Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
  1. #1
    Millainen pyörä ajaa? Entäpä pidemmät matkat, onko puuduttavia? Radallekin se taitaa sopia kuin nenä päähän Onko siinä mitään ns. tyyppivikoja? Ja lopuksi paljonko 25kW kurisatsi maksaa semmoseen?
    Kiitoksia!
    Stuntriding is NOT a crime

    Kawasaki Z750
  2. #2
    ....Eikö kellään ole kokemuksia tästä pyörästä?
    Stuntriding is NOT a crime

    Kawasaki Z750
  3. #3
    Pyörää ei saa kuristettua periaatteessa Suomessa, tai no saa jos sulla on paljon rahaa. Mutta maahantuojan kittiä ei oo saatavilla.
  4. #4
    Niillä tehoilla varmaan fiksu pyörä kuristaa. Vaatii pokkaa väittää poliisillekin, että tehot on laskettu 25kw:iin... *
    Desmo Jugend
  5. #5
    Tuo 25kw satsijutut on vähän niin ja näin...en tietenkään kehota ketään tekemään vastoin lakia mutta rehellisesti voin kertoa että ajoin 18 vuotiaana täystehoisella kustomilla ns. vastoin lakia ...somebody arrest me!! ..
    Noi asiat tulee yleensä vasta esille kun tapahtuu esim. onnettomuuksia jossa ehkä pyörän todelliset tehot paljastuvat...samoin kuskin ikä . Urheilupyörissä noi tehoerot on sitten vähän suurempia verrattuna tuohon 25kw...joten vaikee sanoa. Pitäisin ne täystehot ja ajaisin rauhallisesti...se on minun mielipide
    - "No! It's not a Harley" -
  6. #6
    Eikä ne nyt sitä rupea niin tarkaan syynäilemään. Pääasia, että kuskin kortti on riittävä ja rekisteriotteessa on kaikki kunnossa. Ite oon ainakin nähny myytävän 25kW R6.
    Stuntriding is NOT a crime

    Kawasaki Z750
  7. #7
    http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=22110 tiedä sitten mutta tuon minäkin olen nähnyt, ja näyttänyt. Pitäis varmaan ottaa ko. virmaan yhteyttä ja kysäistä asiasta.
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  8. #8
    Voisin tänään kysyä asiaa KX-centeristä. Sitten ainakin selviää!
    Stuntriding is NOT a crime

    Kawasaki Z750
  9. #9
    Saitko siellä käytyä? Ja tuliko asiaan mitään selvyyttä? Näin muuten sut ja Janin illalla mutta ei tullut sitten myöhemmin trehvattua, mutta olet siis ma tulossa?
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  10. #10
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Mikä helvetti siinä on ettei voi ajaa alle 25kW jos ei kerran ikä riitä muuhun. Aivotonta touhua, sanomma. Toivottavasti kieltävät pian kuristamisen.



  11. #11
    Kävinpä koeajelulla vuoden ´06 R6:lla. Päällimmäisenä jäi mieleen että onpa kevyt laite, jopa hiukan kiikkerä hitaassa ajossa. Kuin olisi kevytmoottoripyörällä ajellut, ei tosin tehojen puolesta Hämmästelin myös sitä kuinka äänekäs pyörän vakiovaimennin on. Melkoinen pörinä kantautui kypärän sisään. Ei tosin ole ihme kun kannu on niin lähellä kuljettajaa eikä takana kuten nykyisessä kulkineessani. Vaihteisto vaikutti käytökseltään hieman "kulmikkaalta". Olikohan sisäänajon puutetta? T´Cattini loota toimii pehmeämmin ja täsmällisemmin.

    Valitettavasti kävi selväksi ettei tuosta ole minun ajoneuvokseni. Ohjaustangot aivan liian alhaalla (clip-onit ohjauskolmion alapuolella) sekalaista ajelua ajatellen. Eli siis liian sporttinen ajoasento. En selvästikään kuulu kohderyhmään.

    Kiinnostaisi tietää että onko edellisissä R6 -versioissa (montako eri "korimallia" muuten on olemassa?), siis esim. uutena myynnissä olevassa R6S:ssä, olennaisesti rennompi ajoasento? Kylmät tyypit olen istunut mutta koeajoa ei ole takana.

    Thundercatille pitäisi jossakin vaiheessa alkaa harkita seuraajaa enkä kyllä ajatellut siirtyä edes puolialastomiin pyöriin...enkä merkkiäkään haluaisi vaihtaa...
  12. #12
    vähemmän tuommoinen 25kw merkintä 600cc katupyörässä varmaan ihmetystä herättää kuin 8kw merkintä entisessä suht äänekkäässä ja menevän näköisessä ccm:än supermotossani. ja senkään kanssa ei ollut mitään ongelmia vaikka vakuutusyhtiö halusi sen ostaa. lukee avk:oon sivuillakin kiltisti ilmoitettu teho 8kw
  13. #13
    Olisin ostamassa tuota ylivuotista 05vuoden mallia, 06 reksiteröity r6:sta. Mitä jengi on tykänny ajaa tolla, mulle toi sopi koeajossa, oon liian pitkä siihen r6r:ään..
    GSX-R 1000 K7
  14. #14
    Mulla on tollanen -04 mallinen ollu nyt pari kesää ja mitään moitteen sijaa ei löydy. Tosin pyörä on etupäältään vähän erilainen. -05 mallisessa usd-keula ja radiaalijarrut. Muuten pitäis pyörien olla samanlaiset?

    Nyt kun vaihdoin eturenkaan ja profiili muuttui vakiosta hieman korkeammaksi, etupää tuli pikkasen levottomammaksi mielestäni. Ohjauskiskari vois ehkä rauhottaa menoa tai sitten on alustan säädöt persiillään. Vähän reippaammin kun kaahottaa ja osuu töyssyyn, etupää vispaa epämiellyttävästi. On vähän rauhottanu katuajelua.

    Radalle oon menossa ekaa kertaa syyskuussa jos on rahaa ja ei sada. Sitten näkee miten mopo käyttäytyy siellä. Ehkä saa säädettyä alustaakin paremmaksi. Jos vaan joltain saa siellä vinkkejä. Nyt on aika lähellä vakiota..

    Kaiken kaikkiaan hyvään mopoon oot kallistumassa. Mun mielestä -05 on parempi kadulla kuin -06.
    "Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
  15. #15
    Aivan mahtava pyörä! Mulla nyt puolikas kesä -05 R6 takana, ajoa on tullu jos jonkunäköstä koitettua: Rataa, maaseutu-GP:tä ja matkaa (Turku-Oulu-Turku).

    Radalle toi sopii kun varvas poskeen, eli tämmöselle amatöörille ei oikeestaan paremmasta väliä. Välitykset on rata-ajoon vaan vähän pitkähköt, eli vaatinee ratastusta. Ohjausiskari ei todella oo pahitteeksi (edes niillä vakiokumeilla), koska keula on aika kevyt. Kuristusten kanssa tuskin tätä ongelmaa tulee.

    Jarrut on toiminu, eli pyörä on pysähtyny aina kun on tarvetta ollu, niin radalla kun esson pihassakin. Radalla tuntuu tehoa häviävän muutaman kovemman jarrun jälkeen, tiedä sitte auttaisko pelkkien palojen vaihto vai pitäiskö vaihtaa kumiletkut pois.

    Metsäisille mutkateille toi on paha pyörä...kortin kannalta. Kurvailu alkaa tuntumaan hauskalta, vasta kun mittarissa on ihan liikaa numeroita rajotukseen nähden. Vielä ei oo smurffi tullu puun takaa keskelle tietä pysäyttelemään, joten kurvailu jatkuu.

    Matka-ajoa...niin kummalta kun se kuulostaakin niin R6:lla lähtisin mieluummin kuin GSX 750 F (edellinen mopo) pitkää matkaa ajamaan.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  16. #16
    Keula on kevyt eli etupyörä lähtee herkästi nousee kiihdytyksissä? Mites toi usd keula on vaikuttanut? Itsellä oli hondan cbr f sportti, mut tää taitaa viedä siitä voiton.

    Onko toi patopaineella varustettu harvinaisempi ja kallimpi malli?



    GSX-R 1000 K7
  17. #17
    Lainaa (Markus81 @ Elo. 27 2006,19:21) kirjoitti
    Keula on kevyt eli etupyörä lähtee herkästi nousee kiihdytyksissä? Mites toi usd keula on vaikuttanut? Itsellä oli hondan cbr f sportti, mut tää taitaa viedä siitä voiton.

    Onko toi patopaineella varustettu harvinaisempi ja kallimpi malli?
    Jotain tohon suuntaan, ei se keula ihan hirveen helposti taivastakohden kohoa (alusta säädötki vaikuttaa varmaan), mut keventää vaan sen verran mutkasta ulos tullessa et se iskari ei olis paha voblausten estämiseks.

    En oo noitten pyörien saloihin niin hirveesti perehtyny et voisin sanoo miten usd on vaikuttanu vanhempiin verrattuna, mut kivasti se tuntuu tossa toimivan kunhan sen sais kunnon säätöihin...(apuakin on tarjottu ja kiitos siitä, sen avun otan ilomielin vastaan)

    cbr:llä muutaman lenkin ajelleena...R6 vie kyllä voiton. Tuikkaa, mut fiilispohjalta heitettynä jammulle 6-0 tai jotain
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  18. #18
    Millä ootte irrottanu uudesta ärrästä noi ohjetarrat bensatankista? Neuvoja
    GSX-R 1000 K7
  19. #19
    Ksyleenillä! Ota/osta ksyleeniä purkki ja sit pistät sitä veskipapruun ja annat hetken vaikuttaa. Sit pyyhyt pois kynttä apuna käyttäen + vahaus sen jälkeen! Ei jää mitään jälkeä maalipintaan.
    Nimim. jo 4 tarraa irroittanut ssillälailla
  20. #20
    Yksi tapa on lämmitellä tarroja kevyesti kuumailmapuhaltimella tai vaikka ihan föönillä. Tarrat lähtee paljon helpommin kun liima on lämmintä. Maalipintaan taitaa jäädä vähän liimajämiä, jotka voi sitten pesasta ja kevyesti rapsuttaa pois.
    "Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
  21. #21
    Lainaa (Markus81 @ Elo. 30 2006,11:27) kirjoitti
    Millä ootte irrottanu uudesta ärrästä noi ohjetarrat bensatankista? Neuvoja
    Trasselin kasto bensaan ja pyyhkäse tarrjoen päältä sit kynnelle raaputtelet tarrat pois ja lopuks hinkkaat trasseli-bensayhdistelmällä liimat pois. Ittelllä moinen toimenpide ei aiheuttanu mitään ongelmia lakkapinnalle. Pesemällä kaikki bensat pois ja vahaa päälle ni on parempi ku uusi.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  22. #22
    Kiitoksia vinkeistä, täytyypä tästä lähteä biltemaan MIten on, onko tän vuotinen ja ehkäpä tää 2005 malli nopein 600 pyöristä vai, jotakin tälläistä olen kuullut
    GSX-R 1000 K7
  23. #23
    Nopeimmasta mitään tiedä, tarkotatko "vakiohuippuja"? Ei se varmaan voi olla kun sitä ei saa sinisenä

    Katso tuolta kohta 7.6
    Söhmi faq 7

    Onko kellään leovincen kannua pistetty ja tarkastettu seoksia sen jälkeen? Miten kävi?
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  24. #24
    Minkäslaista ohjausiskaria teillä on noissa r6:sissa.. Bitubo ja öhlins on aika suolasen hintasia..aika pakollinenhan toi on jos meinaa vähänkin kovempaa ajaa..ite en oo ajanu vielä. Oisko wp:n iskari mitään, mut ei taida kaikki merkit käydä pyörään?
    GSX-R 1000 K7
  25. #25
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 06 2006,21:11) kirjoitti
    Minkäslaista ohjausiskaria teillä on noissa r6:sissa.. Bitubo ja öhlins on aika suolasen hintasia..aika pakollinenhan toi on jos meinaa vähänkin kovempaa ajaa..ite en oo ajanu vielä. Oisko wp:n iskari mitään, mut ei taida kaikki merkit käydä pyörään?
    Öhlins, WP, Hyperpro. Siinä ainakin hyviä iskareita. Itellä ratalaitteessa Öhlari ja pirun hyvä on ollu...

    Millon muuten tuut hakeen nahanhoitovälineet?
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  26. #26
    Lainaa (Paarma78 @ Syys. 07 2006,08:46) kirjoitti
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 06 2006,21:11) kirjoitti
    Minkäslaista ohjausiskaria teillä on noissa r6:sissa.. Bitubo ja öhlins on aika suolasen hintasia..aika pakollinenhan toi on jos meinaa vähänkin kovempaa ajaa..ite en oo ajanu vielä. Oisko wp:n iskari mitään, mut ei taida kaikki merkit käydä pyörään?
    Öhlins, WP, Hyperpro. Siinä ainakin hyviä iskareita. Itellä ratalaitteessa Öhlari ja pirun hyvä on ollu...

    Millon muuten tuut hakeen nahanhoitovälineet? *
    Joo, ens viikolla voisin tulla. Öhlari toimii varmasti, jos ens mp messuilla sais neuvoteltua sopivan hinnan sille ja asennuksen
    GSX-R 1000 K7
  27. #27
    Jos kolmeensataan saa uuden öhlinsin ohjausiskarin ja asennuksen niin onko halpa ?
    GSX-R 1000 K7
  28. #28
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 18 2006,19:37) kirjoitti
    Jos kolmeensataan saa uuden öhlinsin ohjausiskarin ja asennuksen niin onko halpa ?
    Jaa että onko.
    - JAM Racing Team -
  29. #29
    Taitaa siis olla, heh yamaha centerissä tuo on vaan pikkasen kalliimpi;)
    GSX-R 1000 K7
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 18 2006,19:37) kirjoitti
    Jos kolmeensataan saa uuden öhlinsin ohjausiskarin ja asennuksen niin onko halpa ?
    grrrr...mistäs moisen hinnan sit...mulle kans
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen