Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Juu, tätä meikäläinen on halunnu kevaripojasta lähtien. Ite sillon 93:lla NSR:llä päästelin meneen 20tkm kesässä. Merkkiuskollisena pysyin vaikka toki Ninja, r6 ja GSX600r kovasti koittivat mua vikitellä eri teille...mutta ei. Tämä kaunotar sattui tielleni talvella ja vielä sopivalla hinnalla niin päätös oli selvä. Keväällä pääsin mukavasti liikenteeseen *ja nyt kun Siukolalla kävin asennuttamassa suutinsatsin, BMC suotimen ja sliparin, niin johan vääntää mukavasti. ei tartte pienempää etsiä ohitellessa vaikka tuplana ajelee. Toki välillä tulee tahallaan etsittyä.. *Niin joo, ja keulii...

P.S Tänä keväänä 5600km takana.
    MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
    hieno on pyörä... mutta itseäni kyllä tuo kawan pikku ninja vikittelee kyllä uhkaavasti. Onnea vaan ja lisää hauskoja ja turvallisia ajokilometrejä vaan
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
    upee cebari
    Hepskukkuu! Nätti on Cebari.. lienee mallia ysiysi? Ittellä on nimittäin samalainen, mutta musta-hopea -kuosissa. Niin ja Kata-600:lla kans.. Eli Cebareita siis riittää.

Ihan uteliaisuutta, mites käyrät muuttui Siukolalla käynnin jälkeen, ja muistatkos mikä lukema tuli penkistä ennen uusia palikoita? Meitsin pyörää ei nimittäin erinäisistä syistä penkitettty ennen laittoa, ja kiinnostaisi kuulla mikä oli lähtökohtatilanne..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Onneks näitä ei oo viä montaa...
    Desmo Jugend
    Moottoripyörien toyota corolla!

Yksilöllinen valinta, vanhempasi ovat varmasti ylpeitä sinusta.

Pisteet ajomäärästä.
    Arlen who?
    nätti peli onnitelen!
    Lainaa (900S.i.e @ Kesä. 09 2003,21:42) kirjoitti

Pisteet ajomäärästä.
    Mulla on talvipelinä Toyota Corolla. Ja mutsilla ja faijallakin on riittävästi omaa elämää, ei niiden tarvi tehoilla naapureille mun valinnoilla

Että silleen. Hieno on kulkuelimen mopo, vaikken kyykkyihin päin itse olekaan niin kallellaan...

Lainaa (900S.i.e @ Kesä. 09 2003,21:42) kirjoitti

Pisteet ajomäärästä.
    Siinähän sitä oli taas oikeen motoristihenkeä mukana. No, "Kyylien, mulkkujen ja kateellisten panettelijoiden suhteellinen määrä on ajasta, paikasta ja ryhmästä riippumaton vakio"...
    MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
  10.  
    Jokatapauksessa pyörä on hieno...ei sitä jokainen omaa pyörää saakaan...ole ylpeä siitä mullakin on kyseinen mopo

se kylläkin on tyttö
    Em mie tiijä mittään, mie vaan ajan mopolla!