Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tiedän tiedän vapaavirtaussuodattimista on puhuttu jo varmaan miljoona kertaa, mutta koska kaikki mahdollinen teho on mielestäni kaivettava irti niin otan aiheen taas puheeksi.
    Pyörässäni(CBR600F vm-91) on suutinsatsi ja Yoshimura RS-3 kokoputkisto, niin kannattaako asentaa vapaavirtaussuodatin kun olen pyörän viemässä tehopenkkiin säädettäväksi?
    Ja onko muilla PC-25 CeBaRin omistajilla kokemusta miten on vapaavirtaussuodattimeen vaihto vaikuttanut pyörän tehoihin ja vääntöön?
    Mikä olisi paras merkki K&N, BMC, Pipercross vai mikä
    Niin ja vielä semmosta että tietääkö joku säätääkö ja penkittääkö Erkka Korpiaho Racing Marttilassa pyöriä ja minkä hintaista tämä touhu olisi?
    THX!
    I feel the need - the need for speed!
    F.H.O.C
  2. #2
    Joo siis mutua mun osalta, mutta kai se vapaavirtaussuodatin on sitte hyvä jos on putkisto ja suutinsatsi...että hengittää molemmista päistä hyvin. Mutta pelkästään toi suodatin ei kai auta mitään
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  3.  
  4. #3
    Ainakin -99 CBR600F4:ssä (RS-3 Race ja K&N dynojet) K&N ilmansuodatin poisti pienen tukkoisuuden täyskaasulle mennessä kierrosten keskialueelta.