Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Eli tuli talven aikana päivitettyä vanhusta lähinnä teknisesti.
    Koneessahan oli jo 1201cc wisecon männät, K&N ja laserin putki.

    Putkisto vaihtu Vance & Hinesin Supersporttiin (sairaan kovat äänet)
    Kansi portattiin ja palotilat muotoiltiin, kantta myös laskettiin 0,5mm.
    Puristussuhteeksi tuli 12.7:1
    Kaasareiksi vaihtu Mikuni RS 38 suoravetoset (tosihauskat ajaa!)
    Nokat hiottiin jyrkemmiksi.
    Nokkien rattaista tehtiin säädettävät ja kaikkea pientä.
    Helpolla en kuitenkaan päässy koska tuli kaiken maailman ylimääräisiä ääniä(laturi) ja öljyvuotoja, mutta ne on nyt korjattu
    Seuraavaksi pitäis viedä pyörä penkkiin jotta näkee onko se kaikki 20% tehoa hävinnyt *no ei hyvin tuntuu potkivan

    Kuva viimekesältä



    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  2. #2
    hieno pyörähän toi on..!

    btw, kuvat linkin takaa on sunpointin palvelimella, jostain syystä sunpointissa olevat kuvat eivät näy suoraan vaan vaativat refresh/päivitä napin käyttöä.. ettei synny suurempaa ihmettelyä kun mitään ei näy..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  3. #3
    Tehoa löytyi Viaberin penkistä 159 hv takanakilta Vielä pientä säätöä...



    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  4. #4
    Putki parasta mitä ärrään voi laittaa...ja näemmä tehotkii kohillaan....onnee ja menestystä..
  5. #5
    Tosta putkesta täytyy olla eri mieltä. Vaikka villotin putken niin äänet on niin kovat et naapuruston ikkunat helisee ja hälyyttimet huutaa kun vääntää kaasua.
    Myös tehon takia putki on syvältä eli esim. akralla pitäis ärrästä löytyä vielä muutama hevonen.
    Harmi vaan kun akra maksaa 995e eli ei ainakaan vielä ihan heti pysty ostaa.

    Paljonkohan tosta putkesta viittis pyytää jos joku haluais ostaa kunnon mökäputken?

    Ääniin saattaa kyllä vaikuttaa ilmanputsari ja puristussuhde.
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  6. #6
    Lainaa (Gixxeri @ Kesä. 03 2003,14:09) kirjoitti
    Tosta putkesta täytyy olla eri mieltä. Vaikka villotin putken niin äänet on niin kovat et naapuruston ikkunat helisee ja hälyyttimet huutaa kun vääntää kaasua.
    Myös tehon takia putki on syvältä eli esim. akralla pitäis ärrästä löytyä vielä muutama hevonen.
    Harmi vaan kun akra maksaa 995e eli ei ainakaan vielä ihan heti pysty ostaa.

    Paljonkohan tosta putkesta viittis pyytää jos joku haluais ostaa kunnon mökäputken?

    Ääniin saattaa kyllä vaikuttaa ilmanputsari ja puristussuhde.
    Jos hinta kohillaan niin mie oon kiinnostunut!!
  7. #7
    No jo löytyy tehoa ihan mukavasti Mitähän siinä on koneja mahdollisesti ollut ennen noita virityksiä?
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  8. #8
    Agostini paljo tarjoot putkesta?
    Villotettu, kiillotettu ja käytät maalattu.

    Vakiona takapyörältä n. 125 hv?
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  9. #9
    Nyt alko sit kytkin luistamaan Ei muuta kun kytkin auki...
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  10. #10
    Kerro paljon tarviit,että luopusit siittä?? Mut saapi kiinni numerosta 041-5713810
  11. #11
    Osta koko pyörä??
    Myydään mahdollisen turboon siirtymisen johdosta

    http://www.sunpoint.net/~gixxeri/Nykyinen2.htm
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  12. #12
    komia on laite kuinkas siitä raaskit luopua, onko jokin uudempi laite jo kiikarissa ettei vanha rva. enään sytytä?
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  13.  
  14. #13
    Lainaa (tekniikanihmelapsi @ Kesä. 24 2003,00:07) kirjoitti
    komia on laite kuinkas siitä raaskit luopua, onko jokin uudempi laite jo kiikarissa ettei vanha rva. enään sytytä?
    Hain pyörän eilen kaverilta säädöistä ja nyt potkii entistä paremmin Uudestaan penkkiin?
    Kyllähän se pisti miettimään etten ainakaan kovin halvalla tosta enää viitti luopua.
    Kaverin samanvuoden TURBO gixxeri olis kiikarissa
    Ei voi sanoa kun että Nälkä kasvaa syödessä *
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600