....ai Hayabusaan....noh,mihinkäs.... *
Etupää auki ja anturit liimattu Araldiitilla kiinni....varmasti ei oo ku 2-3mm välii,mutta niinhän se pitikin(max 5mm).
Pikku 'pössylässä' tässä kirjoittellen onnistuneen asennuksen jälkeen.....
Tai noh,eoihän sitä tiiä ennekiuin ajaa..... *![]()
Pari kuvatusta tonne airfoton sivuille lisäöä.....
Ostin myös moisen härpyttimen, mut varmaan uudemman mallinBC800. Myyjä kehu et just tullu markkinoille
Mihin kiinnitit magneetin, tässä mun "uudessa" härpyttimessä magneetti on ainaki pitkulaisen mallinen. Missä se vois pysyä ku vauhti lähenee 300?![]()
Opastuksen jälkeen se sai paikkansa jarrulevystä(magneetti) ja vastakappale sen lähettyviltä(max 5mm).
Katsoppa kuvat tuolta albumi on Agostinin Busakuvia.
Kunhan liima kuivuu,niin noi nippusiteet häviää pois....![]()
Mulla oli Sigma edellisessä pyörässä ja laitoin semmoisen voimakkaan "pillerimagneetin" tuonne jarrulevyn niitin reikään. Vähän liimaa till niin siellähän se majailee luultavasti edelleenkin... ei pysyvyysongelmia. Vähän helpompi + siistimpi eli huomaamaton asennus kuin se alkuperäinen pötkömagneetti. Vaikka eipä sekään kovin suuri ole... Noita pillereitä kuulemma voi löytää esim. elektroniikkatarvikeliikkeistä...? *
Anturi sitten samoin kiinni kuin Ago on laittanut.
-Artsi-
100 m/s Club Member
Hienostihan se on asennettu! Yks pikku juttu vaan, laitoit sitten sen väärälle puolelle! *(Agostini @ Maalis. 24 2004,18:25) kirjoitti
![]()
Millaselle paperille noi mittariston taustat on tulostettu? Onko suoraan netistä otettuja?
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
mitäh?väärälle puolelle?elä horise..... *
Mittaristo on kopsattu rompulle ja teetetty muovitarroille.
Paremminhan se pysyy 'kyydissä' noi..... *
2 magneettii klo 12 ja klo 6
Siis öö, hieman tarkennusta. Ne netistä löytyvät mittaripohjat poletettu rompulle ja teetetty muovitarroille? Missä? Paljon maksoi? Magneetit? Niihin muovitarroihin kiinnitetty?(Agostini @ Maalis. 24 2004,21:06) kirjoitti
Kyllä mä nyt oon ihan sekasin! No mutta hyvältä näyttivät!![]()
Sepe
...ööö.siis magneetit liittyy Sigmaan.....
...mittaristo tehty täällä Äänekoskella....K-Suomen Painotuote.
....maksoi 10 eskoo....mulla rompulla valkoiset pohjat...
....miten niin toi anturi(sigma) 'väärällä' puolella?...
No senhän PITÄÄ olla oikealla puolella.(Agostini @ Maalis. 25 2004,09:30) kirjoitti
![]()
Ai perskules kun alkoi noi mittarinpohjat kiinnostaan. Liimasitko ne sitten siihen alkuperäisten päälle? Mites mittaristonvalot näkyy pimeessä?
Nyt mä meen tutkiin millaiset teetän.
Sepe
Mittaristot näkyy pimmiissä,mutta ei tietty niin hyvin kuin päivännäöllä.....toimii silti....
Makuasia kummalle puolelle sen laittaa....![]()
![]()
Eikä ole! Absoluuttinen totuus löytyy mun Busasta! *(Agostini @ Maalis. 25 2004,10:00) kirjoitti
![]()
Täytynee imutella noi pohjat tänään himaan ja tapella Photoshopin kanssa josko niistä sais omanlaiset. Jos vaikka yrittäis tehdä sellasen 300:taan päättyvän. Tarviskohan samalla napata se turha tappi sieltä 300:dan kohdalta pois.
Sepe
....missäs se sellanen tappi oikein o?...... *![]()
![]()
Apropoo,paljonko sait renkaan halkaisijaksi?Mulla mittaus tuotti arvon 1832mm......?
Kyseessä siis V-arvo Sigmaan,jotta nopeusnäyttö olisi tarkka.
Tuosta Sigmasta sellainen kysymys, kun tuli hankittua tuollainen langaton anturi. Nyt ohjeista lueskelen, että maksimi nopeus olisi noin 150 km/h ...krhm .... okei sehän riittää täällä Suomessa maanteillä, mutta jospa joskus erehtyisi radalle / vanhalle mantereelle ajelemaan niin nopeudethan saattavat nousta ylikin tuon.
Ohjelappusessa seisoo, että tuo huippunopeus riippuu renkaan koosta jne...... ei kellään teistä ole paremmin kokemusta mainitusta langattomasta anturista? .... vai olisiko sittenkin parempi laittaa tuo perinteinen piuha ....
2xSS1000 2002
3xSS1000, BB1500 2003
Muiden karvaiden kokemusten perusteella uskallan väittää, että lankamalli on paljon parempi. Itelläni tuota langatonta
ei koskaan ole ollut, mutta langallinen kylläkin. Toimii oikein asennettuna ja säädettynä kuin se kuuluisa vessa siellä junassa..![]()
Ei ole henk.koht. kokemusta noita langattomista, mutta mitä olen niistä kuulut, niin eivät ole toimineet mp-käytössä. Joten kanattaa kyllä vaihtaa lankamalliin.![]()