Katso äänestykset tulokset: Lainaisitko mopoasi - kaverille?

Äänestäjät
1365. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Lainaan, jos pyydetään.

387 28,35%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

342 25,05%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

636 46,59%
Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 369:sta
    Kolmanteen kohtaan meni eli tosi hyvä ystävä ja PALJON ajokoemusta hyvällä syyllä höystettynä.
    Rider of a loud Intruder!!
    Loud pipes saves lives!!
    en mielellään,mut sellaselle joka on joskus ajanut.
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Tarkasti harkiten, äärimmäisessä hädässä... Koeajolle voi mennä pyöräkauppaan - siellä on noi korvausasiatkin mietitty ihan valmiiksi!
    Kait sitä vois lainata, jos kaveri on sen arvonen...
    Asia eri sitten kun kyseessä on (haaveissa oleva) unelmapyörä ZX-6R, niin se lainailu voi rajottua omaan kultaan.
    Jos olis ihan hengen hätä niin sitte vois vaikka lainaakki ... .......................
    Pitäkää Jumala mielessä ja Housut jalassa...
    En varmasti. Kyselijöitä on kyllä ollu... Tai ehkä sellaiselle kaverille jolla on satojen kesien kokemus...
    "Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
    No ei heru!

Paitsi äärimmäisessä hädässä, mikä sitten lie..
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
    Paljon on kinuttu, vähän on tullu lainattua.. vain kaikista luotettavimmille&niille joiden tiedän varmasti korvaavan jos lippaa. *
    Kyll on erittäin vastenmielinen ajatus pakon edessäkin lainata. Reissun päällä kun tuntee kaverin taidot, pyörien vaihto on OK.
    Lainaan jos tiedän kaverin ajotaidot.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Pakko kai se olisi lainata kun on itsekin laina vehkeillä saanut aloitella. Totta kaverin pitää osata ajaa jos lainaan pyytää, mutta onneksi ne jotka ei osaa, ei halua edes onneaan koetttaa...
    Tuskimpa lainaisin, kun ei taida niin hyvää syytä kukaan keksiä
    No en todellakaan lainais ellei nyt elämästä olisi kysymys
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
    Kyllähän sitä lainata voi kaverille jolla tiedän olevan kokemusta. "Ensikertalaiselle" en valitettavasti enää nykyistäni antaisi... Reissun päällä on mukavaakin kokeilla toisten pyöriä.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Jaa'a, vastasin että vain äärimmäisessä hädässä ja niin se taitaa olla... Olen vasta aloitteleva motoristi ja juuri ensimmäistä isoa pyörää kotiin odottelen. Kaveri kyllä jo totesi, että sillon ku pyörä seisoo tallissa niin sehän olisi hyvä lainata hänelle. Saapa nähä kuinka käy. Lainassa kun tavara ei koskaan parane!!!
    Että lainaanko ?
    Mopo : EI
    Vaimo : EI
    Hammasharja : Vain äärimmäisessä hädässä ja silloin ei tarvitse palauttaa.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    yksi vastausvaihtoehto puuttuu, eli "riippuu henkilöstä".

Itselläni on tasan yksi kaveri jolle pyörääni lainaan, tämä siitä syystä että itse muutaman vuoden ajelin hänen pyörällään (samanlainen kuin nykyinen omani) aina sillon tällön. Nykyään tuolla kaverilla ei mopoa enää ole niin tokihan hänelle pitää kulkupeliä välillä lainata...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tosi nihkeetä on lainaaminen...
    YZF-R1 -05
    Onhan tuota tullut lainattua...
    Viimeksi tolle jusupuhille, kun harjoitteli korttia varten pujottelua ja hidasajoa sillä Tosin olin itse vieressä pelkäämässä
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
    eipä osakaskon voimin paljoa lainata, paitsi jos on varma kuski, ja ite saa ajaa paremmalla perässä ja pelätä.
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    no tulihan tota mopoa lainattua kahdelle kaverille.. ensimmäinen ei saanut käännettyä sitä ja päätyi pusikkoon. sen ajot jäivät siihen.
    sitten toinen osasi jo ajaa sillä, tuli vaan "vähän" liian lujaa mutkasta ja eturengas kantinyli ja sinne meni..
    = mopossa runko kierona
    * paljon naarmuja katteissa
    * ryypyn kahva poikki
    * ja todella vihainen omistaja * *

enää en kyllä lainaa pyörääni kuin vain toodella tarkoin harkituille.. * * *

Vain harvat ja tarkkaan valitut herrasmiehet ovat ajaneet mun pyörällä, eli tarkkaan katon kelle annan lainaan.
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
    En lainaa....no okei,godfather vähän kokeili,mutta se on varmaan syntynytkin mopottimen selässä.
    It only takes willpower.
    Pitää olla TODELLA hyvä kaveri, jotta annan koeajettavaksi. Lainaan pyörääni en anna kuin parille ihmiselle. Se on jämpti!
    Suzuki GSX-R 750 -04
    Siskolle olen lainannut ja kaverikin on tyypännyt. Jos kaatuu niin kaatuu. Katteita voi aina korjata...

Sellaisille tutuille ihmisille voin lainata, joilta tiedän löytyvän sekä moraalia että pätäkkää korjata särkemänsä lelut.
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    En kyllä mielellään lainaa.
    Kyllä se siitä
    Rahallista korvausta vastaan saapi lainata.
    Kyllä pyörän saa melkein kuka vaan koeajaa, maksaa vaan sen mitä rikkoo...
    Tein itse ja YRITIN säästää.
    Vastaus kohtaan kolme jos mulle tulis yhtäkkiä tie päällä lepra ja kädet putois kyydistä enkä pystyi jaloilla ohjaan enkä siis keuliinkaan niin vois tulla kysymykseen toi lainaaminen pitää tarkistaa neuvolakortista että onko mut rokotettu tota vastaan ettei tarttis lainata rätkää kellekään

Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
  30.  
    Riippuu tapauksesta... Lainaan vähäksi aikaa, ainakin jos itse olen suht maisemissa. Viikonlopuksi tms.en ikinä, enkä kenellekään.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen