Pyörä toimii kuin singeri, mutta kun yrittää vaihtaa 3:selta 4:selle ei pykälä mene päälle ensi yrittämällä. Vedän kytkimen uudestaan pohjaan ja johan toimii. Kun vaihteita "runkkaa" edestakaisin toimii ihan ok. Onko synkka laakeri yms hajoamassa vai onko vika käyttäjässä?
Pyörä on tuontipyörä Saksasta ajettu noin 20.000km(mittarin mukaan???).
Mulla oli semmonen ongelma ton Seven Fiftyn kanssa että laatikko oli kankea ja joskus kans vaihdekiksi ei suostunu kytkemään isompaa,lisäx vaihdot oli kolahtavia ymsyms.
Lääkkeeks tohon löytyi sitten seuraava: N. 0,5 litraa öljyä pois koneesta eli pinta on silloin vähän yli puolenvälin tikussa.Nyt toimii loistavasti,sama homma oli aikasemmassa CB500:ssa mut siinä en tienny kokeilla moista.
Pyörät kyllä alle kymppitonnin ajettuja mut voithan kokeilla.(omalla vastuulla)
Laita juttua jos sait lootan toimimaan tavalla tai toisella.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (karmiva600 @ Huhti. 30 2002,11:50)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pyörä toimii kuin singeri, mutta kun yrittää vaihtaa 3:selta 4:selle ei pykälä mene päälle ensi yrittämällä. Vedän kytkimen uudestaan pohjaan ja johan toimii. Kun vaihteita "runkkaa" edestakaisin toimii ihan ok.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mun kuussatku tekee samantyyppistä kiusaa. Ei usein, mutta juur kolmosen ja nelosen välillä se missaa joskus vaihteen. Mulla on uudet ketjut ja rattaat, ei vaikuta asiaan mitenkään. Kiristääkään ei kannata.
On myös sellainen ongelma, että ykköseltä kakkoselle jättää tosi usein vapaan päälle, pitää tarkasti vaihtaa ettei nolaa...
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Mulle kerrottiin bikeworlidistä, että johtuu väärän tyyppisestä öljystä. Täytyy seuraavassa vaihdossa laittaa "Hondan" öljyt ja huomata tulleensa huijatuksi.. 1:sen ja kakkosen ongelmat on 90%:sesti synkkalaakerin ongelmia.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (karmiva600 @ Touko. 21 2002,10:57)</td></tr><tr><td id="QUOTE">1:sen ja kakkosen ongelmat on 90%:sesti synkkalaakerin ongelmia.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tarttis vissiin tehrä jottain...
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Touko. 21 2002,16:31)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tarttis vissiin tehrä jottain...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Eli vaihtaa pyörää. . .
Eipä ole enää niitä ongelmia!
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Tulee vaan helkkarin kalliiksi pitemmän päälle!
Oletkos katellu tuota Erkkan myymää Cebaria?
Ajattelin vaan ku sulla on se henkilökuvakeena on sieltä otettu kuva!
Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (CBR600 @ Touko. 23 2002,13:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tulee vaan helkkarin kalliiksi pitemmän päälle!
Oletkos katellu tuota Erkkan myymää Cebaria?
Ajattelin vaan ku sulla on se henkilökuvakeena on sieltä otettu kuva![/QUOTE]<span id='postcolor'>
En mä editoinu sun viestiä, vaan painoin vahingossa editistä kun piti lainata!!!
Tulee kai se kalliiksi, jos oikeesti vaihtaa pyörän vikojen takia. Ei kai nyt vaan sen takia, vaan ymmärrät kyllä MIKSI!!!!!!!
Ja toi kuva on netissä miljoonassa paikassa, kato kun en kerennyt vielä ihan eilisen aikana kuvaamaan just tota omaani, et sori nyt vaan...
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
No,vaihde onkelmat hävis kerrasta kun vaihto merkkiä...
Nyt hyvin toimiva lodju.![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (karmiva600 @ Touko. 25 2002,18:45)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kata ostitko uuden pyörän?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kyllä näin tein. (syksyllähän voi nostaa taas opintolainaa...)Katso MErkkikohtaista keskustelua ja Oma pyöräni. JOs siis kiinnostaa... Mä olen ikionnellinen... Nyt ei jouda enää surffaan, pakko mennä etsii miestä kaupungilta!!!!
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Mullakin ilmenee sama ongelma omassa cbr 600:ssa (vm. -94) kun vaihtaa 3:sta 4:een... Voiko joku nyt neuvoa että minkälaista öljyä nyt loppujen lopuksi olisi hyvä? Paljonko sitä muuten menee? Meneekö 4-litran tölkki vai kannattaisiko osta esim. 3 litran tölkkiä?
![]()
Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
Mulla on CBR600F-97 ja vikaa ei ole vaihteistossa kunhan käyttää oikeaa öljyä..
Käytän SHELL ADVANCE ULTRAA n. 38e/4l
mulla meni suodattimen kanssa öljyä 3,8l.
Olisipa hyvä juttu jos se Shellin öljy toimis, koska maksaa 25 e vähemmän kun Castrol... *![]()
Mutta onko muita hyviä/huonoja kokemuksia öljyistä? Vai voinko ihan varmasti huoletta käydä ostamassa Shellin Advance Ultra? Entäs viskositeetti?
No niin... Tulipa laitettu Shell advance ultraa ja hyvin toimii!!![]()
Kiitoksia hyvistä neuvoista!![]()