1. Lainaan, jos pyydetään.
2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.
3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).
en enää... sattuneesta syystä
Don't hate the player, Hate the game
eisoo lainaamista jos reissulla vähä vihetaan mutterpyörii
muuten o turha tulla kyseleen
Triumph Tiger 800 XRX
Se on se luottamus, mitä vaaditaan.Lähisuku ja parhaat kaverit kuuluvat mm. mainituun "piiriin".
Se liikkuu sittenkin!
harvemmin sitä tulee lainailtua..parin kaverin kanssa tehny niin jotta "aja sää mun mopottimel nii mä ajan sun".mielestäin tuo on paras ja toimivin ratkaisu![]()
04 Buell xb12s
Tiukkaa tekee päästää edes satulaan istumaan, jos ei o varma että kaveri hallitsee raskaan pyörän. Toistaseks vaan 2ihmistä mun lisäks on ajanu mun pyörällä (paitsi ehkä huollon sedät...) ja sillonkin ollaan päikseen vaihdettu ja perätysten ajeltu.![]()
![]()
![]()
Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06
Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
En lainaa pyörää enää, keljuttaa naarmut ja viat jota itse ei ole aiheuttanut.
Kustannuksiin osallistuminen nihkeää, yksi maksaa jotta toiset voi ajaa ei onnistu minun kohdalla.![]()
Kaksi asiaa mistä en luovu, ensimmäinen on shoei ja toinen moottoripyöräily.
Annan ottaa tyypit, jos tiedän kaverin ajelleen aiemminkin, pitempiä ajoja varten en lainaa, kun on itelläkin käyttöä kesäaikaan mopolla.
"Pakko" lainata muutamalle, kun olen niidenkin "vehkeitä"saanu lainata
![]()
<p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
En lainaa. Pyörien vaihdot yhteisellä lenkillä menettelee.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Voihan sitä lainata, onhan siinä kasko jos jotain sattuu.. *
Tosin voisihan siitä maksun ottaa.. *![]()
Honda CRF 250 L
Juu en...En edes äärimmäisessä hädässä, eikä sellaista olekaan!![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
mun pärrää ei ohjasta kuin harvat ja valitut itteni lisäks... sen päällä ei edes patsastella ilman lupaa.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Näin oikeestaan täälläkin. Aika harva tuolla voisi koskaan saada ajaa. Pidemmälle reissulle en lainaisi kenellekkään, paitsi faija voisi olla poikkeus. Sen ajamisiin kyllä luotan, ja varmasti korvaa/korjaa jos jotain rikkoo.(JaZZo @ Helmi. 09 2006,20:08) kirjoitti
Melkein kaikki loput kyllä menee osastoon ei.
Pelottavin tapaus tähän asti oli se kun kuulin että eräs naispuolinen tuttu oli miettinyt että voisi harjoitella prätkän kytkimen käyttöä MINUN pyörälläni.Ei tarvi kyllä nähdä edes unta sellaisesta.
![]()
Njaa, sellaselle kaverille kenet tunnen ja kellä itsellä pyörä on, niin voin lainata, mikäli siihen sisältyy optio siitä että saa ite sitten kans sitä kaverin pyörää kokeilla...
Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
En lainaa kelle hyvänsä. Täytyy olla kaveri joka on näyttänyt taitavan ajotyylin. Ja pitää olla ekonomia korvauksiin!
Meillä oli isäukon kanssa sellainen sopimus autosta, että sen saa lainaksi kun palauttaa samassa kunnossa. Pestynä ja tankattuna ja
Kerran se sitten putosi hetkeksi ojanpohjalla ja vääntyi tukivartta. Jou, siinä meni se kesä töitä tehdessä...
Kaveriporukoissa tahtoo nuo takuut, jos jotain sattuu olla liian hepposella pohjalla. Luvataan kyllä, mutta kun sitten napsahtaa niin ei sieltä lompsasta niitä katteiden hintoja löydy saati lunastusrahoja.
Jos tekee mieli päästää sisään, niin pitää olla valmis isäksi, taisi vanha isoäitini opettaa aikoinaan.
Mun motskarin lainaaminen ei maksa mitään, mutta lpauksilla pitää olla katetta. Ei siis lähe ihan kelle tahansa, jos olleskaan.
(Toyboy @ Helmi. 07 2006,08:20) kirjoitti
Juuri näin!!![]()
Jokea ylittäessä on hyötyä vain siitä melasta, joka on veneessä.
En lainaa. Jos jotain sattuis lainatessa voitas olla entiset kaverit. Vaikka kaveri lunastais pyörän yms. menis kallista aikaa hukkaan uutta pyörää odotellessa, eikä laskujen maksaminen varmaan herkkua olis kaverillekaan.
GSX1300R ’10
ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
lainaaman en ala mut ollaan kaverin kans vaihdettu pyöriä kun tuolla maakunnissa pyöritty.se on ollu ihan hyvä kokemus.
Kyllä mun mopolla pari kaveria on ajanut.
Toinen maksoi siitä muutaman kympin kun olin yhtenä kesänä hetkellisessä todellisessa rahapulassa (opiskeluaikana, en muista miksi).
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
3. en kyllä antaisi lainaksi... joo kyllä noi jolle uskaltaa antaa kokeiluun niin mahtuu yhden käden sormiin. Tyypit olen antanut parin kaverin kokeilla, kun kuolasivat niin kovin. toisella 9ninja ja toisella ukkoskissa. ja ehtona oli jos hajotat niin maksat +pyörä mulle käyttöön huollon ajaksi. mitään ei käynyt onneksi. ihme juttu tuollainen pyöräkin kun siinä on niin kovin paljon tunnetta mukana...![]()
KTM 690 SMC-R vm.-19, Dnepr MT-09 vm.-73 sivuvaunulla ja KTM380SX vm.-01
Kait se tohon kohta 3 menee. Onhan tolla velipoika ajellut.
Vanheneminen on pakollista!
Aikuistuminen on vapaaehtoista!
Toki lainaan, mutta niiden lainaan saavien henkilöiden määrä on sitten tasan kaksi. Pyytäjiä riittää, mutta jos kaikille lainais, niin sitten joutuis harrastaan liikaaja se on kallista hommaa.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Tasan yhden kerran olen antanut serkku-pojan ajaa omalla pyörälläni ja se olikin puhdas vahinko.
Vaihtoehto kolme tuli valkattuua...mutta mikä on äärimmäinen hätä![]()
Luotettavat kaverit saavat halutessaan käydä koeajolla ja läheiset ihmiset halutessaan voivat muutaman päivän pitää lainassa.
...
En tohdi antaa pyörää kenellekkään lainaan kun mun muiden suojelu vaisto toimii niin hyvinYhdelle kaverille koitin kyllä tyrkyttää koe ajoa mutta ei tohtinut lähteä
Entistä 600 oisin voinut lainata kun sillä ei tapa (ehkä) itteänsä vaikka käyttää kahvaa varomattomastikkin.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Kenellekkään en pyörää lainaa.
Enkä myöskään lainaa kenenkään pyörää.
Koeajaa voipi mopoja kaupassa.
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä