Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Tosiaan, uusi pyörä alla. Kyllä taas kelpaa, ja päivät menee typerästi virnistäen. Harvinaisempi peli, mutta ainakin yhdellä org!laisella on vastaava.

Parempia ilmoja kaikille!

Kuva: Biketeam
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    Hieno peli. Punainen väri sopii hyvin tuohon Yhtä hyvin kuin tuohon hymiöön
    Kiitos Grazzi! Ei vaan ilmat oikein hymyile täällä Helsingin suunnalla. Voevoevoe... Noh, kyllä tämä tästä!!
    Hieno on, se valehtelee joka muuta väittää. Omaa pyörää metsästellessä taisin tuohon yksilöön törmätä alkuvuodesta biketeamin liikkeessä poiketessani, elikkä samasta liikkeestä on pyörät noudettu.

Komee ja harvinainen.
    Hieno peli
    Turvallisia kilometrejä
    No pain no gain.
    Kiitos kommenteistanne! Erinomainen firma, muuten, tuo Biketeam, suosittelen lämpimästi. Kannattaa käydä muidenkin katsastamassa.
    Hiano mopotin, runkoha o melkee ku ducatista !
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95

Lainaa (Veeheebo @ Touko. 19 2003,23:16) kirjoitti
    Hiano mopotin, runkoha o melkee ku ducatista ! *
    noh... ei se iso vika ole, kunhan muuten on toimiva..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Heh, niinpä, kunhan toimii! Sitä Ducatin ilmettä ne japsithan juuri kävi matkimassa. Eikä turhaan....
    Siisti peli. Upee väri. Nopeita kilometrejä!
    * Arctic Ranger *
    Vähän erillainen japsi! Tahtoo kuulla kuinka tuo pata murisee, kuulemma 270 asteen sytytys joten ääni on..
    KTM 690SM
    ... erikoinen! Jäljittelee hyvin V-masiinan puhetta, mutta ei se tietenkään sellainen ole. Asiaa tuntematon tietty tekee sen johtopäätöksen. Mutta murisee mun makuun oikein mukavasti! Varsinkin, kun hanaa kääntää, on luvassa aika mukavia jyrähdyksiä. Mulla on tosin vakiotorvet, tehopiipuilla saisi koneen sielun hieman paremmin tuotua esille. Sitten myöhemmin, kun on rahaa.

Tää pätkä löytyi netistä, ja kuvastaa aika hyvin ääniä.

http://www.riderbook.com/trx/wav/trxc.wav

Huonolaatuinen tuo on, mutta saa siitä jonkin kuvan.
    Lainaa (Wilzu @ Touko. 25 2003,19:15) kirjoitti
    ... erikoinen! Jäljittelee hyvin V-masiinan puhetta, mutta ei se tietenkään sellainen ole. Asiaa tuntematon tietty tekee sen johtopäätöksen.
    Luultavasti kiertää hieman enemmän kuin V padat, tekee varmaan oman lisänsä? Missäs vaiheessa viisari menee punasen puolelle?
    KTM 690SM
    Komia peli onnittelut ja paljon nautinnollisia kilometrejä
    Asteikko näyttää punaista jo 8000:sta alkaen, sen päättyessä yhdeksään tuhanteen. Ihan hyvä -säästyy kone-, tehoa ja vääntöä antaa kuitenkin ihan riittävästä.
    Erinomaisen hieno pyörä ja laadukasta Japanilaista tekniikkaa. Suht harvinainen, vaikka eilen just bongasin tuollaisen vanhalla Lahdentiellä.
    Vanha mutta kankea...
    Kiitos kommenteistasi, Vakawa. Mä olin kyllä eilen ajelulla klo 18.30-21.30, (Bodomjärvi + lähialueet), mutta en tainnut ihan Vanhalla Lahdentiellä asti käydä. Kiva kuulla, että pääkaupunkiseudulla pesii todennäköisesti lisää Trixieitä.
  18.  
    ... niin, ja törmäsimmehän me ystävieni kanssa mukavasti muihin orgilaisiinkin. Missäs muualla kuin Lahnuksen Shellillä.