elikkä vanha customini, jammun XV meni myyntiin ja tilalle piti etsiä toinen.. peten&patrikan avustuksella belgiasta tuli tälläinen honda, jonkun ex-hondakuskin mukaan lehmä..
elikkä -88 hondan cbr 1000f, käytönjälkiä löytyy, kuten varmaan kaikissa ton ikäisissä, mutta muutaman päivän käytön jälkeen tuntuu kaikki pelittävän ihan ok, ja on muuten hauska ajaa..
noh, toivottavasti custom kuskit eivät tätä "hairahdusta" nyt hirveän pahana takinkääntönä pidä.. kaikkeahan pitää kokeilla..![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Heei mutta eihän toi oo mikään hairahdus...vaan tervehtyminen...![]()
![]()
![]()
onnea uudelle mopolle...siisti näkkyy olevan....
![]()
Onnea uuden mopon johdosta !!!
Nyt olet Puuhis menossa kovaa vauhtia oikeaan suuntaan
Huomenna Östersundomissa sitten jakelet tyyppejä kaikille halukkaille![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Puuhis on ihan selkeesti kehityskelpoinen yksilö. Nyt ajaessa jalat ovat jo suht oikeilla paikoillaan, eivätkä harota menosuuntaan miten sattuu..
Seuraavaksi sitten fyysiseltä kooltaan pienempää ja jonkinverran ärhäkkäämpää peliä alle eikös juu? *
Tosin mikäs minä olen huutelemaan pikku-cebarini selästä..Kyllä tuokin tarvittaessa liikahtaa niin ettei tarvi Volvo-kuskien nokan alle jäädä..
![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Hmm... no joo... Ei tuo paha valinta ole edes customistilta. Itsekin voisin ottaa just tollaisen kakkosmopottimeksi
Mitä mopotti tuli maksamaan, jos saa kysyä?
Siistin näköinen honta, onneksi olkoon![]()
no, lopullinen hinta selviää vasta tulevaisuudessa kun tullin sedät ja tädit saavat määriteltyä veron..(MagnaMan @ Heinä. 05 2003,22:14) kirjoitti
ja söderkullaan olen huomenna tulossa, katotaan ne koe-ajot erikseen, muistaakseni siihen oli oikeus vain ylläpitäjillä..![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Hih juu näin on(Kissaeläjä @ Heinä. 05 2003,21:52) kirjoitti
Onnea uuden hienon mopottimen johdosta!!
![]()
![]()
![]()
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
Tuo kokeilu nyt menee sinne samaan sarjaa kansantanhujen ja oman siskon kanssa...(Puuhis @ Heinä. 05 2003,20:37) kirjoitti
![]()
Mutta onnea valitsemallasi tiellä, ja yritä nyt sitten venytellä sitä selkääs jotta taivut ajoasentoon ilman apehangerin hankintaa![]()
Onnea! Ei tuo kyllä lehmältä näytä, ärhäkkä peli!![]()
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
Pakko kommentoida vielä toistamiseen...
Jos ei Sebulla, niin ei kyllä Puuhiksellakaan nuo mopot ehdi liian kauaa vanhenemaan...Paljos ehdit ajaa Pianolla? Tuliko niin hyvä tarjous vanhasta/uudesta että päädyit kauppoihin?
Ja vikaksi: Tuliko äkäiset lähdöt Team Customista??? *![]()
![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Onnittelut uudesta pyörästä!
Suunta on oikea, seuraavaksi sitten Suzuki![]()
![]()
Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
Team Custom ei ole ryppyotsaisten kerho vaan hyväksyy syrjähypytkin. Puuhiksen harha-askel saanee syksyllä uuden omistajan (varma tieto(Kissaeläjä @ Heinä. 06 2003,18:28) kirjoitti
). Talven aikana kuritamme syntisäkkiä sopivasti
ja keväällä annamme synninpäästön. Se tietysti edellyttää nöyryyttä ja asiallisen mopottimen hankintaa
![]()
Kiva mopotin!
Ja suuntakin näyttää oikeelta!![]()
"Nähdäksesi sateenkaaren,
tulee sinun ensin kestää sade"
(pete @ Heinä. 06 2003,12:58) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Ei helv... *jos mä olen kokeillut jo tanhut, niin mun tarvii alkaa tosissaan painostaan pikkusiskoo... koska mä en halua muovia talliin, en en en! *
Onnea Puuhis uudelle mopolle. Jokohan sut kohta nähtäis myös tien päällä?
Ohhoh!! Onneksi olkoon Puuhis!!
![]()
Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
No tollahan ei voi kovin lyhyttä ajolenkkiä tehdäkkään.
Pi**n kestävä mopo toi separi.
Onnea hankinnan johdosta.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Onnea, kyllä on lehmä tuosta pelistä kaukana, ei muuta kuin kilometrejä![]()
Do you have premonitions of déjà vu?
jepulis onnea sitten vaan niin kerpeleesti![]()
Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.
"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
Hahaa..ny mä ymmärrän tuon tekstin sun omakuvan alla....wirniö.
Jännä muuten, että entinen omistaja nimitti sitä lehmäksi...Olen kuullut saman vertauksen monta kertaa..Viimeksi Kontiossa kun kaveri ajoi omaa Cebbariaaan mäkiseen, pehmeään maastoon ja karjui mennessään, että tämä s* lehmä...ja törmäs kantoon...noh...
Ei siinä mitään lehmämäistä ole, mutta sellainen näyttää tulevan lempinimeksi monelle Hondalle...Johtuisko se jotenkin tuosta koosta??
Honda...ööö...mikä se on???
Nii ja onnea nyt vaan ...ööö...valinnalle???No hyvä on, hyvä on, komee se on![]()
![]()
![]()
Onnittelut multakin uuden mopon johdosta! Mut koitahan nyt joskus keretä kokoontumisiinkin!
Eikä unohdeta niitä Iltalehden pitkävetovihjeitä.(pete @ Heinä. 06 2003,12:58) kirjoitti
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen