Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 189:een 189:sta
    Lainaa TommyRock kirjoitti Katso viesti
    Mä en ole törmännyt yhteenkään asiakkaaseen, joka jäisi odottamaan että myyjä pitää taukonsa. Tuo on niin pieni liike, eikä siellä kokoaika ole asiakkaita jonoksi asti. Miksi myyjä ei pidä taukoa silloin kun ei ole maksavia asiakkaita? Itse kun olen asioinut tuolla, niin aika hiljaista siellä yleensä on ollut. Eikä siellä ole ollut mun lisäksi ketään tai parhaassa tapauksessa max. 2 asiakasta..Kyllä tuossa liikkeessä ehtii myyjä taukoja pitää..
    Jos se myyjä ei olekaan ennustaja, joka tietää etukäteen, jotta millä kellonlyömällä se asiakas tulee kauppaan? Joutuu silloin ihan arvaileen ja se voi joskus mennä pieleen.
    Relax!
    Ilmeisesti se myyjän tauko on kuitenkin jo 2020 päättynyt ? Kaksi kertaa olen vuoden sisään asioinut, saanut molemmilla kerroilla hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vaikka en VIELÄ ostanut sieltä pyörää. Mutta ehkä ensi kerralla ?
    Fireball
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti se myyjän tauko on kuitenkin jo 2020 päättynyt ? Kaksi kertaa olen vuoden sisään asioinut, saanut molemmilla kerroilla hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vaikka en VIELÄ ostanut sieltä pyörää. Mutta ehkä ensi kerralla ?
    Mukava paikka, ei valittamista. Mutta kauppoihin ei vaan ole päässyt, välirahastahan se on aina kiikastanut, vaikka muutaman kerran on yritetty vuosien varrella.
    FJR -17
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Mukava paikka, ei valittamista. Mutta kauppoihin ei vaan ole päässyt, välirahastahan se on aina kiikastanut, vaikka muutaman kerran on yritetty vuosien varrella.
    Ehkä se on syy miksi toimivat vieläkin omassa kiinteistössä, edustukset ovat pysyneet, nimeä ei ole näkynyt protestilistalla ja henkilökuntakin on ollut talossa pitkään ja hyvin koulutettu ?
    Fireball
    Tänään sain Frank Nymanilta erityiskiitoksen arvoista palvelua
    Itse tein pyöräkaupat keväällä, kyseessä uusi myymälässä ollut pyörä.
    Soitin ja puhuttiin hinta, pyysin sähköpostiin laskun jonka makselin pois.

Luovutus sovittiin seuraavalle viikolle, kaikki oli kunnossa sovittuna aikana.

Muutamat tehdasvarusteet tilasin ja ne sovittiin että nappaan 1. huollon yhteydessä.

Kaikki toimi OK ja tällä kokemuksella voin suositella.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Itse olen kaksi pyörää ostanut Frank Nymanilta ja todella hyvää palvelua saanut vaikka olen nainen. Olen kuullut että naispuoliset saavat joissain paikoissa vähättelevää ja huonoa palvelua. Etenkin Ken Nyman todella mukava nuori mies.  Myös huollot hoidan heillä.

Tuossa joku aika sitten ostin heiltä pyörän mikä piti kuristaa ja hakupäivänä selvisi että olivat unohtaneet tehdä sen. Homma hoitui että saivat hoidettua kuristuksen seuraavaksi päiväksi ja eivät veloittaneet siitä sitten mitään. 🙂
    Suzuki GSX 8R 2025
    Kawasaki Z900 2024
    Frank Nyman on yksi pk-seudun vanhimpia yhä toimivia mp-kauppiaita. Eiköhän siellä ole tiedossa miten alalla pärjätään. Minulta tosin jäi edelliset kaupat tekemättä Frankin kanssa, kun tarjouskilpailutuksessa kilpailija pisti tonnin paremman tarjouksen vaihtopyörästä. Jäi kuitenkin hyvä fiilis kaupanteosta heidän kanssa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  9.  
    Kyllä Frankilla on aina, omasta ja monen tutun kokemuksesta, 80-luvulta saakka, "huutoonsa vastattu". Vieläpä sukupolvesta toiseen.
    Saattaa joillain olla muitakin kokemuksia.

Vaihtohommissa välillä näkemykset "oikeasta" välirahasta ovat sitten ihan eri asia, mutta ei se tarkoita ettei heillä kauppa olisi kannattanut.... toisin kuin moooonessa muussa puljussa.

Tsemppiä vaan jatkoon näinä epävakaina aikoina.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567