nyt näin, että...
Heh heh, tuossa yks päivä huoltsikalla tankkaessa pikku skidi, maksimissaan 3v jäi isoäitinsä matkasta huomaamatta ja jäi tuijottaa mua ja rätkää siihen suu ammollaan.
Isoäiti sitten huomas että kas, pentu jäi kyylää siihen moottoripyörää. Toi sitten skidin siihen viereen ja kerto että hän(skidi) tykkää noista vehkeistä ja aina huidotaan ja huudellaan kun motskarin näkee. Pyys sitten vielä lupaa että saako poika kokeilla istua sun motskaris päällä. Tottakai annoin luvan kon toinen ihan innoissaan siinä. Yleensä pennut pelkää kuoliaakseen tota.
Siinä se sitten istui ja tuijotti rätkää ja mua vuorotellen rään pursuen nenästä kahta vanaa. Ei yltäny vielä kahvoihin vääntää.
Öli se niin söpö siinä olevinaan.![]()
Piti vielä varoittaa että tässä saattaa olla vähän kova ääni että jos meette vähän sivummalle siitä röörin takaa.
Siinä oli selkeesti tulevan motoristin ainesta!
Istumiseen toivoisin lupaa kysyttävän, mutta saa toki ajaakin, jos käyntiin saa ...![]()
...siniset silmät ja naurava suu...
kyllä päällä voi istua kunhan kysyy.jos haluaa ajaa ja ei ole vähintään paavi niin no way.hyvä tuttu jonka tiedän osaavaan ajaa niin sitte kyllä![]()
Lupa täytyy olla.... Ja sittenkin katotaan kenelle se myönnetään.
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
En anna ihan tuntemattomien istua. Tutut ym. saa kyllä istua lupaa kysymättä. Päristelkööt siinä päällä niin kauan, kunnes itse olen taas lähdössä liikkeelle.
Luvalla saa istua, muuten voi tulla nenä kipeeksi.![]()
KTM 950 Adventure -06
Luvan kanssa saa istuskella. MYÖS sukulaiset.
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
luvan kanssa saa istua..ja jos pyörä kaatuu niin ja jotain särkyy niin maksajaa ei tartte kaukaa etsiä
aatteleppa ihan ite...
Jaa, no onneksi en oo kehdannu pyytää, ettei sun oo tarvinnu kieltäytyä.(pc25 @ Kesä. 27 2005,17:06) kirjoitti
![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
Tutut saa istua mielin määrin ja joidenkin voin antaa koittaa ajaakin, mutta tuollaiset jutut että joku ventovieras on lupaa kysymättä istahtanut päristelemään suupielillään nostaa kyllä ihokarvat pystyyn *. Sehän vois vaikka naarmuttaa mun kaunista mopoa *
. No kaipa ne aika harvassa on. Onhan kynnys siihen tosin varmaan vähän pienempi kuin mennä vaikka toisen autoon istumaan.
Luvan kysyvä tuttu saa istua
ja jos on ajokuntoinen ja kortillinen,
niin yllytän koeajollekin, etenkin ellei omaa pyörää ole
kysyjällä.
Ties vaikka saisi taas jonkun innostumaan aiheeseen enemmänkin.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Tutut ja vieraatkin saa ottaa "kuivat",jos on intoa ja kysyy lupaa siihen.Jokuhan voi saada siitä kärpäsenpureman ja hankkia oman pyörän alleen.
2. Kaikki halukkaat saa kokeilla, minun vierestä katsellessa.
Eihän se sentään mun vaimo ole, hyvänen aika!
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
kaveritkin kysyy lupaa ensin, tuntemattoman on turha ominpäin kokeilla! voipi sattua jos tällaista näen!
Tyyli ennen tarkoitusta.
Meinaatko ettei olisi halukkaita ?(Skeleton @ Heinä. 03 2005,21:42) kirjoitti
![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
Istua saa, ajaa ei...
Istuu saa luvan kanssa, ajamaan ei pääse ku sellaset kellä oma pyörä ja tiedän et pysyy lapasessa. ilman lupaa jos meinaa lahtee niin voi alkaa nenänvarsi punottamaan![]()
Burn rubber, not your soul!
Kyllä luvan kanssa saa istua ja tuttujen annan kyllä kokeilla kuka on pyörällä ajanutPeriaatteena on kuitenkin aina että jos jotain hajotat niin maksat. Jos luvatta koskee/istuu niin alkaa elämä lyhenemään
![]()
elämä on yllätyksiä täynnä, aamulla on krapula!
Kuskin paikalle pyörän käydessä ei oo kellään muulla asiaa kuin allekirjoittaneella...
Mahdollinen tuleva poikkeus - JOS sattuisin jossakin mielenhäiriössä Suzzun myymään, olis vissiin pakko ostajakandin antaa tyypittää... mutta enpäs ainakaan vielä ees suunnittele moista.
*s'on valuvika jos kypärä puristaa päätä*
kylläpähän tuo rajottuu sukuun ja kavereihin
somewhere out there
Rauhoitu nyt vähäsen.(big T @ Loka. 07 2005,12:46) kirjoitti
Äijä nosti kaikenlaisia vanhoja ja väsyneitä äänestyksiä tonne etusivulle toista kymmentä.
Totta kai saa tehdä mitä haluaa mutta oliko tossa nyt mitään järkeä?
Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
Parempi olla koskematta ilman lupaa![]()
Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
Kaverit joilla itellä pyörä ei tarvi lupaa mutta muilta se sitten vaaditaankin. Kesällä kävikin semmoinen tapaus että naapuriin (asun rivitalossa ja pyörä talonyhtiön parkissa) tuli joku niiden kaveri käymään ja kun ne oli pihalla tupakoimassa niin eiköhän tämä kaveri menny kokeileen kawan jousituksen jäykkyyttä ja kehumaan kuinka tämmöisellä ei tee mitäänjust kun olin menossa pihalle puhuttelemaan tätä vanhempaa "herrasmiestä" että vois painua vaikka v*ttuun siitä jousia testailemasta, niin ne hyppäs autoon ja häipyi... sillon otti päähän aika paljon ja vieläkin tulee katottua kun se sama naapurin kaveri tulee pihaan että mitä se nyt keksii.
No on tämäkin hommaa...juu
- Suzuki gsx1300r K10
- ex: KTM 690 enduro R 2010
- ex: Suzuki gsx1300r K4
- ex: Kawasaki zx-6r 2005
Pikkupojasta lahes 90-vuotiaaseen mummoon ovat sivulliset olleet, jotka ovat halunneet istua pyoran paalla, ja kaikki ovat luvan tai jopa kutsun saaneet. Pyora on niin uusi ja harvinainen, etta monet haluavat kokeilla kokoa, joten harvoin se mopotapahtumissa on ilman satulanlammittajaa. Ajamaan paasee eri harva, koska vakuutus ei kattaisi, mutta luottamani pari kokenutta kuskia ovat ajaneet parkkipaikan ympari testausmielessa.
Äiti saa istua aina![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Ennen olin tarkempi pyörän suhteen kuka käy räpläämässä... Sanottakoon näin, että tuntemattomien liian liki meno saattaa nostaa tukan pystyyn![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Istua saa melkein kuka vaan, jos vaan olen vieressä. Koeajot onkin sitten toinen asia. viime kesänä joku venäläinen turistiryhmä oli istunu mopon selässä ilman lupaa, tosin en ois kyllä edes lupaa antanu, tuloksena kiksun naarmuntunut takajakkaran suoja![]()
Burn rubber, not your soul!
FJR on niin painava, että harkitsen tarkkaan, kenet päästän siihen. Siinä hajoaa mopon lisäksi istujakin, jos menee nurin.![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Luvan saa kun kysyy, mutta jurriset ei edes istu.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti