Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 48:een 48:sta
    Mulla on kans samat öljyt Suzuki gsx-f 750 -00 ja hyvin on toiminu, ainakin tähän asti.
    GPS:t on ollu koneessa pari kesää (siis kyllä uutta vaihdettu tilalle *) koneessa eikä ole ollut valittamista *

Eli Castrolia koneeseen ja kovaa *

Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    Lainaa (Fastm8 @ Kesä. 27 2003,08:22) kirjoitti
    Tommoset on 1300:ssa suitsassa, eikä ole ongelmia ollut kytkimen kanssa.
    Sama täällä ja en ole huomannut mitään ongelmaa.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 29 2003,16:44) kirjoitti
    Kytkin pitää kuin tauti ainut mikä luistaa on takarengas *
    Laatikkokin tuntuu toimivan hyvin ellei paremmin kuin ennen. Ilman kytkintäkin vaihteet vaan napsahtelee päälle. Eli mulla toi GPS tuntuu sittenkin toimivan.
    Mites "kylmillä" öljyillä?..Niin,pitäis ensin ajaa kone kuumaksi ja sitten hanaa mutta sanoppa se kotilo kuskille joka "aamuvaloissa haastallee" * *Ex-mopossa oli sellainen ilmiö (jäykistä kytkinjousista huolimatta) että 2:sella ja 3:sella kytkin alkoi luistaa "tehopiikin" kohalla ja luisto ei loppunna ennen kun löysäs kaasun mutta kun kone kuuma ei mitään luisto-ongelmia * ...öljynä oli Gps.
    Luistaa aavistuksen ja vaihteistokin kolisee. Motulin 5100 oli aiemmin ja sellaiset lurautan sisään vielä ennen kauden loppua.
    Suzuki DR 650
    Enpä ehkä enää Gastroliin itse vaihtaisi, tuntuu Shellin Advance pelittävän paremmin ainakin vaihteiston osalta.
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

http://jarkonblogi.wordpress.com/
    Aika jumalaton ero ku vaihdoin Castrolista Teboilin Superbike litkuun. Vaihteiston toiminta pehmeni kertaheitolla. GPS.llä kolisee niin hemmetikseen... Kytkin kyllä pitää molemmilla.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Kawan 10R yhdistettynä shifteriin ei tykkää noista semisynteettisistä(?). Sama juttu Shellin VSX:llä ja pyörän uuden omistajan koeponnistamalla Castrolin GPS:llä. Välivapaita alkaa löytymään. Shellin Ultra oli hyvä öljy siihen. Eroa ei uskoisi ennen kuin näkee.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (fzr1000 @ Elo. 06 2006,08:01) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 29 2003,16:44) kirjoitti
    Kytkin pitää kuin tauti ainut mikä luistaa on takarengas *
    Laatikkokin tuntuu toimivan hyvin ellei paremmin kuin ennen. Ilman kytkintäkin vaihteet vaan napsahtelee päälle. Eli mulla toi GPS tuntuu sittenkin toimivan.
    Mites "kylmillä" öljyillä?..Niin,pitäis ensin ajaa kone kuumaksi ja sitten hanaa mutta sanoppa se kotilo kuskille joka "aamuvaloissa haastallee" * *Ex-mopossa oli sellainen ilmiö (jäykistä kytkinjousista huolimatta) että 2:sella ja 3:sella kytkin alkoi luistaa "tehopiikin" kohalla ja luisto ei loppunna ennen kun löysäs kaasun mutta kun kone kuuma ei mitään luisto-ongelmia * ...öljynä oli Gps.
    Eipä ole enään pitkiin aikoihin ollut Geistrollia koneessa... Nyt joko Shell tai Bell Ray... Tällä kertaa Bell Ray 5W60 ja ainut mikä luistaa siinä tehopiikin kohdalla on takarengas, kunnes lämpenee kunnolla... Tuo luisto siis havaittu vain Dunlopin Sportmax GP renkaalla lähinnä kahden ekan kierroksen aikana ja yksin ajaessa... 2 päällä ei luistele kuin kuumettuaan yli ja senkin siis renkaasta
    GPS:ää olen käyttänyt vissiin 4 edellistä öljynvaihtoa 9r:ssä ja yzf750:ssä,sitten vaihdoin nykyiseen Motuliin. Vaikuttais että laatikko toimis ehkä vähän paremmin tuolla motulilla vaikka se onkin vain mineraaliöljyä.
    Oikeita ongelmia olen ainoastaan havainnut Valvolinen öljyillä joita aikoinaan kokeilin CBR 600:ssa. Savutti?? vaihdoin aika nopsaan tuolloin takaisin Shellin öljyihin ja savuttaminen loppu.
    Lainaa (Slowrider @ Kesä. 29 2003,11:31) kirjoitti
    omat kokemukset kyseisestä öljystä todella huonot. heti vaihdon jälkeen kytkin lusti paljon. vähän ajan kuluttua luistaminen väheni, mut jo 2tkm jälkeen vaihteisto ei tahtonut kunnolla pelata. kauhea rutina ja vaihteet ei halunnu mennä päälle kun voimalla...

Nyt koneessa on Mobilin delvac mx 15w40 dieselöljyt ja pelaa paremmin kun koskaan * ja kun toi öljy on niin halpaa, niin voi vaihtaa vaikka 2tkm välein * ja hintahan on 45euroa/20litraa
    kuka/mistä kyseistä öljyä voipi kysellä eli kuka myy?
    Lainaa (PAPPA-63 @ Elo. 11 2006,23:50) kirjoitti
    Lainaa (Slowrider @ Kesä. 29 2003,11:31) kirjoitti
    omat kokemukset kyseisestä öljystä todella huonot. heti vaihdon jälkeen kytkin lusti paljon. vähän ajan kuluttua luistaminen väheni, mut jo 2tkm jälkeen vaihteisto ei tahtonut kunnolla pelata. kauhea rutina ja vaihteet ei halunnu mennä päälle kun voimalla...

Nyt koneessa on Mobilin delvac mx 15w40 dieselöljyt ja pelaa paremmin kun koskaan * ja kun toi öljy on niin halpaa, niin voi vaihtaa vaikka 2tkm välein * ja hintahan on 45euroa/20litraa
    kuka/mistä kyseistä öljyä voipi kysellä eli kuka myy?
    No tota delvaccia saa useimmista autotarvikeliikkeistä 20l kanistereissa, esim. ad. Joistakin saa 4l purkeissakin mutta suosittelen että ostat suoraan tuon 20l kun on selvästi halvempaa. Enpä oo kuullu vielä kenenkään mainitsevan ettei ko. öljy ois pelittäny.
    Kyllä mullaki pelittää iha komiasti! Ja sahana toimii Z750
    Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.
    Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!
    Jotensaki tuntuu, että mun mopotin ei tykkää tosta Castrollin liemestä. Kummallista rahinaa ykkösellä tyhjäkäynnillä rullatessa ja välivappaita löytyy. Ei kiva. Seukkina ehkä paljon puhuttua Delvaccia tahi Hondan ommaa soppaa.

Edit: Ja mopo CBR 600 F4i -04 n. 13 tkm

<p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    CBR 600F -05, ajettu 12 tkm, vähäiset kokemukset öljyistä: Hondan GN4 mineraalia ensimmäinen öljynvaihtoväli, pelasi aivan mainiosti ja bensan kulutus laski jatkuvasti, kone tuntui "ajautuvan sisään" hyvin. Sitten Shellin halvinta mineraalia, välivapaita, kolahduksia, epämääräisyyttä kytkimessä, täyttä paskaa mutta kytkin ei kuitenkaan luistanut!

Sen jälkeen Castrolin Superbike R4:sta, täyssynteettinen ja ihan törkeen kallis, mutta on toiminut helvetin mukavasti. Kytkintuntuma on todella hyvä ja vaihteet menevät päälle kuin ajatus, lisäksi koneen mekaaniset äänet tuntuvat olevan pienemmät kuin ennen ja kone käy jotenkin tasaisemmin isommilla kierroksilla. Kai sitä ainakin tolkuttaa itselleen, että kalliin öljyn täytyy olla parempaa...
    Honda CBR 600 F -05
    Ite oon käyttäny kyseistä öljyä turbotetussa -90 1100r sutkassa ja hyvin on pelannu..
    Kuutoskawa pelaa castroleilla ainakin erittäin hyvin
  18.  
    Mulla oli jammu Fj:ssä pitkään Castrollin gps eikä se mun mielestä vaikuttanu mitenkään. Nykyisin ajelen Stormin Motorex öljyillä eikä nekään ole vaikuttanu mitenkään. Tosin castrollit vaihdan takas ihan vaan sen takia että luotan hieman enemmän castrol merkkiin kun motorexiin.
    Näillä mennää!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12