Arvoisat lukijat
Voisitteko valaista tietä tyhmälle ja kertoa, onko hälyttimissä jotain muita eroja kuin paketin väritys ja kaukosäätimien muotoilu? Ajattelin armaaseen Bandiittiin jonkinlaisen hälyn hommata. Nouseepa kaunokaisen arvokin taas lisää (huoh). Ja kiitos kaunis, mutta älkää mainostako Xenaa tässä yhteydessä...
- Rajatonta Voimaa! -
No ainakin silviiisssiin että joissain malleissa menee automaattisesti päälle hetken kuluttua kun ottaa avaimen virtalukosta.. Jotkut mallit/merkit "tunnistavat varkauden usemmasta lähteestä" (huh) eli kallistustekijät, virtalukon sörkkiminen, jalka, tärinä... aika sekavaa läppäää btw.. ;)
Rakastan Itseäni
No mulla kokemuksia Gemelistä ja Defasta, molemmissa pääpiirteittäin samat ominaisuudet, eli kakspiirinen käynnistyksen esto, akkuvarmennus, liikkeentunnistin (ei ainakaan gemelissä säädettävä, en muista onko defassa, mutta toimiva), lisäpiiri johon saa kytkeä vaikka keskituen, laukut tms. Lisäksi sitten noi sytkävirran/syötön tarkastelut. Spyballista tai muista en sitten tiedäkään sen enempää..
"Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
Olen tässä samalla asialla kuin Tommy.... mulle kaupattiin tänään tota Jippen mainitsemaa Spyballia... ainakin myyjä kehui tuotetta **eli jos kokemuksia niin mielellään niistä lukisi/kuulisi!! *
Ps. Asentamalla hälyn saisi kaskoon 10% lisä alen![]()
Fun is not a straight line
Kiitän kaikkia tiedoista. Ilmeisesti kaikki hälyt ovat melko lailla samalla viivalla ja ajavat asiansa hyvin. Täytynee ruveta kyselemään hintoja.
- Rajatonta Voimaa! -
Kannattaa käudä kattomassa Tämä niin ei harmita sitten myöhemmin...![]()
Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
Kiitos tuostakin vinkistä. Voin ainakin Spyballin jättää pois laskuista. Saattaahan tuo tietenkin olla maanantaikappale, mutta kuitenkin...
- Rajatonta Voimaa! -
jossain oli mainos Laserline hälyttimestä mulla on autossa semmoinen ja on ainakin siinä toiminut tosi hyvin....![]()
![]()
Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....