Tämän verran muuttui Shadowi talven aikana.....kaksiväriseksi maalatut poskipalat, Ready-To-Go paketti, Grand Canyonin kaatumarauta ja Highway Hawkin puskuri etulokasuojassa ja luomet ajovalossa ja vilkuissa. Mitähän siihen vielä keksisi? *![]()
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
*Komee Shadow. *
*Hyvin sopii myös musta/beige. Astinlaudat ja lisävalothan sinulta vielä uupuu.
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
Niin, lisävalothan ne vielä voisi laittaa mutta jos sen jättäisi ensi talven hankintoihin, olisi sitten jotain puuhamista talvellakin...Minkä valmistajan valot lienee LTD:llä? Ja ainaskaan itse en ole löytänyt astinlautoja suomalaisilta varustemyyjiltä, Saksassa olisi Hein Gerickellä 98 eemelin hintaan....miten paha hinta lie sitten Suomessa..
Mitä vuosimallia sulla muuten tuo shadowisi on Waterproof? Olin "kuumeessa" juuri saman väriseen kuin sinun C2 on syksyllä 2001, mutta se jäi sitten mietintään talven yli ja 2002 tuo kerma/vihreä oli sitten poistunut myynnistä.
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
2000 mallinenhan toi minun varjo on.kirjoitti
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
HIENO ON!!![]()
![]()
*melkein käy kateeks*![]()
...ei sentään...
![]()
- "No! It's not a Harley" -
EERIITTÄIN KOMEA ILMESTYS
![]()
Kun analogiset lähetykset loppuvat...
... siirrymmekkö oralogisiin???
Suosittelen, että pistät harkintaan jalkatappien siirtosarjan, asensin omaani juuri kyseisin sarjan ja ainakin ensimmäisen päivän perusteella hyvältä tuntui. En tiedä kuvittelinko mutta ketterämmin pyörä mutkiin meni siirtosarjan myötä, että ainakin mun ajoasento parani. Saapahan vihdoin raajat suoraksi pitkää matkaa ajaessa.
Sorruin itse vielä samalla ostosreissulla tilaileen kaikenlaista kivaa Highwayhawk:in kataloogista, eli lisää kromia.
sairaansiisti Shadow
![]()
Kurkkaa kioskilla ruotsalaista lehteä MC Nytt, siellä on hyviä linkkejä customosia myyviin liikkeisiin Ruotsissa.
Sitten Shadow laivaan ja itse, ostoksille ja takaisin ruuvailemaan kamoja kiinni.
Valuuttakurssi on about kruunu=euro kun jätät viimeisen numeron pois kruunuista.
Älä katso uusien pyörien hintoja koska ne on halvempia Ruotsissa ja siitä ei tule kunja
![]()
LTD: valot ja teline on merkkiä highway hawk ( semmosen logon löysin lisävalotelineestä..)
Siisti on, juu.![]()
![]()
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Minkäs merkin laukut?? pitäis itekin hankkia tollaset vinot, nykyiset hinkkaa pahasti takaiskarin putkia vasten !!
Noihan on Hondan omat laukut....tosi kätevät..suosittelen. Ja siistit *(LTD @ Syys. 05 2003,09:55) kirjoitti
. Meinaan ehkä hankkia itelle ensi kesänä.
Taitaa hondan laukuilla olla myös hintaa?? saman tyylisiä sais kait louisiltakin???siis tollasia vinoja??? Mikäs on muuten porukan mielipide "laukkuraudoista" tarpeellisia vai ei? ittelläni ei ole koskaan ollu t,ja laukut on kai sen näköisetkin???
Jaa, laukkuraudat ob alusta asti ollut, joten vaikea kommentoidakirjoitti
Tosin kaveri jolta pyörän osti oli ajellut aikansa ilman ja todennut että raudat pitää hankkia, olivat ilmeisesti hanganneet jotenki. Mut kyllä kai raudat pitää laukut paremmin kuosissa?
Juu, hintaahan noilta löytyy. Muistaakseni kun ostin vastaavat Shadowiin kesällä niin hinta oli 450e paikkeilla ilman rautoja (jotka olivat sitten 150e!!). Raudat on kyllä älyttömän hyviä, varsinkin näissä Hondan laukuissa jossa "selkä" renkaanpäin on kovamuovia joka varmasti murtuis jos joutuis kannattelemaan itse itseään tavaroiden kanssa. Tuo kovamuovitausta laukkuissa on siitä hyvä että se käy oikeestaan pyörään kuin pyörään, kunhan muuttaa reikien paikkoja hieman pyörän omien rautojen sopiviksi(LTD @ Syys. 06 2003,02:17) kirjoitti
... Ja ulkonäköhän noilla on sitten upea, eli siitä kait itsellenikin hankin hyvät laukut
![]()