Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Morientes

Onkos kellään tiedossa kyseisen mopon tyyppivioista? Ei ole oikein missään tullut vastaan. Vm. on -88.

Kauheeta kolkotusta se pitää, varsinkin kylmänä, mutta se kai kuuluu asiaan
    Mulla on sellainen muistikuva, että niitä koneita paukkui melkoisen paljon silloin 90- luvun vaihteessa. Työkaverilla kilahti koneen laakerit, ellen väärin muista.
    Suurin osa koneista taisi pamahtaa, kun mittarissa oli alle 30 tkm. 90-luvun puolessa välissä ko. mopottimia myytiin kepössä usein "koneremontti tehty" maininnan kera.
    Vika ilmeni hitonmoisena kilinänä ja käynnistysongelmina, ellen ihan väärin muista.
    Henkilökohtaisesti en koskisi ko. malliin pitkällä tikullakaan.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Tolla mun mopottimella on ajettu n. 50 000 km. Itse en tiedä mitä siihen on vuosien aikana tehty, mutta toistaiseksi on toiminut suhthyvin (akun kanssa oli ongelmia), mutta en laskisisi sitä pyörästä johtuvaksi. Ite oon tosin ajanut sillä vasta n. 2000 km. Tein kyllä oston jälkeen öljynvaihdot sun muut perushuollot.

Ei kai tässä auta kun toivoo, että pelaa kun on hankittua tullut
    Lainaa kirjoitti
    Tolla mun mopottimella on ajettu n. 50 000 km
    Jeps, mulle on jäänyt sellainen käsitys, että jos se kesti sen yli 30tkm, niin se kestää sitten mitä vaan. Ja toisaalta, jos se on paukkunut, niin sehän on jo korjattu. Ööö... fiksu päätelmä?
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Lainaa (Heksa @ Touko. 30 2003,16:27) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tolla mun mopottimella on ajettu n. 50 000 km
    Jeps, mulle on jäänyt sellainen käsitys, että jos se kesti sen yli 30tkm, niin se kestää sitten mitä vaan. Ja toisaalta, jos se on paukkunut, niin sehän on jo korjattu. Ööö... fiksu päätelmä?
    Jees, mää funtsin heti, on ehkä jo kerran pamahtanut Nyt on onneks 50 000 mittarissa

Oisko kuitenkin paree vaan päästellä maantiellä ja murehtia sitten jos laukee Mahtaakohan siinä olla mitään spesiaalijuttuja mitä kannattas tarkkailla?
    Ellen nyt ihan väärin muista niin 750 Vulcanin heikko kohta oli männäntapin lukitus, joka irtosi ja aiheutti tuhoa.
    Ahaa, sitä onkin vähän pahempi seurailla

Meillä on kyseinen pyörä ollut nyt kuukauden, "maileja" mittarissa oli n.48 tuhatta ja me ollaan ajettu n.2000 km, eikä ole ollut ongelmia! Öljyjä eikä vesiä ei ole tarvinnut lisätä, käynnistynyt on aina heti, aamupamauksen kerä (täytyyhän kullan herätä).
    Tosin ostettaessa oli ongelmia, myyjä vaihtui laturin ja säätäjän,sekä akun.... mut sen jälkeen kaikki on toiminnut tosi hyvin!
    Talvella tehdään huollot, säädöt ym. joten kyllä sillä vielä ens kesänä meinataan koko kesä pörrätä!!!
    Kyllä katseita keräävä pyörä se on.........
  9.  
    Moro! Itsellä ollut samanlainen pyörä kesän käytössä. 6500km takana ja kokonaismäärä n.45 000km. Historia tiedossa, eikä remontteja ainakaan vielä tehty... Koputetaan puuta. Kolinat ja pamaukset tuntuvat olevan normaalia ko. mallissa.

-jussiT-