Katso äänestykset tulokset: Koetko ajaessasi olevasi... - Egoilua vai ei?

Äänestäjät
799. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?

272 34,04%
  • Pahennusta aiheuttava häirikkö?

213 26,66%
  • Neutraali, ei tunnu missään?

269 33,67%
  • Pelottaa, entä jos joku näkeekin?

18 2,25%
  • En edes aja ihmisten ilmoilla?

27 3,38%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 144:sta
    Taitaa olla sen verran arkipäiväistä tuo mopolla ajelu ettei ohi ajellessa päät käänny kuin korkeintaan pihapiirin pikkupojilla, joten eipä tässä vakavalla naamalla voi väittää olevansa erityisen ihailun kohde. Pahennuksen herättäjästä en tiedä - eipä ole tullut kysyttyä kotilokuskeilta josko he paheksuivat kun niiden ohi pujotteli ruuhkassa *

Ääni siis kohtaan "neutraali". Kyllä se pyörä on yleensä kuitenkin vain tapa siirtyä pisteestä A pisteeseen B.
    Ykköseen laitoin, mutta ei se ihan niin mee... Se on sellainen sisäinen jumalatar, joka ihailee itse itseään ja menopeliään ja rakastaa fiilistä * *
    Ai miten niin idioottimainen?!
    Omasta mielestäni neutraali. Harvemmin aiheuta pahennusta häiriköinnilläni liikeenteessä, häiriköin mielummin siellä, missä ei muuta liikennettä ole.
    Naisimmeinen nahkapuvussa tuntuu kuitenkin aiheuttavan joissakin jotain ihailun tynkää.. joissakin vain huvitusta..
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
    Vähän karkee toi haarukointi, ymmärrettävästi.
    Meikäläinen suuntaa kyllä taajama-alueiden ulkopuolelle jos
    haluaa naatiskella.

* * * * * *> 30m < * * * *
    Jumalapa hyvinkin
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Kyllä se jumalfiilis tulee ainakin mulle siitä ajamisesta ja pyörän päällä olemisesta. Onhan tietty tosi mukavaa, kun parkkiin laittaessa/tankatessa porukka tulee juttelemaan, muttei sillä ole oikeastaan väliä mitä ne ulkopuoliset kelailee...
    YZF-R1 -05
    Liikennevaloissa flirttia peliin minkä kerkiää...
    silloin kun ajoin piikkikortin 90 luvulla, ehkä silloin tuntui mutta ei enää.....
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Neutraali. Ihmiset eivät edes kysele mitään pyörästä, joten ei voi sen puoleenkaan mitään sankaria yrittää esittää. * Ai niin, onhan se poliisi jonkun kerran ollut aidon kiinnostunut pyörän tiedoista. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Ihailunkohde tietenkin....MÄ OON ÄIJÄ
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
    kuningas..................
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Ittestä tuntuu hyvältä,muista en tiä,eikä suoraan sanoen
    kauheesti kiinnostakaan.Jos ei joku tykkää niin voi voi.....
    ylijumala universumin haltija ja ikuinen kaikkivoipa profeetta 72 neitsyineen, ei sen kummempaa
    Mahtavaahan sitä on ajella, mutta että oikein ylijumala, siitä en tiedä.
    Aika herra ja hidalgo olo, kun pyörällä päästelee menemään...
    Suzuki GSX-R 750 -04
    Kuvittelen ajellessani Kawalla olevani Jim Goose.
    On se hyvä että on vilkas mielikuvitus.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    Välillä tuntuu kun rajoitinta vasten kone paukuttaa et vois vaikka häiritäkkin mut ei passaa antaa sen häiritä liiemmälti ajo nautintoa
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Jee onhan se hienoo ku tytöt kattelee. Ja kyllä mul ainakii on aina fiilis kohillaa ku ajelen.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Ihan miks ei, kun pikkusen tuppea vääntämällä pääsee ekstaasiin
    Asenne ratkaisee AINA!!
    Ratsastava ihme, jumalallinen ilmestys, taivaallisen äänen saattelemana saapuva unelma...
    Kauniita sanoja, mutta miten liittyvät minuun? No, minähän ne juuri kirjoitin, siinäpä se liitoskohta.

Mutta hyvältä se ajelu tuntuu
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
    Lainaa (anna @ Marras. 05 2003,09:21) kirjoitti
    Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton... *

Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä *
    Lainaa (Zia @ Marras. 05 2003,12:17) kirjoitti
    Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar *
    Näitten kanssa tulee ajeltua... voitte arvata loput *
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Lainaa (Make80 @ Helmi. 25 2004,00:00) kirjoitti
    Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton... *

Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä *
    Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar *
    Kyllä se niin taitaa olla, että sitä hakeutuu kaltaistensa joukkoon... * .. tosin ryhmässä ajellessa usein jättäydyn pois sieltä kärjestä, jotta kaikki naiset ei pyörtyis kaduilla ku tällänen ylijumala ja adonis huristelee siellä * .. pienemmässä porukassa tai yksin ajellessa tämän kuvitellun ihailun kohteena olo ajaa minut epätoivoiseen häiriköintiin ja suututtamaan muita tiellä liikkujia.. *
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Täytyy myöntää että pikkasen aluks hämmästytti toi ensimmäisen vaihtoehdon johtoasema tossa listassa mut... noh, kukin tyylillään ja kiva että kiksejä saa harrastuksestaan itse kukin.
    Niin ja oikeestaan se selittäiskin ehkä vähän noita viime ja edellisenä kesänä tuohon naapurustoon ilmestyneiden uus-kustomikuskien runsaslukuistuutta ja toisinaan hymyilyttäviäkin elkeitä... :
    Vois olla joku sosiologi tai semiootikko sekä ihmeissään että innoissaan tämmöisiä tuloksia lukiessaan...

Nooh, asiaan.
    Neutraalin valitsin aikas itsestäänselvästi. Moottoripyörän laitoin ja sillä pöristelen siksi kun se vaan tuntui silloin siltä ja edelleen on niin sairaan siistiä.
    Toki siitä nauttii ja sekä tiellä että maastossa fiilis on monesti sellainen euforinen, suupielet korvanipukoissa myhäillen tai jakoavainta muistuttava typerä virne naamalla (mutta onneksi umpikypärän alla piilossa ). Toisaalta mulle on yksi veen maku mitä ne porukat siellä nissaniensa sisällä tai narskuvien nikejensä päällä miettii. Jos joku mun ajosta happanee niin se on hänen murheensa, enkä nyt erityisiä kiksejä saa vaikka joku pää joskus kääntyykin. Omaksi ilokseni ajelen eikä oma ego miksikään muutu silloin kun vedän kypärän päähän.

Sama kaheli oon kuin ilman mopookin, ei tule mitään Dr. Jekyll/Mr. Hyde -reaktiota. En ole Elvis, mutta kuten moni muukin on todennut, kyllä siinä moni arkinen murhe silti unohtuu kummasti.

hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitusta

Tai näin mä ainakin asian näen

Lainaa (MadMan @ Helmi. 25 2004,17:21) kirjoitti

hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitusta

Tai näin mä ainakin asian näen
    Hmm..jonkun rundin olen näitten kaa heittäny, ja täytyy sanoa että nuo tytsyt oli ihan kanoja, ajoivat sääntöjen ja rajoitusten mukaan, toinen kossi ajoi enempi yhdellä kuin kahdella renkalla eli täys keuliva pelle ja toisesta ei ole ees visuaalista omalla mopollaan kun oli vissiin sillä kontannut, niin että se siitä..

Jaa mää vai: Pahennusta herättävä häirikkö joka ajaa neutraalilla matkamopolla, ylijumalaa tosin ei nähnytkään..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Onhan se tavallaan hyväksyttävää, että aloittaessaan haluaa ajella näytille.

Näillä kilometreillä ja vuosilla vain viimeinen vaihtoehto on oma. Ajelen itse ja itselleni. En ajele näytille ja siten hämmästyn aina, kun joku tulee juttelemaan tai kyselemään –siis muut kun prätkäkansa.
    ... jotain piti muistaa
    Nii...Jumala korkeintaan heteroiden pikkupoikien silmissä... Eli eiköhän tästä jumaluus ole aika kaukana!!! Päät ei käänny kun kukaan ei edes kuule kun lähestyn + olen kohdalla... Perkl...vakiopöntöt
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Ei ollut sitä vaihtoehtoa että kun ne työmatkakilometrit saa vähentää verotuksessa! Että saa vähentää, vaikka se on niin hauskaa - se onkin ainoa positiivinen seikka minkä olen löytänyt verotuksesta. *
    Tyhmästä päästä kärsii koko toinen pää.
  30.  
    Eka kunnon prätkä => Ylijumala ja kaikkien ihailun kohde (ainakin omassa mielessä!)
    Pain is just weakness leaving the body
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen