1. Lainaan, jos pyydetään.
2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.
3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).
Päikseen ollaan vaihdeltu kun ollaan ajelemassa. Ja on pari kaveriakin saanut kokeilla kun ovat nätisti pyytäneet. Molemmat sellaisia, jotka vahingon sattuessa tajuavat ja Myös kykenevät maksamaan omavastuun, bonusten menetyksen jne.
Jos kaverilla on pokkaa pyytää, harvalla on. Tosikaverit saa pyytäm'tt'kin.
Väkivalta lopettaa vittuilun.
Vastasin kyselyyn 1 eli lainaan, mutta riippuu tosiaan kysyjästä. Pitää olla ajokokemusta ja järki päässä. Tällaisia tapauksia onneksi löytyy kaveripiiristä. Mutta eipä ole tarvinnut pitemmäksi aikaa lainailla, nopeat "tyypit" ovat riittäneet herroille. Siinäkin mielessä ihan hyviä kavereita, että ovat molemmat ajelleet kyykyillä ja siirtyneet nyt crossipuolelle, joten ihan asiantuntevia kommentteja ja vinkkejä heiltä myös saan![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Eipä ole helposti lainattavissa. Vain harvat ja valitu saavat kyllä pikku pätkän koittaa.
Tapeilta paitsi kaffe paussit.
Riippuu kysyjästä, mutta periaatteessa kyllä.
"It takes two to lie: one to lie and one to listen"
- Homer Simpson
Periaatteessahan tässä ei ole lainasta kyse vaan vaihtokaupasta, annan kyllä kavereiden tyypätä jos ja vain jos saan heidän pyörällä vetäsät tyypit
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
Lainaan, riippuu tietenkin kamusta. A-kortti, selvinpäin ja kaveri johon voi luottaa niin siitä vaan.
Ykskin kamu oli miettimässä samanlaista pyörää kun mulla on niin annoin oman pyörän lainaan 2-3 päiväksi, jotta sais tuntumaa kyseisestä ajopelistä, kaveri osti eri mallin.
Ei auta vaik kiikulla keventäs...
Onhan lainattuakin tullut, mutta vain parille "varmalle" tapaukselle, halukkaita olisi jonoksi asti!![]()
Periaatteessa en lainaa kenellekään. Velipoijjalle testiajot annetaan, mutta vain siitä syystä, että räpätin on tuttu vekotin; hänellä kun on samanlainen ollut ja tietää, miten peli osaa yllättää.
Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!
Kyllähän sitä katsoo tarkkaan kenelle lainaa, mutta itse sain aikoinani kipinän pyöräilyyn kaverin lainatessa pyöräänsä, joten jos voin olla houkuttelemassa muitakin mukavan harrastuksen pariin niin mikä ettei! *![]()
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
en ikinä
"oikeassa momentissa"
1 ehdottomasti, toki ei tulisi lainattua ihan kelle vaan. Mutta hyvä kaveri, jonka ajotaidoista on selkee kuva, niin miksei, jos hajottaa korvaa toki.
Eipä ole mitään vielä kertaakaan sattunut.
Ja vuoroin vieraissa.. ;)
--
Niklas Westerstråhle
Hayabusa '03
(rico @ Kesä. 16 2003,20:44) kirjoitti
![]()
![]()
Vastasin 2, mutta pari poikkeusta saattaa olla, jos säännöistä ja mahdollisista korvauksista sovitaan.
-LP-
Lainaan jos kysyjä on luotettava...![]()
En lainaa pidemmälle ajolle, mutta yksi kaveri on kyllä kokeillut luvan kanssa *![]()
äärimmäisessä hädässä
no silti kaverilla pitää olla ajokokemusta.
Ei tuota uskalla ihan äkkinäiselle edes antaa vaikka kuinka olis hyvä kaveri.
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
kohta 3 ja vain silloin jos tunne kaverin ajotaidot hyviksi. Menee tossa boxerissa venttiilinsäätö uusiksi aika pienissäkin lipsahduksissa.![]()
Kumminkin
On se tuo Manixhullu jätkä - olisi minulle, kortittomalle, radallekin pyöränsä antanut alle. Mulla vaan onneksi itsesuojeluvaisto pelasi enkä itse uskaltanut muutaman ajotunnin jälkeen sinne lähteä. Pyörittelin sillä sitten siinä parkkiksella.
Itse läinaisinko? Nyt on hyvä sanoa että juujuu, lainaisin toki kun ei pyörää ole, mutta mielipide saattaa muuttua sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Varmaan silloinkin kyllä harvoille ja valituille ja sukulaisrasitteella, toki.
"Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus
Lainaanhan minäkin. Tälläkin hetkellä on pyörä kaverilla lainassa, kun en itse ehdi ajella. Ollut jo parisen viikkoa ja varmaan on koko loppukauden. Ei tartte laittaa seisontaan vielä, joten bonukset nousee ja kun on kova tekemään korjauksia (osaakin), niin laittelee kun omaa pyöräänsä. *
Sanoi ostavansa jos kaatuu, ja jos tappaa itsensä niin luetteli arvoirtaimistonsa minulle.
Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
No pistin kyllä ruksin kohtaan 1, mutta tähän mennessä on ollu vaan yks ihminen jolle sen oon koeajoon antanu kun tyypistä uskallan takuuseen mennä ihan 100 varmasti, muuten noi koeajopyynnöt on sivuutettu enemmän tai vähemmän läppänä.
Edit: 200 täyteen
V60
Lainannu olen ja mitään ongelmia koskaan ei ole ollut. Jos rikkoo niin maksaa... ei siinä muuta =)
Aika valikoivasti lainailen. Nykyisellä on tainnut 2 muuta ajaa. Nekin
olivat testiajoaja kestoiltaan n. 5 min
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
En lainaaenkä lainasi kenenkään muunkaan pyörää, jos on tarvis koe ajaa mopotin niin marssin mielummin liikkeeseen kokeileen, vois olla kaveruus katkolla jos mopottimelle sattuis jotain
![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Pidän itseäni suht reiluna, mutta pyörän lainaaminen voi jäädä tekemättä. Rahaa kyllä muttei sentään pyörää!
Motoristi kaverin on kyllä sitten erikseen
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!