Katso äänestykset tulokset: Koetko ajaessasi olevasi... - Egoilua vai ei?

Äänestäjät
799. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?

272 34,04%
  • Pahennusta aiheuttava häirikkö?

213 26,66%
  • Neutraali, ei tunnu missään?

269 33,67%
  • Pelottaa, entä jos joku näkeekin?

18 2,25%
  • En edes aja ihmisten ilmoilla?

27 3,38%
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 144:een 144:sta
    Kyllä olotila on melko neutraalin oloinen.. Mopojahan on nykyään joka toisella...
    Suzuki GSF650S Bandit
    Ukko Ylijumala on Minun assarini.
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    Itse kai sitä kuvittelee olevansa joku ihailun kohde, mutta tosiasiassa joko katsovat säälien tai nauravat sormella osoitellen.
    Kawasaki VN800 Classic -99
    Jumalainen häirikkö kai koska kotilokuskit ajaa kolareita kun vahtaavat mun pyörää eikä edellä ajavaa kotiloa. * Toisaalta * sit taas *
    Indian Scout

Annen Lasipuoti
    No ylijumala ja nuorten naisten märkä päiväuni, tottakai!
    Ninja forever, man!
    Lainaa (Crazy Frog @ Helmi. 08 2008,12:51) kirjoitti
    Itse kai sitä kuvittelee olevansa joku ihailun kohde, mutta tosiasiassa joko katsovat säälien tai nauravat sormella osoitellen.
    näinpä näin. on se kiva ajella ku kuvittelee et kaikki katsoo vaikka todellisuudessa tuskin kukaan kattoo Se on kaikista piristävää ku pikkupoika joko a) näyttää kädellä että paina kaasua b) peittää käsillään korvansa kun on sellaset äänet tai c) pomppii innosta ja morjestaa noita pikkukersoja on siis oikeesti ainakin täälläpäi aika paljon
    600rr
    Neutraali, ei tunnu missään tai siis tuntuu, mutta mua ei kiinnosta miltä se muista tuntuu, mä nautin ajamisesta, en muiden katseista
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Miksi kokisin ajaessani olevani joku muu kuin mitä olen? En koe moottoripyöräilyä mitenkään muutoin kuin parhaana mahdollisena tapana siirtyä paikasta toiseen. On siinä tietysti omat fiilikset, mutta ei ne identiteettiini mitenkään vaikuta. En myöskään koe noita identiteettimuutoksia ajaessani autolla, tai lentokoneessa, saati...no, ehkä junan ravintolavaunussa joskus on ollut havaittavissa pientä sellaista, mitä kukaties tolla kysymykselläsi hait. Silloinkin olen varmaan ollut moottoripyöränäyttelyyn menossa
    Aika huolestuttavaahan se tosin olisi, jos aina ajaessa moottoripyörällä, muuttuisi, tai kokisi olevansa joku toinen. En ainakaan haluaisi kokea olevani toi naapurin ruma ja lihava täti.
    GHOSTWRITER
    Neutraali, en välitä lainkaan mitä muut minusta tai pyörästäni ajattelevat. Ajaessani muut kuin tutut tai motoristit ovat kuin savua.

Vaikka ajaisin reippaammin tai splittaan liikenteessä niin teen ne vain itseni vuoksi. Toki välillä voi kiire vaikuttaa jonkin verran ajamiseeni.

MP:llä ajamisesta pitää nauttia, en pyörää ostanut vain kulkuneuvoksi. Vaan olen omistanut itseni(kuten vereni, henkeni yms.) kokonaan moottoripyöräilylle, vaikka pitäähän välillä käydä tuttujakin tapaamassa.

Paha äänestää, kun se taitaa olla ekat kolme kohtaa.. Vaihtelee fiiliksen mukaan kai.
    köhköh, putput, pampam..
    Parhaimmillaan mutkateitä kurvaillessa sitä tuntee olevansa ihan Julia Roberts, Anna Kournikova ja Paula Koivuniemi yhdessä pakkauksessa. *Niin että ei hullumpi harrastus tällaiselle vilkkaammalla mielikuvituksella varustetulle keski-ikäiselle daamille. *

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    Ylijumala! Missä sanotaan, etteikö jumala voisi olla ällöttävä läski?! (tapolan)Makkarankuoreen ahtautuneena
    Nain naispuolisena Ducatistana, ainoa vaihtoehto on tietty "Kuin ylijumalatar, kaikkien ihailun kohde?"
    Noilla mun mökäputkilla ei voi olla muuta kuin pahennusta aiheuttava häirikkö.
    Jumalainen häirikkö joka ei tunne mitään.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Jonkin sortin häirikkö, näytän ainakin värien puolesta tolta: Animal...ja muutenkin
    Ei missään nimessä, mitään jumalaista...ellei sitä pohjakerrosta lasketa .
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    No ei pelkästään ajaessa! Siis Jumala!
    Miäs, ristus ja valtava mela!

Sulaa eneriaa, jukurttia vahvempi voima!

Ei tarvi kuvitella, kun on itsekyllä, alkulähde, vihan muna! Es Ist!

Ilman pyörää olisin vain eikekään, amerikaksi (paremminkin ameriyksi) nobody.
    Lainaa (v025ylr @ Touko. 23 2003,14:42) kirjoitti
    Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?
    Ai noilla pyörillä ja tällä kropalla *

Joo, ei tunnu mitenkään kummalliselle. Vanha pyörä herättää joskus sympatiaa, mutta muuten yksi meistä monista
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Kaipa se tohon häirikkökastiin osuu.
    Naapureiden mielestä kai joskus lähinnä häirikkö
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Ihan neutraali hommaa, tuli nuo ruuhkamaksut kaupunkiin niin alkaa olla aika paljon mopoa liikkeellä kesäisin.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Aivan normaali. Omaks ilokseni kurvailen, en muiden. *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  24.  
    Kuin John Holmes...Lyhyemmällä varrella vaan...
    Wallu
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345