Mistä mahtaa johtua nykiminen kiihdytettäessä sekä epätasainen tyhjäkäynti? Joillain kierroksilla paikallaan kaasutattaessa ei pätkimistä ole... olisiko mahdollisesti puola mennyttä?
Hei!
Onks me saatu toinenkin 600 Eliminaattori tänne, voi kun mukavaa!Minkäs ikäinen pyörä sinulla on ja minkälaisia huoltoja siihen on tehty viimeisinä vuosina?Kerrohan pyörästä vähän lisää!![]()
![]()
![]()
Tulpat, tulpanhatut ja -johdot, bensansuodatin ja kaasarien sykronointi. Niistä olis hyvä aloittaa![]()
Jep! Elikkäs pyörä on vuosimallia '86, eli tällä 85hp moottorilla mitä Kawan GPZ 600 R Ninja on (mikäli en täysin vääriä specsejä ole lukenut).
Toistaiseksi ei ole tarvinnut tehdä mitään kummoisempia remppoja tavallisten kulutusosien vaihdon lisäksi. Ainut mikä nyt on hätänä, on toi epätasainen käynti... kaupungin toiselta Eliminatorin omistajalta kuulin että hän on joutunut uusimaan puolan ilmeisesti samaisista syistä.
No mutta 19. päivä on merkkihuoltoon menossa, joten kaasarit synkataan samalla kun etsitään toi pätkimisen aiheuttaja.
Customiksi... mikäli tätä siksi voi sanoa, on kyllä tosi ärhäkkä peli... voisiko jopa luoda alaluokan Sportticustomi
![]()
Eliminaattorit tehtiin aikanaan haastamaan muunmuassa v-max tosin 900 kuutioisena.Jos en ole itselleni antanut väärin ymmärtää niin sun pyörässäsi pitäisi olla noin 74 kaakkia,mutta voihan olla että olen väärässä.
Totta, en tiedä mistä ton 85 oon saanu päähäni mutta kyllä se sinne 74 kaakkiin jää kuitenkin.
joo, eli 54 Kw niinkuin minunkin...Minulla on vuodella nuorempi malli..Tähän asti ei ole ollut ongelmia muuta kuin suurehko bensansyönti ja tulppien nokeaminen..sitä se saattaa tehdä sinullakin, jos olet hitaasti ajellut..tarkista ne ensin..ennenkuin lähdet kalliimpaan remontiin..
Tänä aamuna sitten töihin tullessa, pyrki pyörä sammumaan risteylksissä ja vaihteet rasahtelivat ilkeästi...saas nähdä mitä poikii???
Onkos pyörä ollut sinulla jo kauan?
Tossa nyt sulle Beowulf katseltavaa, kun meit on kaks...etköhän jo liity kaartiin pikkuhiljaa?![]()
Eihän se ole enään kuin raha kysymys.![]()
Työkaveri kyllä muistaa netistä pistää löytämiään zl:n kuvia jotka on myytävänä.
No kyllähän se vielä joskus on varmaan mullakin moinen peli alla.
heh...tervetuloa klaaniin...!Pääset mitä ihmeellisimpään maailmaan?![]()
![]()
![]()
Tänää kävi Eli kaasuttimien synkronoinnissa... tuloksena ensimmäinen kaasutin mahdoton saada synkrooniin, huoltomies epäili jonkinlaista hapettumista tai jotain muuta mömmöä kaasarissa. Huomenna tilataan vielä uudet tulpan hatut niin tulee sekin varmistettua ettei johdu niistä...
Kaasuttimen liuottamista varten huoltomies antoi jonkinlaista tehokasta liuotinta jota sekoitettiin bensaan, ei ainankaan ensimmäinen pullo poistanut pätkimistä kiihdytettäessä. Tarkemmin paikaaltan kun lähtee niin alakierroksilla ei meinaa vetää kunnolla mutta sitten kun kierrokset nousee, pätkimen loppuu yllättäen ja lähtee kiihtymään täysin normaalisti.
Grrr... outoa. *
KORJAUS: Ensimmäinen kaasutin saatiin ilmeisesti synkrooniin mutta arvot huojuivat oudosti...
Työkaveri laittoi kanssa jotain litkua polttoaineen joukkoon kun sillä oli möhkössä vastaavia ongelmia,ja parin putelin jälkeen ne loppui.Muistatko aineen nimen?
Se litku oli sellaisessa aika pienessä mustassa ja pitkäkaulaisessa pullossa... en muista merkkiä, mutta ongelma löytyi kun osti uudet tulpanhatut.
![]()
![]()
Heh,niin se vaan on että se sytytysjärjestelmä se yleensä on kun kettuilee..
Oman Ellun kans olin aivan varma, että kytkin on menossa kun ei vaihteet enää pysyneet päällä jne..Tulinpa sitten vaihtaneeksi öljyt ja poX! ongelmat katosi....Delon öljyillä oli ajettu 5000km ja nyt sisään meni Gastrolit..
Voihan siinä kytkimessä olla muutakin vikaa,mutta ainakin tälläerää helpotti!![]()
voi olla alipainekaasarien kalvot poksahtaneet, meinaan venyneet ja ne saa kuntoon kalvot vaihtamalla, alkuperäinen maksaa hunajaa, jotkut ovat tehneet esim. saabin kaasarienkalvoista ihan toimivan ja edullisen, vaatii hieman näppäryyttä semmonen.
muuten vika voi olla kuvaamasilainenkin.
vaikea sannoo näin kompuutterinruutua vahtaamalla.
hehiö..
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)