Ostin teiltä pyörän (kolmanteni) ja ajovarusteet itselleni ja vaimolle. Voin suositella palveluitanne todella lämpimästi!!!! Kiertelyitteni perusteella ehdottomasti suomen ja ee. paras mpkauppa. Positiivisimmat puolet henkilökunta, palvelukyky ja rehellisyys!!!
Ainoa miinus pienehkö n. 20 pyörää-vaihtopyörävarasto.
Samassa liikkeessä olen asioinut ja täytyy sanoa, että palvelu pelaa erinomaisesti ja ennenkaikkea joustavasti. Varsinkin eräs nuorimies siellä ansaitsee erityiskiitoksen. Siinä on oikea mies oikeassa hommassa. Muutoinkin asiat hoituu ja selvitetään. Valikoimakin on hyvä.![]()
Sinne säntään aina ensimmäisenä ja yleensä muualle ei tarvitse mennäkään
![]()
Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
hmm... mielenkiintoiset perustelut..(rekako @ Kesä. 13 2003,23:53) kirjoitti
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Minimoin sanani.
Samanlaista kusetusta Moto-Seinäjoki tarjoaa kuin suurin osa muistakin mopoliikkeistä. En enää jaksa, halua, välitä setviä kokemaani uudestaan. Jos jotain positiivista niin se ei ole pahin mopomyyjien maineenpilaaja.
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Aina löytyy joku joka on saanut ns. huonoa palvelua.Tietysti joissain tapauksissa metsä,tässä tapauksissa myyjä,vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Mulla ei moto-seinäjoen kans ole ollu oikeastaan mitään suurempia ongelmia, tosin en myöskään kehu paikkaa. Paitsi se nuori silmälasipäinen kaveri kyllä saa multa pisteet! Palvelua karvoihin katsomatta. Pikkuveljellä sensijaan ei ole muuta kun pahaa sanottavaa. Osti uuden piikin sieltä. Mikään ei mennyt hyvin. Takuut uudessa pyörässä ei pelannu ja ongelmia oli kaikella tavalla. Veli ei kuulemma ikinä siihen kauppaan enää astu.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Kokemuksia monenlaisia. Hyvää palveluakin on tullut, mutta kun menin ostamaan liikkeen halvimman pyörän, kärsi palveluinto melkoisesti. Vielä, kun sitä piti tuoda korjauttamaan...sovittiin, että maksan puolet rempasta. Niin kävikin. Tiedä vain, minkä hinnaston mukaan...
P*skan maku jäi suuhun, mikä on sääli, sillä muuten kokemukset liikkeestä hyviä, ja palvelu aina loistavaa.
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Itse olen asioinut paljonkin Moto-Seinäjoessa ja myyntipuolelle voi antaa hyvät pisteet. Palvelua on aina löytynyt ja se on ollut hyvää.
Huoltopuolikin ansaitsee kiitokset. Pyörä seisoi huollossa pari ylimääräistä päivää, mutta syy siihen oli osien loppuminen. Tosin kuten uusimmassa Bikessä lukijapalstalla kirjoitettiin, kävi myös minulle siten, että ei oikein meinannut osia löytyä. Mutta siis löytyi ja *.
Kaiken kaikkiaan hyvä paikka, parhaimpia ellei paras koko Etelä-Pohjanmaalla. Muualla päin suomea en tosin olekaan käynyt *
Mopot, musiikki ja lentopallo.
Ei mitään pahaa sanottavaa, ostin uuden fillarin juuri sieltä ja kaikki toimi erinomaisesti. Heppu jopa odotteli eksynyttä sulkemisajan ulkopuolelle.
Pelkkää plussaa.
![]()
Soittelin kyseiseen firmaan tässä viikkona eräänä ja kyselin että mitä jos vaihtaisin pyörän.
Höpöttettiin siinä myyjän kanssa vaihtopyörästä sen hinnasta jne kaikesta asiaan liittyvästä. Ilmoitin myös että kiinnostaisi eniten tuo vihreä väri siinä pyörässä. No, rahoitus ei ollu kunnossa joten lupasin palata asiaan kunhan pankista soittavat.
Meni viikko, pankkitäti soitti ja sanoi että "sori, et saa nyt lainaa" , höh. Puoli tuntia myöhemmin Moto-Seinäjoen kaveri soittaa että mitenkäs kun hän myi sen ainoan vihreän mopeedin varastosta, saadaan kyllä melko nopeasti uusi tilalle jos haluan.
Siis soitti perään ja kyseli että mikä on tilanne!?!?!?!
Mikäs siinä autto muu kun sanoa että palataan myöhemmin asiaan.
Enpä ole moista mielenkiintoa asiakasta kohtaan turhan monesti kohdannu!
![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Moto-Seinäjoki on ykkönen. Palvelu pelaa loistavasti. Ollaan tänä kesänä huollatettu pyörätkin siellä vaikka matkaa on 350 km yhteensuuntaan.
Ihan huippu palvelu!!![]()
Supermotard
Kyllä on ihan huippu niistä liikkeistä missä oon itte asioinu; tavaraa on hyllyssä toisin ku oman paikkakunnan (Oulu se on, ei tartte profiiliin asti vaivautua) puoteissa,olipa kyse sitte varusteista tai varaosista. Tai sitte on vaan sattunu hitonmoinen tuuri meikäläiselle
Hinnatkaa ei ainaskaan niin paljoo oo kovemmat että siihen kaatus ku vaan ei tarvi tilailla ja koko kesää ootella! Nuo eteläisemmän Suomen liikkeet on tosin aika suurelta osin käymättömiä paikkoja et siihen kattoin varauksella suhtautukaa näihin meitsin ylistyslausuntoihin
![]()
Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
Vaikka mun kokemuksesta onkin jo kotvan aikaa, ni sen jälkeen en ole mistään niin ystävällistä palvelua saanut
Olin käymässä Seinäjoella ja satuin huvikseni piipahtaan liikkeessä, jossa oli just joku ajopukujen "alennusmyynti". Vanhempi myyjä tuli heti esittelemään asuja, joista löysin sopivan kokoisen. Mutta kun sanoin, ettei mulla nyt ole mukana rahaa niin paljon ja että olen Tampereelta vain käymässä, myyjä sanoi heidän voivan lähettää sen postissa-laskun kera, ja että postimaksu on 30mk.
mutta.. hauskin yllätys oli kotona.. postikuluineenkin puku tuli 200mk halvemmaksi kuin samanlaisen ostaminen paikallisesta![]()
"hiekkana kengässä"
Lähettelin syyskuun alussa tarj.pyynnöt
uudesta Triumphista kaikkiin Suomessa
Trumppaa myyviin liikkeisiin.
Vain yksi vastasi. Eli tämä threadin liike.
Sovin kaupat samantien ja pari päivää
sitten hain pyörän.
Kaikki sujui OK. Jouduin kuitenkin hiukan odottelemaan
pyörän luovutushuollon takia. Täksi ajaksi sain
Speed Triplen käyttöön, jolla kävin vetäsemässä
pienen lenkin. Sitten sainkin jo oman Trumpan
avaimet käteen ja eikun kotia kohti.
Mainostivat vielä mitä kaikkea viriosaa on saatavilla.
Taidan nekin hankkia tuolta ihan vaan siksi kun tuntuu homma
heillä toimivan.
Ducati Diavel Dark
Pelkkää posiviivista sanottavaa. Juuri edellispäivänä vaihtamastani Transalpista pätkähti mittarivaijeri poikki (minua ärsyttää kovasti jos kilometrejä hukkuu, menee reissukilsat ja vieläpä kesäkilsat sekaisin)
No kurvasin liikkeen pihaan vauhdista ja kyselin löytyyykö mitään vaijeria - tapahtui jotain ihmeellistä ->>>>kaveri hyppäsi samantien PYYTÄMÄTTÄ pyörän alle irroittamaan vanhaa vaijeria (aurinko paistoi sitä etupihan seinää vasten helvetillisellä kuumuudella)ja vei sen itsekseen jupisten varastohuoneen puolelle. Löyti lähes vastaavan pituisen ja taas ryntäsi ruuvaamaan sitä kiinnni.
That's itHerran bike on kunnossa ja maksaa vaijerin verran. Kiitooos.
Voiko enää paremmin hommaa hoitaa???![]()
Just "nyt" ei bikeä...
Paikka vailla vertaansa, ja se mystinen silmälasipäinen siilitukka on kyllä myyjien eliittiä!
Oisko tuossa ollut se tyypillinen juttu naispuolisen asiakkaan hempeästä äänensävystä. Itse ainakin olen huomannut että jos jotain haluan ostaa niin otan kyllä morsiameni mukaan ja annan hänen hoitaa ostopuolen, saa palveluakin sitten(Nelli @ Heinä. 26 2003,22:38) kirjoitti
![]()
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
Saattaa ollakin hyvä kauppa??
?
Mutta vaihtopyörästä et juuri saa mitään.
Suorassa kaupassa saattaa pärjätä?
??
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Ostin nykyisen pyöräni Moto-Seinäjoesta 2002.
Palvelu pelasi: Tiedusteluihini sähköpostitse vastattiin
yleensä jo samana päivänä ystävällisen asialliseen
sävyyn. Kun sitten viikkoja myöhemmin matkustin paikan
päälle oli ko. vaihtopyörä koeajoa varten valmiina, avaimet
käteen, ole hyvä!
Koeajon jälkeen sovittiin hinta kohdalleen. Laukkutelineen,
laukut ja hälyttävän jarrulevylukon sain kaupan päälle.
Pakollisten paperitöiden jälkeen tarjottiin minulle takahuoneessa
kahvit! Telinettä ja laukkuja ei ollut liikkeessä mutta ne
ilmestyivät kotiovelleni parin viikon kuluessa - kotiinkuljetus
oli tietenkin minulle ilmainen.
Ei moitteen sijaa. Koko suoritus oli kuin malliesimerkki
vielä kirjoittamattomasta oppaasta "Moottoripyöräkauppa ja
miten se tehdään".
Kiitos H. Pennala!
ZZR 1200
Liikkeessä vastattiin sähköpostiin nopeesti ja asiallisesti
Jouluaaton aattona mua odoteltiin melko myöhään paikalle
Välirahasopimus oli ns. nopee ja helppo tapaus, kerralla kuntoon
Tarjottu kahvi oli tuoretta ja lämmintä
Laittoivat omani/vanhani vielä nettiin myyntiin "asiakkaan tiliin"
Vanhani menikin sitten ns. suoralla kaupalla, rahat on mulla tilillä, siirrän vasta heille kun haen uutta Trumppaani ajokauden alkaessa
Lisätilpehöörejäkin on jo tilailtu heidän toimestaan odottamaan
Kaiken kaikkiaan, napakymppi mesta
Kiitos myös mun puolestani H.P.lle
Hyvää palvelua!Ostin toisen kypärän sieltä muutama viikko sitten ja palvelu pelas tosi hyvin! Nuori kaveri tiesi paljon kypäristä ja palveluasenne oli kohdallaan!
Muita kokemuksia liikkeestä ei löydy.
Suzuki GSX-R 750 -04
Kerran olen Moto-Seinäjoella käynyt ja tyytyväinen olin palveluun. Vaasasta tulee matkaa 120km, mutta moni tuttuni käy yleensä Moto-Seinäjoella. Kaikki ovat kehuneet, joten jos siellä hinnatkin ovat kohdallaan, niin pitänee siirtää asiointi ja rahani Seinäjoelle.
Vaasassa Wasa-Auto Rapid on todella kuuluisa surkeasta asiakaspalvelustaan, ja korkeista hinnoistaan, sinne en ainakaan rahojani anna.
![]()
![]()
![]()
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Moka, Vaasastahan Sjoelle tietysti 80km. Kokkolaan 120km.
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Erittäin hyvää palvelua saanut asiakas![]()
Päivitetäänpä kokemuksia. Monesti se naisen hempeä äänensävy aiheuttaa myös näitä "mitä toi ämmä muka tietää" ilmeitä, mutta taas kerran pisteet kotiin Moto-Seinäjoelle. Kun nyt myyvät sitä melkein unelmapyörääni (Trumpan Speed Fouria) ihan järkihintaan niin ajattelinpa taas kerran soittaa ja kysäistä että paljonko on vanhan pyörän vaihtoarvo pudonnut.
Tuloksena seuraavaa, 25000km ajettu Honda CB500 on vaihtopyöränä arvoltaan 5500 €, mielestäni ei yhtään huono, mikään muu firma ei ole päässyt lähellekään tätä tarjousta. Juttelimme pitkät pätkät Hondasta, Triumphista ja kaikesta kauppaan liittyvästä puhelimessa myyjän kanssa. Lupasi mokoma vielä että jos pyörään ei saa kilpeä maanantaihin mennessä, niin ajan sen sitten kotiin siirtokilvellä ja oikea tulee postissa perästä. Saa nähdä miten huomenna käy.
Mutta kaiken kaikkiaan tähän asti kummallakin asiointikerralla on jäänyt oikein positiivinen kuva firmasta. Sähköposteihin on vastattu ja soittopyyntöihin myös.![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Pisteet Moto-Seinäjoelle
Eilen petti Trumpasta ruiskun paluuletkun liitin. KX-Centeristä, josta mopokin on ostettu, tarjottiin seuraavan viikon tiistaiksi kyseistä osaa. Pelkästään tuota liitintä ei kuulemma saa vaan mukaan pitää ottaa 120 euron arvosta tilpehööriä.
No, pikainen soitto Seinäjoelle paljasti, että tuotetta on hyllyssä ja sitä myydään erikseen omassa pussissa. Hintaa n.20 euroa... Että näin.
Paras kuitenkin seuraavassa:
Myyjä vei pikakirjeen heti pian ruokatunnillaan itse postiin asti ja 10 tuntia myöhemmin posti kantoi sen kotiin. Nyt on mopo kasassa ja valmiina ajoon. Penniäkään en ole vielä maksanut vaan pohjalaiset odottavat kiltisti liikkeessään, että käyn ohimennen tänään hakemassa Trumpan takatelineen ja maksamassa ostokseni.
Että näin. Rehtiä ja nopeaa toimintaa, kuten on luvattukin. Liekö pohjalainen menttaliteetti...
![]()
Desmo Jugend
Jaaha, ensimmäinen jonka kuulen Suomessa tapahtuneen.(verner @ Heinä. 02 2004,12:02) kirjoitti
Itse olen ajatellut ihan vaan varmuuden vuoksi päivittää
noi muoviset liittimet metallisiin.
En ainakaan jää tien päälle sitten liittimien takia.
Ducati Diavel Dark
Nyt ei voi olla avaamatta turpavärkkiä kun löyty tällainen liikkeiden "kehumis" paikka.
Itse tein kaupat viime kesänä Moto-Seinäjoen kanssa puhelimitse Speedmasterista. Toki olisi pitänyt muistaa vanha sanonta että hyvää ei saa halvalla eikä edes edulliseen hintaan.
Pyörään olen toki tyytyväinen, mutta palveluun en todellakaan. Se loppui siihen kun olivat saaneet rahat tilille.
Kesti 2 kuukautta että sain maksamani kypärän postitse heiltä, oli kuulema unohtunut, mutta maksun olivat kyllä muistaneet ottaa. No tekevälle sattuu...
Sitten vielä orggis rännit....Niitä ei ole vieläkään kuulunut eikä näkynyt.
Puhumattakaan suomenkielisestä huolto/omistajankäsikirjasta, joka kuuluu olla jokaisessa Suomessa myytävässä uudessa mopossa.
Saati sitten kaikkea muuta skeidaa häläristä lähtien *
Mutta jotta koska kun...Ettei menis ihan koko tää vuosi pilalle niin toivon mukaan ensi kesänä ei sada tippaakaan vettä että kaivot taas kuivuisivat *
Tai sitten ei...Hyvää sanottavaa on kyllä se etten ole heistä enää kuullut mitään *
Kiitos ja näkemiin nyt helpotti olo kummasti kun sai purkautua tänne *
Oikein hyvää kesää ja pitkiä reissuja kaikille T: Henu *![]()