Katso äänestykset tulokset: Lainaisitko mopoasi - kaverille?

Äänestäjät
1365. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Lainaan, jos pyydetään.

387 28,35%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

342 25,05%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

636 46,59%
Sivu: 6 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 369:sta
    Lainaa (Lipowitch @ Kesä. 16 2003,14:33) kirjoitti
    ...no äärimmäisessä hädässä. En lainaa myöskään hammasharjaani enkä vaimoani niin miksi sitten pyörääni. Niin paitsi äärimmäisessä hädässä sitten *
    Vaimoa vielä voisi harkita, mutta että oma mopo! EI ei eiei ei ei! No, oikeasti olen pari kertaa lainannut, mutta jostain kumman syystä mikään muu ei ole niin vaikeaa.
    No niin, no
    En lainaa missään nimessä...
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaisitko itse?! Ruksasin kohdan 1.
    No lainaan jos tunnen tyypin ERITTÄIN HYVIN ja saa itse kokeilla kaverin mopoa!
    Menepä vaikka koeajolle liikkeeseen! Tarjoavat vartin ajorupeaman koeajolle (mitähän siinä ehtii moposta jäädä mieleen) ja allekirjoitukset papereihin KARMEALLA OMAVASTUULLA jos lipat tulee.(Perusteltua jos IHAN JOKAINEN samalla viivalla?)
    Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
    Yön yli tai muuten vapaasti ajeltavaksi en antaisi, tavara kun ei lainassa ole koskaan parantunut. Tutulle motoristille voin lainata panttia vastaan
    Desmo Jugend
    Lainaa (Agostini @ Kesä. 16 2003,18:29) kirjoitti
    En!!Ainoa poikkeus on kun ajetaan porukalla jossain ja silloin kamu pyytää koklata jolloin ajan tietty hänen mopolla...!?`
    Jep, tämä on myöskin se mun ainoa poikkeus, muuten ei.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Luokkaa 3 vastasin enkä kyllä löytänyt tapausta, jolloin lainaisin.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
    Kaverille jonka tiedän osaavan ajaa, voisin lainata jos ite en tarvii/kerkee ajamaan.
    en jos ei henki ole kyseessä, kamat ei yleensä lainassa parane
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Lainaa (suzufani @ Helmi. 16 2005,12:58) kirjoitti
    en jos ei henki ole kyseessä, kamat ei yleensä lainassa parane
    Nyt näkisin että olet asian ytimessä. *
    I am free of all prejudices. I hate everyone equally.
    Lainaan liiankin helposti.

Kun R1 oli kesällä 2002 melkein uusi, niin tuli soitto kaverilta kuka sitä lainasi. Olin silloin Kotkassa Meripäivillä.

Puhelu meni jotenkin näin "Kävi pieni vahinko sun Yammun kanssa...". Mä en uskonu aluks, naureskelin vaan * Kaveri vaan jatkoi, ja sanoi että oli antanut siitä tyypit tutulleen jolla oli 6R, ja se päräytti Rykkösen ojaan melkeen het kättelyssä..

Niinhän siinä oli sitten käynyt, että ojasta se oli melkeen jo päässy pois, viime hetkillä stonga oli ottanu puuhun ja siitä pannut.. Ei se nyt ihan pieni vahinko ollut, Yammu oli pajalla muistaakseni 3 viikkoa ja mä ajelin ojaanajajan 6R:llä sen aikaa. Rahallisesti kävi hyvin, mettään ajellu kaveri sai maksella sitten jonkinlaiset "kipurahat" mulle.

Syksyllä 2004 lainasin Gixxerin viikoks kaverille, joka oli just saanu kortin. Olin itse Turkissa sillä aikaa (ensimmäinen ja viimeinen kerta muuten). Sen verran rauhallinen jätkä on kyseessä, ettei kauheesti huolestuttanu lainata sitä, vaikka newbie olikin kyseessä. Ilokaasupulloa en antanut mukaan *

Cebari oli aikoinaan lainassa pari viikkoa kaverilla, joka oli viimeks ajanu piikillä n. 17v sitä ennen. Olin taas lomalla etelässä, eli pyörä oli vapaana..

Tyyppejä oon antanu about kaikille jotka on halunnu, melkeen se on niin päin, että itse tyrkytän pyörää koeajoon..

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    tyypit voi käydä ottaan jos on kortti. mutta etta oikeen lainaan, ei onnistu. ja se äärimmäinen hätä on jos emäntä haluu ajaa.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
    on niin uus pyörä et ei pelkoa... jo joku kysyy niin vastaisin varmaan jotain tällaista tai sit jos luvattomia lainaajia niin
    Lainaksi annan sellaiselle, mikä on ajanut ennenkin prätkää ja tietää kuviot. Mut en niille jotka tulee kysymään tyyliin: "Hei, anna mä vähä testaan. En käy kuin ihan tossa parin kilsan päässä. "
    No way! Ostakoot oman tai menkööt ruinaamaan kaupasta koeajoa. Istua nämä sankarit saa, mutta ei ajaa.
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Kaverille kyllä, joka on ennenkin kahvoissa ollut..

Vaikka onhan nuo 15 vuotta sitten lainaamani crossisaappaat vieläkin lainamatkassa, missä lie..
    Mun pyörä on "Pyhä esine". Siihen ei edes koske, silloin kuin itse nään, kukaan ulkopuolinen. Koeajoa voin harkita, jos tunnen ajokokelaan, hänen tiedot ja taidot ja ajaa pyörällä aktiivisesti. Ja saan kokeilla sen mopoa. Mutta ei kyllä kukaan puolituttu edes pääse lenkille puikkoihin. Noita "legendoja" voisi kertoa alkaen -71 l. tyyliin "100 m ja hautajaiset".
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
    Juu ei sitä ny kaikille mopoo anneta ajoon...et pitää kyl olla tieto et osaa ajaa ja sillonki mietin et kenelle uskallaan antaa
    lainaan kylla jos joku uskaltautuu kysyyn...
    viime kesän saldo oli yksi muutaman minuutin lainaus..
    ehkei toi xx o ni haluttava koeajettava kohde tai sit oon ni vittumaisen näkönen ettei kukaan etes pyydä...
    mut parashan se on itte ajaa...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Laitoin kyllä kakkoskohtaan rastin,mut ne henkilöt joille mä antaisin oman mopon ajettavaksi on laskettavissa yhden käden sormilla...
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaan vain kavereille, joilla on itsellään pyörä/ kokemusta pyöristä. En muuten...

Konehan se on vain, ei muita tunteita mukana. Vaimoa, kalsareita, partakonetta(höylän terää) tai hammasharjaa en lainaa kenellekään...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Pyörää ei lainailla...no tietysti eri asia jos on kaverin kanssa ajelemassa niin osaksi aikaa voi silloin ajella toisten pyörillä, mut tällöinkin vaan jos kaveri riittävän kokenut kuski.
    En löytänyt oikeaa vaihtoehtoa, joten täytyy sitten selventää...

On kavereita, joille lainaisin ilman turhia housuunpaskomisia. Ja sitten taas on kavereita, joille en pyörää antaisi, vaikka kuinka ruinaisivat.

Kummasti ne joille suostuisin lainaamaan, eivät kuitenkaan pyörää lainaan ruikuta (osa heistä omistaa tai on omistanut pyörän), "sultahan mä saan pyörän lainaan viikonlopuksi"-kommentti aiheuttaa verenpaineen äkillistä kohoamista ja keskustelu joko loppuu kokonaan tai vähintäänkin aihe vaihtuu aika livakasti...
    Lainaan vain ERITTÄIN harvoille ja valituille. Turha siis tulla "tyyppejä" ruinaamaan .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Miksipä en lainaisi. Minun tarvii kyllä luottaa lainaajan ajotaitoihin. Mieluiten lainaan päittäin, eli lainaan itse lainaajan pyörää. Kannattaa tulla varovasti ehdottamaan!
    ZZR 1200
    Viidakon vanha sanonta: Lainaamalla ei tavara parane
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    Omat kaverini tuntien en varmasti lainaa.
    Lainaa ([Repe kirjoitti
    @ Helmi. 17 2005,10:43)]Juu ei sitä ny kaikille mopoo anneta ajoon...et pitää kyl olla tieto et osaa ajaa ja sillonki mietin et kenelle uskallaan antaa
    mulle ainakin.
    eipä tuota kovin helpolla lainata edes tyyppejä varten ku en luota kavereiden ajotaitoihin
    Kyykkypyörät on munamankeleita!
    Lainasin pyörän velipuolelle keskellä parasta ajokautta kahdeksi viikoksi! Suunnitelma oli et se sais sillä vaimonsa houkuteltua mukaan harrastukseen, kun menin hakemaan pyörääni takas niin siinä vieressä kiilteli 2002 mallin Blackbird!
  30.  
    Ei näitä ahdettuja lainailla, liian vaarallista.. Entistä vaparia lainasin muutamalle hyvälle tutulle pari kertaa. Pyörä tuotiin aina pestynä ja tankki täynnä takaisin.
    "Rakkineita ahdolla ja ilman vuodesta 1991"
Sivu: 6 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen