Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Jeps, elikkäs tossahan toi nyt on ihan kameralla ikuistettuna.
    Toivottavasti tää nyt onnistui, mun eka kerta... Kuvan lähettämisessä.
    Hieno on! Samanlainen oli mullakin kiikarissa, mutta toi ei oikein sovi vaimon kyydittelemiseen...
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    hyvinhän toi onnistui, nou hätä..

Onpas muuten hyvävärinen (ja näköinen kawa), paljon parempi vrt kawan wihreisiin..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    hieno kuvasta!!
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
    Lainaa (Puuhis @ Touko. 15 2003,12:06) kirjoitti
    hyvinhän toi onnistui, nou hätä.. *

Onpas muuten hyvävärinen (ja näköinen kawa), paljon parempi vrt kawan wihreisiin.. *
    Todella hyvän värinen pyörä tämäkin... -MUTTA wihreä on se AINOA OIKEA. *

Hmmmmm, miksihän ajan viininpunaisella Kawalla.....

Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Siis todella hieno pyörä! *

ps. Multa löytyy samanlainen, käyppä vilkasemassa aikasempia esittelyitä. Välillä pitää käydä tsekkaamassa ettei omaa pyörää oo viety

Mopot, musiikki ja lentopallo.
    upee! kwakalla näköjään oli jo vuonna 94 sporttipyörissä muodot ja väri kohallaan. vanhempien pyörien pahin vika mun mielestä on ihan vanhentunu muotoilu ja värit...
    no... sentään cebarissakin toinen asia kohallaan
    Wau...tosi nätti peli,mulle on tulossa zx9r mut väristä en
    vielä tiedä!
    ZX-9r
    Lainaa (jukke @ Touko. 15 2003,13:11) kirjoitti
    Siis todella hieno pyörä! *

ps. Multa löytyy samanlainen, käyppä vilkasemassa aikasempia esittelyitä. Välillä pitää käydä tsekkaamassa ettei omaa pyörää oo viety *
    No katos perkule! Nehän jumankauta identtiset, ainut vaan että multa jäi toi ketjusuoja pois pyörän puunauksen jälkeen ja huomasin asian vasta kuvien ottamisen jälkeen.

Taitaa kawasaki olla ainoita pyöriä, missä toi väritys aiheuttaa keskustelua näin herkästi... Kyllähän mulle olis vihreenäkin kelvannut, mutta ei sattunut olemaan sopivaa tarjolla.

Nöyrin kiitos kehuista ja kommenteista.
    Ja vielä yksi kuva lisää...
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    On aika komea juu. Miinuksena vois sanoa että toi väritys on hiukan 'vanhahtava'.

Itte oon aina pitänyt ekaa zx9r:ää saamarin kauniina pyöränä, en vaan uskaltanut ostaa sellasta raha- ja etenkin henkisyistä. 8 vuoden 2-pyörätauon jälkeen suoraan piikistä supersporttiin, not my cup of tea.
    HIENO ON!!

Tsekatkaas tämä: ZX9R
    aina noit menee...noit menee aina.
    Noi värithän on melkee ku vanhassa ThunderAce jammussa...

Nätti mopotin on
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95

Kumma kilpi tossa sun kwakassa.....
    Juu, mulla on semmonen olo että siitä puuttuu jotain, mutta kun en saa millään päähäni että mitä...
    Vaikka customilla itse ajelenkin, tarttee myöntää, että upee on pyörä, väriä myöten!
    * Arctic Ranger *
    Nätti on! Ja kun ilmastokin näytti taas tänään paremman puolensa, kyllä tuolla kelpaa jyristellä.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    Juu, nyt on ollut aikasta hyviä kelejä (lämmintä). Alkaa vaan noita hyönteisiä olemaan liikenteessä, heitin eilen semmosen puolen tunnin pikkulenkin ja visiiri oli reissun jälkeen täynnä raatoja. Täytyy varmaan ostaa kärpäslätkä, raid mulla jo on, mutta ei se ainakaan päässä pidettynä mitään auta...
    Lainaa (Northern_lights @ Touko. 22 2003,08:08) kirjoitti
    "Täytyy varmaan ostaa kärpäslätkä, raid mulla jo on, mutta ei se ainakaan päässä pidettynä mitään auta..."
    Samaa vikaa ja vaikka kuinka painelee niitä OFF nappuloitakin tangossa, niin ainoastaan pyörä heittää pörräämästä, ötökät ei...
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

OUTLAW BIKE # 99
    On hieno! Tollasta (myös) olen kuolannut, että vielä joskus....
    Vaikka munkin mielestä kawan pitää olla wihreä, niin oma on silti punainen enkä sitä vihreänä mieluusti näkisikään. Mutta ehkä joskus viel pihalla nököttää oma wihreä ISO kawa...
    KTM 690SM
    Paljo tohon tuli veroo ? Että tietäis vähän onko varaa hakee tollanen samanlainen ku on niin magee
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  21.  
    Ei oo mitään hajua noista veroista. TK-Biketeamista ostin, eli mun ei tarvinnut muuta kuin maksaa pyörä, verot oli ympätty hintaan. Kyllähän se olis tullut halvemmaks hakea itse sieltä Saksasta, mutta kun en osaa kieltä ja ei oo aikaa...