Minulla on vaan hyvää sanottavaa kyseisestä liikkeestä ja erityisesti Hannu Pennalasta, olen nyt ostanut kaksi viimeisintä pyörää Moto-Seinäjoelta. Molemmat olen löytänyt netistä ja pistänyt kyselyn menemään ja vastaus on tullut nopeasti ja kun olen kysynyt nettohintaa/vaihtohintaa niin olen saanut nettohinnan.
Ensimmäisen pyörän ostin talvella ja kun kevät koitti niin oli jarruongelmia, liikkeestä haettiin pyörä Vaasasta ja vika korjattiin ripeästi ja hyvin. Voi olla että jostain saa pyörän vähän halvemmalla mutta itse olen valmis maksamaan *palvelusta ja siitä että jos jotain sattuu niin asia hoidetaan.
Täytyy tapahtua jotain todella ihmeellistä jos en osta seuraavaa pyörää Moto-Seinäjoelta, ja uskon että tämä liike on oivaltanut sen että jos ne palvelee hyvin, niin joistakin asiakkaista tulee elinikäisiä asiakkaita.
Tuommoista tuskin kukaan Trumpan omistaja on Suomessa saanut. Mä sain ruotsinkielisen, ja sitten vielä enklanniksi samanlaisen kun ei oikein tuo ruotsi taitu.(Henu @ Tammi. 05 2005,09:12) kirjoitti
Ducati Diavel Dark
Näin mielenkiintoisen pyörän netissä, jota halusin käydä lähemmin katsomassa. Liike ilmoitti matkamittarissa lukemaksi 4tkm.... No paikan päällä selvisikin, että lukema oli 40tkm. Toisaalta se hieman hälvensi epäilyksiä; 1999 mallin pyörä ja vain 4tkm mittarissa! Rupesi aluksi haisemaan palaneen käry, mutta se 40tkm oli paljon helpommin uskottavissa.
Tähän pitäisi varmaan sitten kirjoittaa joku tosi tiedostava lause? Mieluiten latinaksi tai englanniksi....
Ehkä hiukan väärä mesta testata taitojaa tänne kirjoittamisessa mutta yrittänyttä ei laitettu vai miten se meni.... *(NewmanRS @ Tammi. 07 2005,09:17) kirjoitti
Niin siis, mitään ei saa ellei jotain tee asian hyväksi.... Minä ainkin sain "suomiopukset" kun pistin oikeat karjut asialle (kuluttaja-asiamiehen, tosin oli kylläkin nainen)
Hän sanoi jo het puhelimessa jutellessa että on tultava omalla äidinkielellä nuo mainitut opukset. Muutenhan niistä voisi alkaa vääntämään vaikka millaisia rosiksia jos tulee jotain ongelmia esim. kone rikkojen takia, kun et ole "ymmärtänyt" mitä sinun olisi pitänyt tehdä moposi kanssa.
Eikö tuo nyt luulisi olevan kaikille itsestään selvyys että niihin kuuluu "suomioppaat" mukaan kun on kyse uudesta tuotteesta ja vielä kaiken lisäksi myyjänä on liikkeenharjoittaja...
Ja sillä ei ole mitään väliä vaikka se pyörä tulisi Botswanan kautta niin siiheen kuuluu oppaat omalla äidinkielellä *
Kiitos ja näkemiin