Onkos kukaan moista Puimuriin viritellyt Viaberin tai omalla avustuksella?
http://www.techlusion.us/bikepages/bmw/r1100/index.htm#
Seppo @ R850R
<p>2002-2014</p>
Mun oli tarkoitus tuollainen R259 laittaa, mutta
kun kuulin hinnan säätöineen(445e) niin![]()
Saa toi Laserin chippi kelvata.
Ducati Diavel Dark
Mitenkäs tuo toimii ? Miten asennetaan? Tarviiko säätää vai meneekö putken kanssa parina heittämällä kiinni?
Seppo @ R850R
<p>2002-2014</p>
No asennus on helppo. Kytketään alkup. johtoihin
yhteensopivilla liittimillä. Eli bemarin R259 koneisiin
menee heittämällä.
Säätö kannattaa hoitaa ammattilaisella(Viaber) niin
saadaan dynossa seokset kohdilleen.
Ducati Diavel Dark
Hmm, arveluttaa tosiaan, että antaako toi mitään? Itse päätyisin R1100S:n kohdalla Van der Linde -putkistoon ja chippiin. Ongelmana on vaan toi hinta. MotoTrip kuulemma on suomessa ainut Bemukauppias joka saapi myydä tuota, ja hintaa pitivät vielä tuossa keväällä 1850 Eur asennettuna K&N filtterillä ja joillakin erikoistulpilla. Suolanen hinta. *
Saahan sitä tietty tilata ulkomaailmasta, ja kun kyselin suoraan Van der Linde:ltä, niin lupasivat postata putket ja chipin 700:n Eur lentokentän tulliin. *
No, nyt odotellaan "hallitukselta" lupaa tuohon hankintaan, maksaahan se kuitenkin n 900 Eur kuluineen päivineen. *
Ihmettelen eniten tuota katetta, jota Suomalaiset kauppiaat repii kaikista noista kivoista leluista. Hävetköön *
Itse Dynokäppyrät lupaavat kuiteskin aikakivoja viivoja, ja ne äänet *, ne ne vasta on ihanat! *
![]()
Käykäähän tutustumassa, esim tuossa: http://www.edgemoto.com/
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Kyselin Techclusionin supportista oikeaa mallia katalysaattorittomaan R850R malliin. Kehoittivat kääntymään Viaberin puoleen. Onneksi tuttuja asuu rapakon toisella puolella sen verran, että saan tuon 1030-mallin tilattua kohtuulliseen hintaan postimyyntinä itärannikolle....
Kiinnostaisiko ketään muuta? Menisi varmaan samaan pakettiin?
Seppo @ R850R
<p>2002-2014</p>
Minua kiinnostaa(Seppo@R850R @ Heinä. 04 2003,18:31) kirjoitti
siellä oli pyörääni tuo sama tfi-1030
Laitoin sähköpostilla viestin tulemaan
~~ KTM990Adv ~~
Yamaha xt350.Honda VF750.Suzuki DR800.Triumph Tiger900.BMW F650GS Dakar.KTM950Adv.Aprilia Caponord.KTM950SE.KTM990Adv.KTM 1190ADVRJotenkin se elämä on vaan paljon parempaa SORALLA