Kyllä, ovathan ne melkein mopoja
Enpä tiedä
Ei pidä, niissähän on neljä pyörää
Nyt kun noita katulaillisia mönkijöitä on ilmestynyt liikenteeseen aikaslailla paljon niin pitäisi varmaan alkaa pohtimaan miten niihin pitäisi suhtautua mopoilijan näkökulmasta.
Viikonlopun mökkireissulla näin useammankin mönkijän ja yksi niistä morjenstikin. Se pisti miettimään, että pitäisiköhän näitäkin kavereita ruveta tervehtimään. Vaikka niissä neljä pyörää onkin niin kyllä ne mun mielestäni ovat lähempänä pyörää kuin kotiloa, joten kyllä niiden kohdalla voisi lapasta nostaa.
Hyötykäytössä olevat mönkijät voi tietysti jättää tervehtimättä, tuskin se eläkeikää lähenevä sontakärryä vetävä maajussikaan takaisin morjenstaa.
Mutta totuus tähän(kin) asiaan löytyy tietysti Orgista. Eli mitäs arvon Orggilaiset ovat mieltä?
Mikäs siinä on moikatessa,laitoin kyllä "enpä tiedä"-kohtaan rastin.Eipä oo tullu vielä mua vastaan kukaan mönkkärillä,mut voishan sitä lapasen nostaa kun kohdalle sattuu![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
En kylläkään moikkaisi ekana,mutta jos"mönkijä" tuntee itsensä motoristiksi ja moikkaa,ilman muuta siihen vastaisin.
Tieliikennekelpoiset mönkijät ovat ns. nelipyöriä, joten moottoripyörän kanssa niillä ei ole mitään muuta yhteistä, kuin sarvet ja rekisterilaatan muoto.
Morjestelkaa mitä morjestelette, Ford Ka-kuljettajatkin ovat alkaneet heilutella toisilleen...![]()
Desmo Jugend
En morjesta kotiloita piste
(verner @ Heinä. 17 2005,21:00) kirjoitti
![]()
- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -
*** Honda Monkey 125 ***
Ei oo TOTTA(veikk-o @ Heinä. 17 2005,21:20) kirjoitti
kaikkee ne keksii
![]()
Mönkijää en kyllä ekana morjesta. Mutta takaisin kyllä moikkaan ketä vaan.
hahaa...en morjensta..en...Kohta alkaa tummahipiäiset Nissan Micran kuskitkin morjestella...niissähän on usein joku pizzalogo kyljessä..![]()
![]()
![]()
Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
Nojuu..Jos vaivautuvat morjenstaa, ni kai sitä hyvänäpäivänä voi morjestaa takas..sama koskee skoottereita![]()
Jos moikkaavat ja huomaan & kerkeen, niin huiskin takaisin.
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Kyllähän niille kai vois morjenstaa jos se ekaks tervehtii....
Ei kai muuten.
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Onhan tää vaan läppä, onhan??(verner @ Heinä. 17 2005,21:00) kirjoitti
Heinäpään Härkä, zx-10r
Kai sitä voi morjestaa, onhan siinä kuljettajalla samanlaiset varusteet ja fiilikset(?).![]()
Kaksi nuorta neitoa bikineissä tuli vastaan katumönkkäreillä ja mun ois kyllä tehny mieli vaikka huiskuttaa niille![]()
juu en!
Sama täällä...(affi @ Heinä. 18 2005,00:57) kirjoitti
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Nehän on alunperin poronhoitoalueen maatalouskoneita...![]()
Nerouteni ohella yksi lukuisista hyveistäni on vaatimattomuus.
Yamaha FJR1300A
Suzuki GSX750F
Suzuki GS500E
Pappa-Tunturi
Kymco Cobra Cross
Honda CB125
Riippuu fiiliksestä .. jos sille päälle satun, niin moikaan ketä ikänä haluan ..
Noi skuutteriporukat kyllä vilkuttelee takaisin ..
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Kyllä ainakin jos tulee kahdella pyörällä ajaen vastaan
Ja kaikkia bikinipukuisia on tietty pakko moikata vaikka ne tulisi vaan kahdella jalalla kävellen vastaan
Ja skootterihan on kaksipyöräinen kuten mopokin, jotta lapasta ylös vaan.
Meillä ei sorsita ketään...![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Hel***tti, kohta kai golf-autoille pitää viedä kättä lippaan...
Muuta ei tarvii morjestaa kun moottoripyöriä, ja -92 mallin valkoista micraa turun-halikon suunnalla.![]()
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Näin täälläkin.(MagnaMan @ Heinä. 17 2005,21:36) kirjoitti
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Neljä pyörää on aina neljää pyörää. Eli liikaa!Ei nouse tassu täältä ainakaan ekana, tosin jos toinen morottaa ensiksi niin sitten.
Eipä tule morjensteltua, enhän mä morjesta traktori kuskeillekkaan...vai pitäiskö?![]()
Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
Näinhän se menee.(Janlob @ Heinä. 19 2005,09:03) kirjoitti
![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Yksi tuttu vilkuttelee aina hevosillekin laitumella .. niin, että raktoreille(ardu @ Heinä. 19 2005,12:14) kirjoitti
vilkuttelu ei ole lainkhan pervoa ..
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Mönkkäreitä tulee ainakin meilläpäin sen verran harvakseltaan vastaan, että enpä ole oikeastaan joutunut miettimään tämmösiä. Onhan ne kuutiotilavuudeltaan ja vissin koneeltaankin vähän niinkun prätkän sukusia, mut jotenkin tulee vähän sellanen "invamopo" fiilis niistä.![]()