Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Lainaa (fzr1000 @ Tammi. 08 2005,12:52) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Tammi. 08 2005,12:37) kirjoitti
    Viri neula on suippo samoin kuin esim Acen vakioneula. Dynon neula on vaan profiililtaan ja säädöiltään parempi.
    ...siis meinaako tää nyt sitä että mun fzr:ssä oli jo viri neula jolla pitäis heppoja tulla lisää *...sittem tää suippo neula se siis antaa bensaa enemmän kuin tylppä,meinaa ko neulan kärki on ohut joten bensaa menis enemmän.......tämänkö takia menee seokset liian rikkaalle alakierroksilla ,alle 6000rmp(ylä kierr. ei ongelmia) jos laittaa isomman suuttimen kun neulan on suippo.....vai oisko toispäin?
    jaa-a. se jää nähtäväksi. seuraava penkitys samassa penkissä kertoo paljon.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  2. #32
    Kävin just vilkuilemassa yhdestä webbi kaupasta ja näyttäis olevan noi FZR1000 ja Acen Dynon setit eri tilausnumeroilla joten eroja voipi olla niissäkin...
  3. #33
    juup. eri koon suuttimet niissä on alunperinkin. voisi olla tekoa sen acen uudemman (isomman) airboxin kanssa.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  4. #34
    Lainaa (Cterror1 @ Tammi. 11 2005,12:07) kirjoitti
    juup. eri koon suuttimet niissä on alunperinkin. voisi olla tekoa sen acen uudemman (isomman) airboxin kanssa.
    jaaha,katoin Ronnies sivuilta,tosiaan ainaski -97 Ace, hieman erinlainen airbox,suora tötterötkin sisällä ,mutta ottaa ilman myös päältä, fzr.ssä on käyrät tötteröt,sill ei varmaan oo mittään merkitystä minnepäin käyrät osoittaa boxin sisällä vai?miks pittää olla tötteröt sisällä?......Paljonko valmistaja luppaa tehoja *Acelle?..
  5. #35
    ARGH !

    Kannen työstö maksaa n.1000 euroa... Sisältää plaanauksen, virtausten uudelleen katselmoinnin ja venttiilin nostimien hoonauksen.

    Samasta paikasta sain hinnaksi 1070 männille, putkille ja tiivisteille 1000 euroa.

    Mihin hintaan ootte saanu noita mäntiä ja mistä?
    Saako us-partsilla tingittyä hyvin?
  6. #36
    tuo kansi on kyllä melko kallis ellei venttiileitä vaihdu samalla(?) eiköhän siukolakin tee kannen edukkaammin ellei mitään varsinaista korjattavaa ole.
    1070 setti on aika paljon kalliimpi kuin pienempi sarja. plus että asennukseen menee vielä paljon rahaa kun uudet putket pitää asentaa ja porata (ne on siis vakiokokoa). nyrkkisääntönä voisi pitää että ei se setti ainakaan enempää voi maksaa kuin wisecon sivuilla!!

    mäntäsrj (sis männät+renkaat+tiiviste+tapit) 565,60$ + putket 124,88$. dollarin kurssin ollessa tällainen niin max tuon saman voisi maksaa euroina.

    muista käyttää jotain hyvää moottorikoneistamoa poraukseen. turussa turun moottorihionta/rosendal
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  7. #37
    Ihan mielenkiinnosta, paljo te saatte noilla kansitöillä yms. potkua lisää? Minä vaan hintoja/hyötyä turbosarjoihin tässä vertailen... En kylläkään sillä että olisin ite laittamassa mitään...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #38
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 11 2005,16:03) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta, paljo te saatte noilla kansitöillä yms. potkua lisää? Minä vaan hintoja/hyötyä turbosarjoihin tässä vertailen... * En kylläkään sillä että olisin ite laittamassa mitään... *
    no eipä ole turbon voittanutta kun korkeaviritteisen sporttipyörän _kone_ teho kasvaa yli 20%. ainakaan rahallisesti.
    tosin jos turbokikkarasta haluaa hyvän + ajokelpoisen niin mc-expressin setti (ja onhan niitä muitakin valmiita hyviä sarjoja) uuteen ruiskupyörään on ainut järkevä ratkaisu. pyörä min 12000e + setti 5000e.... ei edullista mutta onpa kivaa

    kaikki vanhat Jyry-sisun turbot itsehitsatuilla pakosarjoilla ja painekaasareilla voi unohtaa suosiolla. huonoa tehoa.



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  9. #39
    Toisaalta olis hieno laittaa mopon kylkeen Caterpillar tarrat....


    Jeps pitää kysellä vähän muista koneistamoista hintoja.

    Ilmoitan Koneistamon nimen ja hinnat kun haen kaikki romut pois sieltä..

    Osaatteko sanoa mistä saisi hienoja erikois tarroja mopoon? Mopo menee maalaukseen niin vois laittaa samalla uudet räheet tarrat...PS. Muistakaa turvaväli!!!
  10. #40
    tarramies on ilmoitellut täällä ja MP foorumin puolella. Edulliset ja hyvälaatuiset tarrat.
  11. #41
    Lainaa (Cterror1 @ Tammi. 12 2005,08:50) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 11 2005,16:03) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta, paljo te saatte noilla kansitöillä yms. potkua lisää? Minä vaan hintoja/hyötyä turbosarjoihin tässä vertailen... En kylläkään sillä että olisin ite laittamassa mitään...
    no eipä ole turbon voittanutta kun korkeaviritteisen sporttipyörän _kone_ teho kasvaa yli 20%. ainakaan rahallisesti.
    tosin jos turbokikkarasta haluaa hyvän + ajokelpoisen niin mc-expressin setti (ja onhan niitä muitakin valmiita hyviä sarjoja) uuteen ruiskupyörään on ainut järkevä ratkaisu. pyörä min 12000e + setti 5000e.... ei edullista mutta onpa kivaa

    kaikki vanhat Jyry-sisun turbot itsehitsatuilla pakosarjoilla ja painekaasareilla voi unohtaa suosiolla. huonoa tehoa.
    Taitaa vaan olla valmiit turbosarjat Thunderaceen kohtuu harvinaisia.
    mopoton
  12.  
  13. #42
    Lainaa (Ramanda@lycos.com @ Tammi. 11 2005,13:34) kirjoitti
    ARGH !

    Kannen työstö maksaa n.1000 euroa... Sisältää plaanauksen, virtausten uudelleen katselmoinnin ja venttiilin nostimien hoonauksen.

    Samasta paikasta sain hinnaksi 1070 männille, putkille ja tiivisteille 1000 euroa.

    Mihin hintaan ootte saanu noita mäntiä ja mistä?
    Saako us-partsilla tingittyä hyvin?
    Us-Partsista saa samaan hintaan euroissa kuin hinta ovh hinta on ameriikassa dollareissa. Ainahan kannattaa koittaa tinkiä..

    Sieltä saa muuten myös tiivistesarjat, vaikkapa sylinteriryhmän alatiivisteen, kansipahvin jne (Cometic). Lisäks saa nykyään Ferrean laadukkaita venoja!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12