Katso nestykset tulokset: Gallup, Oulun seudun moottoripyr liikkeist - Anna nesi mielestsi parhaalle...

nestjt
456. Et voi nest tss kyselyss
  • Euro Motor Center

112 24,56%
  • Hirvonen Taisto Oy

17 3,73%
  • J. Krkkinen, Oulu,

11 2,41%
  • J. Krkkinen, Ylivieska

15 3,29%
  • Motokeskus, Vojakkala

11 2,41%
  • Motorman

114 25,00%
  • Raahen Motocafe

23 5,04%
  • Tatun Tarvike, Tornio

15 3,29%
  • Spare Wheel

86 18,86%
  • Muu, Mik?

52 11,40%
Sivu: 7 / 7:sta EnsimminenEnsimminen ... 567
Tulokset 181:st 184:een 184:sta
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    T. Hirvoselle hommasivat mulle sopivan pyrn. Jouni Palukan kanssa asioin. Kyseli heti, mit lisvarusteita laitetaan. Eiphn tartte hommailla niit en sitten erikseen. Silt Naismyyjlt (jonka nime en tied) sain trke infoa vakuutusten omavastuista, hyvin tiesi niiden vaikutuksen vuosihintoihin. 1000 km:n huollossa asentaja oli mukava ja komiasti tilanteen tasalla. Moottoriljyjen valuessa astiaan tsekkas, ett kaikki paikat on kiinni, ja ketjuihin raswaa laittoi mys. Taitaa tosin kuulua huolto-ohjelmaan, mutta monessa paikassa oon saanut mopon kuivin ketjuin noutaa. Eihn tuo sinlln iso homma ole itsekn tehd, mutta hyv mieli ji kyll ! Niin, ja lopuksi viel tarkisti kylmien renkaiden paineet. Homma pelitti siis kuin pitkin ...
    joo, Palukalta ostin kytetyn Banditin aikoinaan, tosin taisi olla Motormanilla sillon tiss. Asiallinen heppu, tuntuu helpolta asioida tyypin kanssa. Hirvosen huollosta on kokemuksia suzuki ajoilta, ei siitkn mitn valittamista.
    yleenskin Oulussa on asiakaspalvelu hyvll tolalla, mit nyt joskus tilaustavaran saapuminen kest.. Tn kesn piti saada 3 givin siskassia ostettua... yhteens kuukausi ja kaks liikett piti kyd lpi jotta sain riittvn monta ostettua.
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S
    2008: Honda CBR 600 F
    2009: Suzuki 1250 Bandit S
    2010: Suzuki Hayabusa
    2011: Yamaha FJR1300
    2014: Yamaha FJR1300
    2017: Yamaha Super Tenere 1200
    2023: bmw r 1250 gs
    Miks se KTM-huolto onkaan, Tarvikekeskus.

Mulla oli ketjun kireys juuri ohjekirjan mukaisesa speksiss, mutta sankarit kiristi sen liian tiukalle, kun oli kuulemma ihan lysll. Lisksi akselin mutteri oli vedetty "varmasti" kiinni, ainakin 120N kun pitisi olla 90N.

En tykk.
    Ready to race
    Lainaa taiger kirjoitti Katso viesti
    Miks se KTM-huolto onkaan, Tarvikekeskus.

Mulla oli ketjun kireys juuri ohjekirjan mukaisesa speksiss, mutta sankarit kiristi sen liian tiukalle, kun oli kuulemma ihan lysll. Lisksi akselin mutteri oli vedetty "varmasti" kiinni, ainakin 120N kun pitisi olla 90N.

En tykk.
    Tarvikekeskus Oulu laittoi miun 690n kuntoon pyrn hyydytty kesretken ptteeksi Kuusamon korpeen.

Vain hyv sanottavaa kyseisest puljusta ja laskukin oli enemmn kuin kohtuullinen.

Lopuksi viel toimittivat pyrn hieman lhemmksi meiklist eli Lahteen, joka helpotti huomattavasti perheellisen miehen pyrn noutoa. Ei tarvinnut ajaa kuuttasataa kilsaa eestaas.

Eli vahva suositus!

Lhetetty minun ELE-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Triumph Tiger XC -11

Tarinoita motukkaretkilt: http://tommitravels.blogspot.fi/
  4.  
    MP - huolto S.Sirni.

http://t-mi-s-sirnio.kunnostaa.fi/

Edulliset huoltohinnat ja korjaa huolella ajan eik kiireen kanssa.
    <p>Suzuki Intruder</p>
Sivu: 7 / 7:sta EnsimminenEnsimminen ... 567