Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
    ÄÄÄÄÄHHHHhh!!!
    Tarpeeks loivaan kulmaan toi kilpi niin takavalo antaa
    sopivan valon kilvelle. (tää voi olla puhetta "sakkoja odotellessa"meininkiä) Vaikee sanoo
    Onkos kellään ollu ongelmia vilkkujen vaihdon jälkeen jotta alkaa vilkkumaan kauhean nopeasti? Jonkunlaiset vastukset pitäs hommata väliin, mutta minkäkokoset sinne pitäs istuttaa?!?
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Lainaa (JukkaPoika @ Heinä. 06 2004,00:02) kirjoitti
    Onkos kellään ollu ongelmia vilkkujen vaihdon jälkeen jotta alkaa vilkkumaan kauhean nopeasti? Jonkunlaiset vastukset pitäs hommata väliin, mutta minkäkokoset sinne pitäs istuttaa?!? *
    Täällä on juttua aiheesta..
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Kilpitelineitä saatavilla. z1000 z 750 zx6r zx10r käy kuin nakutettu. musta, alumiinia. Kuvia privan kautta sähköpostiin. 30e/kpl. 10M vilkuille, ilman rekkarikilven valon paikkaa.
    Lainaa (MInk @ Kesä. 28 2004,23:46) kirjoitti
    Kuinkas tärkeä tuo punainen lisäheijastin on. Laki määrää sen vai? Onko kokemuksia että sakkoja tulee vai pelkkä huomautus? Itselläkin on jo teline valmiina, mutta mietin minne sen heijastimen laitan.
    Eipä taida paljoa posliineja kiinnostaa onko heijastinta ja kilpivaloa. Pariin otteeseen olen joutunut olemaan setien kanssa juttusilla, mutta kummallakaan kerralla ei ole tullut mitään sanomista pienistä puutteista... *
    [img]C:\omat\omat kuvat\Mopo\kilpi.jpg[/img]
    [img]C:\omat\omat kuvat\Mopo\altapäinc.jpg[/img]

DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
    Lainaa (AVe @ Heinä. 07 2004,14:47) kirjoitti
    Lainaa (MInk @ Kesä. 28 2004,23:46) kirjoitti
    Kuinkas tärkeä tuo punainen lisäheijastin on. Laki määrää sen vai? Onko kokemuksia että sakkoja tulee vai pelkkä huomautus? Itselläkin on jo teline valmiina, mutta mietin minne sen heijastimen laitan.
    Eipä taida paljoa posliineja kiinnostaa onko heijastinta ja kilpivaloa. Pariin otteeseen olen joutunut olemaan setien kanssa juttusilla, mutta kummallakaan kerralla ei ole tullut mitään sanomista pienistä puutteista... *
    [img]C:\omat\omat kuvat\Mopo\kilpi.jpg[/img]
    [img]C:\omat\omat kuvat\Mopo\altapäinc.jpg[/img]
    No hyvä! Empä pistä sitä sitten kiinni laisinka. Kilpivalo kyllä löytyy. Jotain heijastavaa teippiä vois kyllä ajatella laittaa jonnekkin sopivan pienen palan, mutta kun sekin pitäisi olla varmaan E-hyväksytty.
    Linja-auton kuljettaja
    Tänään hain kaupasta uuden 6ärrän ja Bike Worldistä löytyi tuollainen toisessa kuvassa näkyvä kilpiteline. Eipä paljon sisäänajo edistynyt kun aika meni ruuvaillessa...
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (-V- @ Heinä. 08 2004,23:23) kirjoitti
    Bike Worldistä löytyi tuollainen toisessa kuvassa näkyvä kilpiteline. Eipä paljon sisäänajo edistynyt kun aika meni ruuvaillessa...
    Paljonko jouduit pulittamaan tosta? Meniks aikaa lähinnä kiinnitysmekanismiin tutustumiseen vai oliks oikeesti vaikea kiinnittää?
    It ain't the size of the dog in the fight
    -it's the size of the fight in the dog.
    Kaveri tuossa samalla kun alumiinista väsäili itselleen undertailia, laittoi tuollaisen halvan mallin kilpitelineen.

kuva1
    kuva2

Eli siinä on kilpeä kiinni pitämässä parin millin alumiinista 90 asteen kulmaan taitettu palanen. Kilvelle valo tulee noista aukoista siinä päällä. Vilkuille piti keksiä joku paikka ni nekin sit siellä undertailin pohjasa kiinni. Tosiaankin vielä on tuokin rakentelu kesken...
    Tänään hain kaupasta uuden 6ärrän ja Bike Worldistä löytyi tuollainen toisessa kuvassa näkyvä kilpiteline. Eipä paljon sisäänajo edistynyt kun aika meni ruuvaillessa...
    Toi menee suoraan orkkisreikiin, mulla sama teline. Kannattaa kantata sitä vähän ulospäin, jottei sateella kaikki kura lennä kyytiläisen/omaan niskaan. Maksaa muistaakseni 30€.
    Don´t tread on me!
    Lainaa (sami71 @ Heinä. 17 2004,23:44) kirjoitti
    Toi menee suoraan orkkisreikiin, mulla sama teline. Kannattaa kantata sitä vähän ulospäin, jottei sateella kaikki kura lennä kyytiläisen/omaan niskaan. Maksaa muistaakseni 30€.
    Juuri näin! Itselläni ei ole väännetty kulmaa loivemmaksi kun ei vähääkään kiinnosta kyytyläisten selät... Näyttää niin "katulailliselta" alkuperäisellä kulmalla ettei rekkarivalon ja heijastimen puuttumista huomaakaan .
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Eipä oo hinnalla pilattu vaikka onkin kaupan hyllyltä, nokka kohti Kehää huomenna, kun muutenkin on asiaa sinne suunnalle ts. mikä tahansa veruke kelpaa, että pääsee ajamaan
    It ain't the size of the dog in the fight
    -it's the size of the fight in the dog.
    Lainaa (-V- @ Heinä. 18 2004,09:06) kirjoitti
    Lainaa (sami71 @ Heinä. 17 2004,23:44) kirjoitti
    Juuri näin! Itselläni ei ole väännetty kulmaa loivemmaksi kun ei vähääkään kiinnosta kyytyläisten selät... Näyttää niin "katulailliselta" alkuperäisellä kulmalla ettei rekkarivalon ja heijastimen puuttumista huomaakaan .
    Mulla lensi kura omaan niskaan, joten taivuttelin sitä vähän. Ja onhan se paremmannäköinenki(omasta mielestä)taivutettuna
    Don´t tread on me!
    Lainaa (ttv @ Kesä. 28 2004,11:17) kirjoitti
    Lainaa (villai @ Kesä. 24 2004,17:37) kirjoitti
    Tein joutessani tänään töissä prototyypin kilpi & vilkku telineestä.Saan ens viikolla sisälokarin ja pääsen kokeilemaan sitä paikoilleen täytyy vaan käydä hakemassa minivilkut jostain.Onko muuten jotain sääntöä kuinka paljon kilpeä saa kallistaa? *

KILPITELINE
    Hyvin toteutetun näkönen, mutta itse en ainaskaa laittas, Z750 (ja 636:een)tulis aika ihmeelliseen paikkaa jos tuommosen laittaa. Parhaimman näkönen tulee ku ihan suoraa 90 asteen kulma tai vähän vähemmän, ja kilpi lähteen suoraa muovista, Tyylin niinku ite tein:

Sitten kiinnitys kohtaa voi arpoa vielä, eli esim enemmän penkin alle kuin itellä, ja taittaa voi enemmän jos uskaltaa, tosiaan 90 astetta on sopiva, sillon kilpi tulee noin 40 asteeseen kulmaan maahan nähden.

Ja tuollasen voi kyllä tehdä kukatahansa itse, ilman mitään metällityökaluja, itse käytin omassa akkuporakonetta, en mitään muuta, alumiinista kannattaa tehdä ehottomasti, kus se on 10xhelpompaa työstää rosteriin verrattuna, ja myös halvempaa, 4e maksoi minun teline.

Siinä vielä malli kuva toteutuksesta, eli käytännössä 2 suorakulmion muotosta palaa, niin ei tarvi ainakaan alkaa työstään mitään, kun ottaa palat valmiina oikeen kokkosina...
    Ei sulla olis vielä tarkempaa kuvaa tuosta valohässäkästä? Tai vähän jotain piirustusta sen muodosta ym.

Jos vaikka itsekin väsäis tuollaisen... tai yrittäis...
    ZX-6R -04
  15.  
    Moro!

Vanha thredi mutta yritetään

06 Z750S tarttis siromman kilpitelineen.
    Vinkkejä mistä etsisi peltiä josta tehdä itse tai halvalla valmis ratkaisu?

Kiitos!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12