Katso äänestykset tulokset: KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

Äänestäjät
1061. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

25 2,36%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

184 17,34%
  • 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

289 27,24%
  • 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

284 26,77%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

95 8,95%
  • 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

61 5,75%
  • 7: Kosket ja KUOLET!!!

80 7,54%
  • 8: Asiahan on nyt näin, että...

43 4,05%
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 214:sta
    samat pätee kuin muijaankin.katsoa saa muttei koskea..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Kaikkihan talon pikkupenskat sillä ajelee
    Ei auta vaik kiikulla keventäs...
    senkus istuuvat...luvan kysyttyä...ajaakkin saa jos henkilöllä on oma mopo ja edes hiukkasen kokemusta..käyttöönhän ne on tehty
    --WROOM--
    Luvan kanssa luotettaviksi havaitut, -eihän kenenkään autoonkaan rojahdeta kysymättä.

Kun itse kaataa niin aina sen selittää itselleen parhainpäin, mutta vieraan viikaus menee sarakkeeseen -olihan tuo tiedossa että noinhan siinä pitikin käydä...

Ajaminen taas on "pari napsua" tiukemmalla. Ainoastaan aktiivisesti moottoripyöräilevät ystäväni, ja niistäkin vain ne jotka ymmärtää olevansa liikkeellä vieraalla pyörällä.

Autoani taas saa lainata suunnilleen kuka tahansa jonka uskon tuovan sen ajeltuaan takaisinkin.
    VI TRIMMAR INTE
    Kaikki kivan näköset naiset saa istua ja kaasutella ja vaikka ajaakkin jos on jonkinlaista kokemusta pyöristä.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Luvan kans sopii istua mutta muuten pysyköön pois
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Luvan kera harvat ja valitut... no ei maar... ei nyt kuitenkaan aivan kaikki...
    Luvan kanssa tutut.
    Luvan kanssa kyllä saa päristä prätkän selässä. Mut jo lupaa ei ole kysynyt niin P****le
    Kyllähän se niin on, että toisen mopoon ei luvatta kosketa.
    Keväällä asennettu häly on antanut parit todella hyvät naurut, kun on kohdalle sattunut itseoikeutettu kylmätyypittäjä. Alkaa polla äkkiä punottaa, kun mopo huutaa alla ja kaikki kansa tuijottaa ympärillä.
    -LP-
    Saa koskea ja ajelle luvan kanssa,MUTTA,jos kaadat tai hajotat niin ostat muuten siitä ittelles pyörän.
    Miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
    eimihikaa.com
    TOUCH AND DIE !!!!!!!!!!!
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
    Kyllä siinä saa luvan kanssa kaverit kiikkua, sellaset jotka tajuu että kyseessä on mun rakkain kapistus.
    Ajaa saa isot pojat. Tosin eipä noista likkakavereista kukaan oo ees kysässy että pääsiskös päräyttään.. *

Edit: typoja, huoh

KTM 390 adv
    Muutama kaveri on istunut luvan kanssa. Ja kavereiden lapset ovat olleet haltioissaan, kun ovat istuneet pyörän päällä *. Pienin on ollut 1/2-vuotias tyttö (isänsä piteli kiinni).
    Olen jokaiselle sanonut, että kaasuun ei kosketa!
    Ainoastaan yksi moottoripyöräilyä harrastava ystävä on ajanut pienen lenkin pyörälläni.
    Kyllä aika helpolla saa pyöräni päälle istahtaa. Enemmänkin harmittaa tyypit jotka eivät vaivaudu edes kysymään vaan olettavat olevansa oikeutettuja sen päälle istumaan ilman neuvotteluja.

Hirveästi ei kehtaa alkaa kavereille meuhkaamaankaan, joten jos hyviä viehjeitä miten vihjaista että voisi poistua ja vaikka vetää itsensä köyteen niin vastaanotetaan neuvoja.
    Luvan kanssa saa kyllä kylmät ottaa.

Tosin monesti tulee lapsilta, jotka ihailevasti katselevat ja sanovat et "oho, mopo / moottorpyörä" kysyttyä et haluatko istua kyytiin. (siis sellaiset 3-5vuotiaat vanhempiensa kanssa)

Näkee iloisia ilmeitä lapsilta ja saa kiittelyä vanhemmilta.
    Ties vaikka tulevia motoristeja....
    Noni! Nykyään näköjään kaikki moccaciccelit ja sun muut äpärät luulevat saavansa hiplata mun mopoa! PRKL!
    ooo
    Kaikki saa kokeilla luvan kanssa
    Kyllä se siitä
    lupahan tarttis kysyä...huonoja kokemuksia istumisista on viime kesänä eräs naisihminen istui minun mopon selkään ja eikös menny nurin.. no vakuutus kunnossa ja tulihan istumiselle hintaa....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    luvan kans kuiva tyypit mahdollisia ja pikku tyypitkin ehkä jos oikeen hyvä kamu on mut muuten kaiken näköinen ylimääräinen näpelöinti kielletty
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    mullahan on avaimetkin aina paikallaan, jos joku haluu ajella
    Kyllähän siin saa istuskella jos sovitaan ja tyypit saa ottaa jos on hyvä kaveri ja vähän ajokokemusta
    ps. niin ja jos hinnasta sovitaan
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    luvalla saa istua yleensä tutut ja kamut ym... ei juopot tai lapset ym....
    Suzuki GSX 600 F v.96
    Tutut saavat luvan kanssa koskea. Edellinen pyörä (cebari600) oli kaadettu tahallaan työpaikan pihalla, ei onneksi tullut mitään, peili vain oli taittunut ja sen sai kääntämällä asentoonsa. Järttäslagin paikka oli kanssa kun tänä kesänä oli joku siirtänyt mopoa tien reunasta toiseen reunaan!!!! PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
    Ja tämä tapahtui Oulun kaupungissa, vaikka mopo ihan oikein parkattu ja kaikkea. Melkein pääsi
    Auttaako tähän edes mikään hälytin tms?
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
    hälytintä olen myös minä miettinyt kun kaikenmailman mul**t siihe koskee, en siitä sano mitään kun vähä hiljanen olen mutta kyllä ottaa päähän (muitaki varmaa ku niil ei tollasii oo)
    -Klaukkalan Matkamotoristit-

Kawasaki ZRX1100
    *4* Saa istua kunhan ei kaada ja kysyy LUVAN!
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Kyllä istua saa jos itse olen vieressä ja haluja on. Jos näyttää siltä, että istujalla ei ole kompetenssia edes istumiseen, pysykööt kaukana. Kaataja tai naarmuttaja...
    Luvan kyttyä saapi istua, mutta ilman lupaani aatina!!!
    Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.
    Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!
  30.  
    mää ja meijjänjengin pojat saa koskea, EI MUUT tai
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen